lidicky lidicky. kam by ste v BX ulozili nejlip hasicak??? ja ho napriklad umistil pod sedadlo ridice na prepazku, foto zatim nemam ale mozna dodam
lidicky lidicky. kam by ste v BX ulozili nejlip hasicak??? :-o ja ho napriklad umistil pod sedadlo ridice na prepazku, foto zatim nemam ale mozna dodam
Mám ho pod sedadlem spolujezdce v místech, kde je ovládání posunu sedadla...
Mám ho pod sedadlem spolujezdce v místech, kde je ovládání posunu sedadla... ;)
Tak já jsem asi ůchyl, protože jeden kilový je na příčce pod sedákem řidiče, druhý klilový v kufru a třetí, sedmikilový je namontován na tvrdo pod sedačkou řidiče, má trhací spouštění mezi sedáky a je napojen pancéřovou hadicí do motorového prostoru kde je zakončen hasící lištou natočenou na motor s převodovkou.
Tak já jsem asi ůchyl, protože jeden kilový je na příčce pod sedákem řidiče, druhý klilový v kufru a třetí, sedmikilový je namontován na tvrdo pod sedačkou řidiče, má trhací spouštění mezi sedáky a je napojen pancéřovou hadicí do motorového prostoru kde je zakončen hasící lištou natočenou na motor s převodovkou.
To nebude tím, že toužím být hasičem ale tím, že jsem se připletl k dopravní nehodě, kdy jsem použil svůj hasící přístroja jeden člověk přesto uhořel, nedokázali jsme to přidusit natolik abychom ho vytáhli. Strašně se tohodle bojím,ne že bych se bál, že já do něčeho říznu, ale že nějakej howad řízne do mně.Vlastně jeden hasičák je tak, aby byl hned po ruce, a druhý aby se nemusel hledat. Ten pod sedákem je vlastně kopie zhášení co je odkoukaná ze soutěžáků, akorát nemá rázový spouštění. Navíc bydlím skoro na hranicich a v polsku je hasičák povinný, jinak to tam máš za 1000 Zlotých pokuty.
To nebude tím, že toužím být hasičem ale tím, že jsem se připletl k dopravní nehodě, kdy jsem použil svůj hasící přístroja jeden člověk přesto uhořel, nedokázali jsme to přidusit natolik abychom ho vytáhli. Strašně se tohodle bojím,ne že bych se bál, že já do něčeho říznu, ale že nějakej howad řízne do mně.Vlastně jeden hasičák je tak, aby byl hned po ruce, a druhý aby se nemusel hledat. Ten pod sedákem je vlastně kopie zhášení co je odkoukaná ze soutěžáků, akorát nemá rázový spouštění. Navíc bydlím skoro na hranicich a v polsku je hasičák povinný, jinak to tam máš za 1000 Zlotých pokuty.:palec
To haseni motoroveho prostoru se mi libi, muzes napsat vic technickych udaju "JAK NA TO" ?
To haseni motoroveho prostoru se mi libi, muzes napsat vic technickych udaju "JAK NA TO" ? :)
Hasičák je uložen napříč, je oválný a v poloze jej drží obrovský suchý zip,má pružinový spouštěč, ten se aktivuje zatažením za lanko a náplň je CO2. Z výtlačného hrdla vede pancéřová hadice, jako se dnes používá na pákové baterie pod past u řadičky, kde je napojena měděná trubka a díra skrze plech, vede mezi karoseriia hliníkovým plechem nad výfukem (v tomto prostoru jsou táhla řazení) až na přední příčku pod torpédem. Zde je opět stejná pancéřová hadice, jako pohyblivý element a na hlavě motoru, pod šrouby jenž přitahují víko jsou plechové stojiny na níž je přivařena trubičky cca1cm tlustá vyšperkovaná dírkami pro rozptyl plynu pravidelně po celém prostoru a větší dírky tam kde je něco s palivem(hadice a pod). Zbylé dva hasičáky jsou práškové. Teď mám slíbený návod na elektrické ovládání, tak to předělám.
Hasičák je uložen napříč, je oválný a v poloze jej drží obrovský suchý zip,má pružinový spouštěč, ten se aktivuje zatažením za lanko a náplň je CO2. Z výtlačného hrdla vede pancéřová hadice, jako se dnes používá na pákové baterie pod past u řadičky, kde je napojena měděná trubka a díra skrze plech, vede mezi karoseriia hliníkovým plechem nad výfukem (v tomto prostoru jsou táhla řazení) až na přední příčku pod torpédem. Zde je opět stejná pancéřová hadice, jako pohyblivý element a na hlavě motoru, pod šrouby jenž přitahují víko jsou plechové stojiny na níž je přivařena trubičky cca1cm tlustá vyšperkovaná dírkami pro rozptyl plynu pravidelně po celém prostoru a větší dírky tam kde je něco s palivem(hadice a pod). Zbylé dva hasičáky jsou práškové. Teď mám slíbený návod na elektrické ovládání, tak to předělám.
ty jo cumim ja blazen . skoda jen ze tenhle napad predbehla ta nehoda. jinac je to supr napad . jaka ze je to ta trhaci pojistka? asi se inspiruju
:-o ty jo cumim ja blazen :palec . skoda jen :-( ze tenhle napad predbehla ta nehoda. jinac je to supr napad :palec:palec:palec. jaka ze je to ta trhaci pojistka?:-p:-p:-p asi se inspiruju:palec:palec
To Čert-nejezdil jsi náhodou na vojně s Topasem (OT-62).Nevím jak která technika v té době to měla,ale tak nějak to měl topas-na předním pancíři v levém a pravém rohu (iž si to přesně nepamatuji) byly dvě láhvo s CO2 ,spouštělo se tlačítkem ,byla tam pyropatrona a rozvod do motorového prostoru.
To Čert-nejezdil jsi náhodou na vojně s Topasem (OT-62).Nevím jak která technika v té době to měla,ale tak nějak to měl topas-na předním pancíři v levém a pravém rohu (iž si to přesně nepamatuji) byly dvě láhvo s CO2 ,spouštělo se tlačítkem ,byla tam pyropatrona a rozvod do motorového prostoru.
Ano, jezdil a po vojně jsem to aplikoval na soutěžáku, co jsem s ním jezdi. Pak se to časem trochu rozšířilo mimo mne, když jsem na jizerce rozmidlil auto o strom. Vlastně ta flaška je z něj.Jinak, Darja, já ne, je to výmysl,, prapůvodě jen jako vtip, ale realizovali jsme ho, a ono to fungovalo, jak tehdá všichni čuměli když po nárazu začal hořet motor a zasyčelo to a bylo po ohni. Tehdá byl vrak větším centrem pozornosti, než vítěz.
Ano, jezdil a po vojně jsem to aplikoval na soutěžáku, co jsem s ním jezdi. Pak se to časem trochu rozšířilo mimo mne, když jsem na jizerce rozmidlil auto o strom. Vlastně ta flaška je z něj.Jinak, Darja, já ne, je to výmysl,, prapůvodě jen jako vtip, ale realizovali jsme ho, a ono to fungovalo, jak tehdá všichni čuměli když po nárazu začal hořet motor a zasyčelo to a bylo po ohni. Tehdá byl vrak větším centrem pozornosti, než vítěz. :palec