Tak mi zlobí budíky-Otáčkoměr při jízdě ukazuje normálně,ale při vytáčení motoru letí ihned nahoru,a ukazuje děsivé cifry,při větším vytočení až nakonec,cca do 2200ot.ukazuj normál,ale pak se zblázní,a taky při vyšápnutí spojky vyletí nahoru.
aky mi nefunguje ukazatel množství oleje,po zapnutí klíčku se malinko pozvedne,ale je pořád na začátku v červeným,pochopitelně oleje hafo,kde hledat problém?
Tak mi zlobí budíky-Otáčkoměr při jízdě ukazuje normálně,ale při vytáčení motoru letí ihned nahoru,a ukazuje děsivé cifry,při větším vytočení až nakonec,cca do 2200ot.ukazuj normál,ale pak se zblázní,a taky při vyšápnutí spojky vyletí nahoru.
aky mi nefunguje ukazatel množství oleje,po zapnutí klíčku se malinko pozvedne,ale je pořád na začátku v červeným,pochopitelně oleje hafo,kde hledat problém?
Oprav si kostry v motorovém prostoru, měl bys mít silnou z převodovky na akumulátor a slabší ke kastli a ta většinou uhnije a pak tyto budíky kraví.
Oprav si kostry v motorovém prostoru, měl bys mít silnou z převodovky na akumulátor a slabší ke kastli a ta většinou uhnije a pak tyto budíky kraví.
Tak po výměně motoru,tzn jiné čidlo,a vyčištění koster v motoru začal otáčkoměr fungovat+- normoš,ale na volnoběh padá jeho ručička někam k 0, a nebo ukazuje cca 450 ot.oři přidání plynu vyletí,a chodí správně,a při jeho puštění opět spadne dolů a ručička poskakuje,při jízdě ok.
Jinak,po výměně žhaviček za nové,a tudíž žhavící mi přestala svítit kontrolka žhavení na palubce,relátko cvakne,ale kontrolka nic.
se starými které málo žhavily kontrolka chodila o 106
Tak po výměně motoru,tzn jiné čidlo,a vyčištění koster v motoru začal otáčkoměr fungovat+- normoš,ale na volnoběh padá jeho ručička někam k 0, a nebo ukazuje cca 450 ot.oři přidání plynu vyletí,a chodí správně,a při jeho puštění opět spadne dolů a ručička poskakuje,při jízdě ok.
Jinak,po výměně žhaviček za nové,a tudíž žhavící mi přestala svítit kontrolka žhavení na palubce,relátko cvakne,ale kontrolka nic.
se starými které málo žhavily kontrolka chodila o 106:nevim:-o
Bohužel, asi už je nakopnutý otáčkoměr, ale zkusil bych prostříkat a vyčistit první konektor od čidla, ten zaoxiduje a občas takhle kraví, hlavně u dieslů a co se týká kontrolky, zavadili jste o žhavicí relátko, tak si vyčisti tu 4kolíkovou patici a bude zase svítit.
Bohužel, asi už je nakopnutý otáčkoměr, ale zkusil bych prostříkat a vyčistit první konektor od čidla, ten zaoxiduje a občas takhle kraví, hlavně u dieslů a co se týká kontrolky, zavadili jste o žhavicí relátko, tak si vyčisti tu 4kolíkovou patici a bude zase svítit.:palec:palec
Jo,díky čerte,měl jsi pravdu,dneska jsem jen zavaklal štekrem na žhavícím relé,a a ejhle,kontrolka maká.
Asi relé vyndám ven,a prostříkám na něm kontakty,a očistím u něj ty očka.P.S:jde to relé nějak rozebrat,že bych ho procák konkorem,aby se tam nedělaly přechoďáky?
Jo,díky čerte,měl jsi pravdu,dneska jsem jen zavaklal štekrem na žhavícím relé,a a ejhle,kontrolka maká.
Asi relé vyndám ven,a prostříkám na něm kontakty,a očistím u něj ty očka.P.S:jde to relé nějak rozebrat,že bych ho procák konkorem,aby se tam nedělaly přechoďáky?
Jo, většinou ty s modrým vrškem jdou, ale nezhroz se, až uvidíš tu vytavenou lochnu v kontaktech relátka. Jinak já si taky s ním užil, mě dokonce žhavil za jízdy po přejetí díry. Celý šlo ven, smirkem, kontaktolem kontakty pro tu patici, vnitřní kontakty relátka zabrousit a doleštit a chodí jako nový.
Jo, většinou ty s modrým vrškem jdou, ale nezhroz se, až uvidíš tu vytavenou lochnu v kontaktech relátka. Jinak já si taky s ním užil, mě dokonce žhavil za jízdy po přejetí díry. Celý šlo ven, smirkem, kontaktolem kontakty pro tu patici, vnitřní kontakty relátka zabrousit a doleštit a chodí jako nový.:palec
Oprav si kostry v motorovém prostoru, měl bys mít silnou z převodovky na akumulátor a slabší ke kastli a ta většinou uhnije a pak tyto budíky kraví.
CERTe kostru z prevodovky myslis na ten drzak akumulatoru? a kde je ta na kastli?
Oprav si kostry v motorovém prostoru, měl bys mít silnou z převodovky na akumulátor a slabší ke kastli a ta většinou uhnije a pak tyto budíky kraví.
CERTe kostru z prevodovky myslis na ten drzak akumulatoru? a kde je ta na kastli?
Z mínusu na aku jde silný na blok převodovky a slabší hned za baterkou pod šroub na desítku klíček (M6).Jsou do stejného bodu kostřeny i hlavní lampy.
Z mínusu na aku jde silný na blok převodovky a slabší hned za baterkou pod šroub na desítku klíček (M6).Jsou do stejného bodu kostřeny i hlavní lampy.
hele kamo na takovy veci jsem trosku pomalejsi...... nemels bys naky foto nekdy?
hele kamo na takovy veci jsem trosku pomalejsi...... nemels bys naky foto nekdy?
no jo to budes moc hodnej. sem proste negramot na takovy veci. ale zase se nebojim v tom pohrabat. budu cekat. ddiky
no jo to budes moc hodnej. sem proste negramot na takovy veci. ale zase se nebojim v tom pohrabat. budu cekat. ddiky:palec