mam 1,7TD bosh cerpadlo, odesel mi regulator, takze kdyz je vnku minus pet a nastartuju tak to drzi strasne nizko otacky, ted jsme si meril spotrebu od plny nadrze k plny na vzorku 650km a vyslo mi 8,5 coz uz je moc. Jizda normalne plynula, nevytacim, maximalne 3000ot. Zajimalo by me cim to je, jestli je to tim regulatorem, prej stoji 1100 a za pul roku odejde, tak co s tim?
mam 1,7TD bosh cerpadlo, odesel mi regulator, takze kdyz je vnku minus pet a nastartuju tak to drzi strasne nizko otacky, ted jsme si meril spotrebu od plny nadrze k plny na vzorku 650km a vyslo mi 8,5 coz uz je moc. Jizda normalne plynula, nevytacim, maximalne 3000ot. Zajimalo by me cim to je, jestli je to tim regulatorem, prej stoji 1100 a za pul roku odejde, tak co s tim?
neřekl bych, tipnul bych spíše nožka. Podvědomě přidáváš víc než je třeba. Nechal bych zkontrolovat tlak otevření vstřiku.
neřekl bych, tipnul bych spíše nožka. Podvědomě přidáváš víc než je třeba. Nechal bych zkontrolovat tlak otevření vstřiku.
Můžeš mi prosimte rozepsat co je to ta nožka? A jak se meri tlak otevreni vstriku - tj. vsriky vyndat a nechat je premerit? Dik
Můžeš mi prosimte rozepsat co je to ta nožka? A jak se meri tlak otevreni vstriku - tj. vsriky vyndat a nechat je premerit? Dik
Nožka, je to čím tlačíš na plynový pedál Na měření tlaků vstřiků je spešl mašinka a ten vstřik se měří tak, že jej tam našroubuješ, a pumpou vytváříš tlak. Když dosáhne otevíracích hodnot vystříkne z spodku vstřiku nafta, měl by to být rovnomětný (v ose vstřiku) rozprach, pak se zatlačí tlak o něco nižší po dobu jedné minuty a nesmí se vytvořit na vstřiku kapka, která by ukápla. rozptylový tlak u turba by měl být cca 150Atm. a těsnostní 130atm. Myslím, nebo Mpa, nejsem si jist, mě na budíku zajímá ta stupnice a ne v čem to je.
Nožka, je to čím tlačíš na plynový pedál:-d:-d Na měření tlaků vstřiků je spešl mašinka a ten vstřik se měří tak, že jej tam našroubuješ, a pumpou vytváříš tlak. Když dosáhne otevíracích hodnot vystříkne z spodku vstřiku nafta, měl by to být rovnomětný (v ose vstřiku) rozprach, pak se zatlačí tlak o něco nižší po dobu jedné minuty a nesmí se vytvořit na vstřiku kapka, která by ukápla. rozptylový tlak u turba by měl být cca 150Atm. a těsnostní 130atm. Myslím, nebo Mpa, nejsem si jist, mě na budíku zajímá ta stupnice a ne v čem to je.:-d:-p
pro čerta - já už taky hodně dlouho řeším spotřebu, a přemýšlím, jestli to u mě nebude špatně nastaveným vstřikováním a dávkováním na čerpadle, viz můj přispěvek ke startům, teď jsem jel mimo dálnici Třebíč - Ústí na Labem a zpět (cca 600Km) asi za 46 litrů a to většinou po silnicích 1. třídy, většinou na pětku a střední otáčky, i jsem řešil, jestli bych si trochu nezajel a nezajel za tebou čerte, ale z časových důvodů jsem si to musel rozmyslet...
pro čerta - já už taky hodně dlouho řeším spotřebu, a přemýšlím, jestli to u mě nebude špatně nastaveným vstřikováním a dávkováním na čerpadle, viz můj přispěvek ke startům, teď jsem jel mimo dálnici Třebíč - Ústí na Labem a zpět (cca 600Km) asi za 46 litrů a to většinou po silnicích 1. třídy, většinou na pětku a střední otáčky, i jsem řešil, jestli bych si trochu nezajel a nezajel za tebou čerte, ale z časových důvodů jsem si to musel rozmyslet...:-(
13litrů, to jedeš v tandemu a druhý auto jede na tvoji naftu z výfuku, to bude asi více práce, než si myslíš
13litrů, to jedeš v tandemu a druhý auto jede na tvoji naftu z výfuku, to bude asi více práce, než si myslíš :-d:-d:-d
U TD je hodně znát těžká noha, u hladkého dieselu se nedostanu ani na 6,5l/100km i kdybych prošlápl podlahu. Dalle, tobě dělaj spotřebu částečně taky ty litiny na širších gumách. Měl jsem podobné (protektory) asi měsíc a šly z domu, spotřeba s nima šla nahoru víc jak o litr. Co jsem si vyzkoušel- s BX-D na trase VelMez-K.Vary po dálnici tam 5,8l, zpět přes Plzeň, Písek po Bundesstrasse 5,3l/100. Ten můj nemá dálnice rád.
U TD je hodně znát těžká noha, u hladkého dieselu se nedostanu ani na 6,5l/100km i kdybych prošlápl podlahu. Dalle, tobě dělaj spotřebu částečně taky ty litiny na širších gumách. Měl jsem podobné (protektory) asi měsíc a šly z domu, spotřeba s nima šla nahoru víc jak o litr. Co jsem si vyzkoušel- s BX-D na trase VelMez-K.Vary po dálnici tam 5,8l, zpět přes Plzeň, Písek po Bundesstrasse 5,3l/100. Ten můj nemá dálnice rád.
stejně, i těch 7.66 je docela dost na dálku, po městě by to bylo ještě na hraně
stejně, i těch 7.66 je docela dost na dálku, po městě by to bylo ještě na hraně
v tomhle počasí a na zimákách to asi nemá cenu řešit...já jezdil s BX 19D za 6-7litrů furt plnej a sposta nafty šla výfukem, pořád za mnou nebylo vidět, byli vstřikovače v pytli...ted mám ochcáfku, přes leto sem jezdil za 5 docela velkej nesmysl, ted jezdím za 6-7 s citlivou nohou...důvod? Zima a přezutí na zimáky(ne žádný shity, GoodYear Ultra grip 7+) štve mě to...ale co nadělám...ještě teda pujdu na změření otvíracích tlaků vstřiků, až je vyndám..Peugeot 18TD nám jezdil asi za těch 6-7..
v tomhle počasí a na zimákách to asi nemá cenu řešit...já jezdil s BX 19D za 6-7litrů furt plnej a sposta nafty šla výfukem, pořád za mnou nebylo vidět, byli vstřikovače v pytli...ted mám ochcáfku, přes leto sem jezdil za 5 docela velkej nesmysl, ted jezdím za 6-7 s citlivou nohou...důvod? Zima a přezutí na zimáky(ne žádný shity, GoodYear Ultra grip 7+) štve mě to...ale co nadělám...:-(ještě teda pujdu na změření otvíracích tlaků vstřiků, až je vyndám..Peugeot 18TD nám jezdil asi za těch 6-7..
V zimnom období je normálne že spotreba ide o liter hore, autu dlhšie trvá kým sa zohreje a ide dlhšie a častejšie na na ''sytič"
V zimnom období je normálne že spotreba ide o liter hore, autu dlhšie trvá kým sa zohreje a ide dlhšie a častejšie na na ''sytič" :-))
U mě to nejspíš dělá i hóóódně dlouhé čekání na dostatečný tlak, půl hodiny volnoběhu, než zhasnou kontrolky není výjimkou, sytič mám odpojený, kupodivu mi to i v -15 chytá i bez něj. Jenom musím tak 3x nažhavit.
U mě to nejspíš dělá i hóóódně dlouhé čekání na dostatečný tlak, půl hodiny volnoběhu, než zhasnou kontrolky není výjimkou, sytič mám odpojený, kupodivu mi to i v -15 chytá i bez něj. Jenom musím tak 3x nažhavit.
dalle vymen uz to cerpadlo.... usetris naftu a dloooouhe cekani. Ja za 20 vterin po nastartovani odjizdim...
dalle vymen uz to cerpadlo.... usetris naftu a dloooouhe cekani. Ja za 20 vterin po nastartovani odjizdim...
jak jen na něj bude, tak hned seženu a vyměním, teď jsem totálně bez prostředků...
jak jen na něj bude, tak hned seženu a vyměním, teď jsem totálně bez prostředků...