chtěl sem přihlásit BXo jako svou winter kchár ale naraziol sem na evidenci.
Dostal sem nevyhovující stanovisko kod motoru je v aute DJZ ale v TP je kod motoru 1CU1 P což je přece blbost tenhle kod motoru v BX nebyl... co s tim? Nevíte někdo jakej postup zvolit dal? Auto miu nechti prihlasit.
chtěl sem přihlásit BXo jako svou winter kchár ale naraziol sem na evidenci.
Dostal sem nevyhovující stanovisko kod motoru je v aute DJZ ale v TP je kod motoru 1CU1 P což je přece blbost tenhle kod motoru v BX nebyl... co s tim? Nevíte někdo jakej postup zvolit dal? Auto miu nechti prihlasit.
Okrem kódu - t.j typu motora sa tam nachádza aj ďalší štítok a ten ti zrejme zapísali do TP. Ja to mám tiež tak. V dokladoch mám typ motora 1CW01... a nie 159A. Oba štítky sa ale na motore fyzicky nachádzajú a oba sú správne.
v oboch prípadoch zrejme došlo k chybe pri registrácii vozidla, kde si registrujúci tieto štítky poplietol a zapísal do papierov ten nesprávny.
Dôležité je, aby si oba štítky - typový aj ten "nesprávny" na motore fyzicky mal. Potom môžeš riešiť opravu v dokladoch.
Okrem kódu - t.j typu motora sa tam nachádza aj ďalší štítok a ten ti zrejme zapísali do TP. Ja to mám tiež tak. V dokladoch mám typ motora 1CW01... a nie 159A. Oba štítky sa ale na motore fyzicky nachádzajú a oba sú správne.
v oboch prípadoch zrejme došlo k chybe pri registrácii vozidla, kde si registrujúci tieto štítky poplietol a zapísal do papierov ten nesprávny.
Dôležité je, aby si oba štítky - typový aj ten "nesprávny" na motore fyzicky mal. Potom môžeš riešiť opravu v dokladoch.
Nachádzajú sa na bloku motoru v blízkosti jeho horného uloženia (silentbloku).
Nachádzajú sa na bloku motoru v blízkosti jeho horného uloženia (silentbloku).
Výmaz čísla motoru ale nepomůže, je potřeba sehnat štítek co tam patří a přinýtovat. Já to mám taky, mám papíry 1,8turbo-D-kód AJZ ale auto 1,9D- kód DJZ. Štítek jsem tenkrát nesehnal tak jsem si ho vyrobil a už jsem byl podruhé na STK a NOproblem.
Výmaz čísla motoru ale nepomůže, je potřeba sehnat štítek co tam patří a přinýtovat. Já to mám taky, mám papíry 1,8turbo-D-kód AJZ ale auto 1,9D- kód DJZ. Štítek jsem tenkrát nesehnal tak jsem si ho vyrobil a už jsem byl podruhé na STK a NOproblem.
Jo jo, je to tak, stačí sehnat štítek a je to... Já mám v TP i na motoru nesmysl ABA a nikomu to nevadí, hlavně že na štítku je to samé co v papírech, že ani není přinýtovaný, ale přilepený, to nikdo neřešil
Jo jo, je to tak, stačí sehnat štítek a je to... Já mám v TP i na motoru nesmysl ABA a nikomu to nevadí, hlavně že na štítku je to samé co v papírech, že ani není přinýtovaný, ale přilepený, to nikdo neřešil :-))))
Měl jsem podobný problém u mě nebyl na motoru vůbec žádný štítek. V nejhorším případě je potřeba provést spárování VIN karosérie s typem motoru (kdyby byl zájem mám tabulku - bez záruky ale mě to sedělo) a potom si nechat zaslat potvrzení o správnosti motoru v dané karoserii- dělá pouze autorizované zastoupení Citroenu a stojí to 1200Kč a kontrolují to na autě (sami ovšem nepoznají co to je). S tím se pak jde na magistrát a ti tam kód motoru vepíšou do TP. Samozřejmě je nutné vyrobit štítek se správným typem motoru a ten na motor nanýtovat.
Měl jsem podobný problém u mě nebyl na motoru vůbec žádný štítek. V nejhorším případě je potřeba provést spárování VIN karosérie s typem motoru (kdyby byl zájem mám tabulku - bez záruky ale mě to sedělo) a potom si nechat zaslat potvrzení o správnosti motoru v dané karoserii- dělá pouze autorizované zastoupení Citroenu a stojí to 1200Kč a kontrolují to na autě (sami ovšem nepoznají co to je). S tím se pak jde na magistrát a ti tam kód motoru vepíšou do TP. Samozřejmě je nutné vyrobit štítek se správným typem motoru a ten na motor nanýtovat.
mno ja kdyz byl na registraci vozidla, tak sem prisel na to ze tam jeden stitek nemam a ten technik mavl rukou a do papiru napsal ze je na spatne pristupnem miste nebo tak neco a bylo po problemu.
mno ja kdyz byl na registraci vozidla, tak sem prisel na to ze tam jeden stitek nemam a ten technik mavl rukou a do papiru napsal ze je na spatne pristupnem miste nebo tak neco a bylo po problemu.
většina motorů má dva štítky, aspoň co vím, jeden, na němž je vytištěno PTC a vyražen kód motoru a druhý, téže PTC, nebo čistý a na něm vyraženo výrobní číslo motoru. Vyjímku zatím jsem zjistil jen u litinových motorů, vyráběných v nějaké edici pro španěly, kde je obojí vymláceno přes raznice přímo do litiny. Jaké bylo mé rozčarování, když mi do techničáku napsali typ motoru PTC, šel jsem to reklamovat, a ouha, musel jsem jim zaplatit, aby milostivě zjistili, že ve starém, původním techničáku ze španělska je to správně, pouze český úředník je debil a neumí číst.
většina motorů má dva štítky, aspoň co vím, jeden, na němž je vytištěno PTC a vyražen kód motoru a druhý, téže PTC, nebo čistý a na něm vyraženo výrobní číslo motoru. Vyjímku zatím jsem zjistil jen u litinových motorů, vyráběných v nějaké edici pro španěly, kde je obojí vymláceno přes raznice přímo do litiny. Jaké bylo mé rozčarování, když mi do techničáku napsali typ motoru PTC, šel jsem to reklamovat, a ouha, musel jsem jim zaplatit, aby milostivě zjistili, že ve starém, původním techničáku ze španělska je to správně, pouze český úředník je debil a neumí číst.:palec
U 16v stitek nenasel (ac tam je ) a tak napsali do TP, ze motor souhlasi a nijak se to neresilo.
Ale prace ceskych uredniku me neprekvapuje.
U 16v stitek nenasel (ac tam je :-)))) ) a tak napsali do TP, ze motor souhlasi a nijak se to neresilo.
Ale prace ceskych uredniku me neprekvapuje.:-p
no ja mam v papieroch DDZ a tvaril som sa ze nechapem preco je tam napis 16V
no ja mam v papieroch DDZ :-)))) a tvaril som sa ze nechapem preco je tam napis 16V :-))))