Začíná to novým logem, je oblejší, už to nejsou dva ostré šípy, no spíš to vypada jako moderní bumerangy. Je to cílem ukázat jejich Créative Technologie. Stejně jako nápis citroën se mění, linky jsou oblejší, působí nově, ale na konzervativní citroën až moc hravě.
Stejně tak jako hodlají mít nové vztahy s jejich zákazníky. Inu mluví jen o vztahu v prodejnách, dokonce hodlají udělat Bussines oddělení. Mám z toho pocit, že se zase zapomíná na nás, stávající
Pak mluví o šikorých nabídkách vozidel (odkud je vyškrtnuta vlajkové loď, C6, které se přestane v Čechách prodávat, stejně jako prcek C2)
P.S. K tolik omýlanému konceptu DS. Ano, existuje koncept Citroënu, ale rozhodně nevypadá jako ty příšerné virtuál tuningy původního citroënu DS. upoutávka na koncept je zde (v češtině) .link.
DS zamená Different Spirit, a pochybuju, že má navázat designové dílo Flaminio Bertoniho a má být pokračováním nové řady, už jen proto, že z dálky přípomíná (alespoň mě) novou fábii.
Začíná to novým logem, je oblejší, už to nejsou dva ostré šípy, no spíš to vypada jako moderní bumerangy. Je to cílem ukázat jejich Créative Technologie. Stejně jako nápis citroën se mění, linky jsou oblejší, působí nově, ale na konzervativní citroën až moc hravě.
Stejně tak jako hodlají mít nové vztahy s jejich zákazníky. Inu mluví jen o vztahu v prodejnách, dokonce hodlají udělat Bussines oddělení. Mám z toho pocit, že se zase zapomíná na nás, stávající :-))))
Pak mluví o šikorých nabídkách vozidel (odkud je vyškrtnuta vlajkové loď, C6, které se přestane v Čechách prodávat, stejně jako prcek C2)
A podobně, uvidíme, jak se to vyvine :palec
Link na předváděcí video http://www.creativetechnologie.com/cz/
P.S. K tolik omýlanému konceptu DS. Ano, existuje koncept Citroënu, ale rozhodně nevypadá jako ty příšerné virtuál tuningy původního citroënu DS. upoutávka na koncept je zde (v češtině) http://www.dsinside.citroen.com/cz/
DS zamená Different Spirit, a pochybuju, že má navázat designové dílo Flaminio Bertoniho a má být pokračováním nové řady, už jen proto, že z dálky přípomíná (alespoň mě) novou fábii.
To zas nějaký tabulkový zlepšovatel neměl v kanclu co dělat,tak vymyslel tohle...Vsadím se,že ani nevěděl,co původní znak znamenal-ten nový neznamená nic,nebo vyjadřuje snahu zaujmout australany?A to video je skutečně informačně vyčerpávající-pojednává o autech,pracím prášku,siločárách ve vesmíru,nebo o čem vlastně?To je zas vyhozenejch peněz přesně ve stylu "Utlučem je marketingem a blábolením o ničem"
To zas nějaký tabulkový zlepšovatel neměl v kanclu co dělat,tak vymyslel tohle...Vsadím se,že ani nevěděl,co původní znak znamenal-ten nový neznamená nic,nebo vyjadřuje snahu zaujmout australany?A to video je skutečně informačně vyčerpávající-pojednává o autech,pracím prášku,siločárách ve vesmíru,nebo o čem vlastně?To je zas vyhozenejch peněz přesně ve stylu "Utlučem je marketingem a blábolením o ničem"
C4 Picasso,víc než jen MPV,ale visiospace,který znovu přináší radost z motorismu-no co to je za blábol?
C4 Picasso,víc než jen MPV,ale visiospace,který znovu přináší radost z motorismu-no co to je za blábol? :-o
Citroen si jde svou cestou, ale moc se neohlizi na to, co z nej dela originalni znacku
Ten novy znak uz s ozubenyma kolama moc spolecneho nema, to je fakt. Me by se i libil, ale u jine znacky, ne u citroenu, k tomu mi tyhle linie nesedi
Citroen si jde svou cestou, ale moc se neohlizi na to, co z nej dela originalni znacku :-)
Ten novy znak uz s ozubenyma kolama moc spolecneho nema, to je fakt. Me by se i libil, ale u jine znacky, ne u citroenu, k tomu mi tyhle linie nesedi :nevim