Jde do kastle kde byl 1,9Td osadit tak nějak bezstrestně 1,9D motor a bude to fungovat? případně co všechno bude jinak?
Jde do kastle kde byl 1,9Td osadit tak nějak bezstrestně 1,9D motor a bude to fungovat? případně co všechno bude jinak?
Jde, akorát bude trochu místa okolo, zmizí turbo, to znamená klasické svody a vyměnit první díl výfuku, nebude interculler, tam dáš klasické sáni s gumovou hadicí a filtrem, sundej si k tomu i držáky, jinak závěsy a silentbloky jsou na stejném místě a stejné.
Jde, akorát bude trochu místa okolo, zmizí turbo, to znamená klasické svody a vyměnit první díl výfuku, nebude interculler, tam dáš klasické sáni s gumovou hadicí a filtrem, sundej si k tomu i držáky, jinak závěsy a silentbloky jsou na stejném místě a stejné.
Pokud to neni 14, tak motory tam das vsechny 1.6, 1.9, 1.9D ci TD. 14 se lisi spodnim silentblokem.
Pokud to neni 14, tak motory tam das vsechny 1.6, 1.9, 1.9D ci TD. 14 se lisi spodnim silentblokem.
nenenenene, liší se to místem kde je kotven spodní silentblok, o cca 3cm.
nenenenene, liší se to místem kde je kotven spodní silentblok, o cca 3cm.:-p:-p:-p:-p:-p:-p
v podstatě mam BX 1,9D s dobrym motorem ale zbytkem co už není nic moc a mam možnost koupit 1,9Td s padlým motorem ale zase docela zajimavym stavem. Takze ne vim jestli se do toho pustit
v podstatě mam BX 1,9D s dobrym motorem ale zbytkem co už není nic moc a mam možnost koupit 1,9Td s padlým motorem ale zase docela zajimavym stavem. Takze ne vim jestli se do toho pustit
@CERT: presne tak sem to myslel.... ma ho kus vedle, vic do prave strany...
Klidne do toho jdi, neni v tom zadny problem.
@CERT: presne tak sem to myslel.... ma ho kus vedle, vic do prave strany...
jj, bude to absolutně v pohodě, v mém autě byl podle dohledání VIN a štítku motoru původně TD A8A, teď je tam normální hladký diesel a pohoda jazz
jj, bude to absolutně v pohodě, v mém autě byl podle dohledání VIN a štítku motoru původně TD A8A, teď je tam normální hladký diesel a pohoda jazz ;-)