prosim o radu.plavak paliva mi preskakuje/ručička vyskoči padne vôbec sa nepohne potom to zopakuje/mam benzin môžem dať plavak z nafty?
prosim o radu.plavak paliva mi preskakuje/ručička vyskoči padne vôbec sa nepohne potom to zopakuje/mam benzin môžem dať plavak z nafty?
já mám taky dotaz BXa mám asi 3 dny a nejde mi taky ukazatel paliva předešllí majitel říkal že zkoušel přímo ukazatel a ten je dobrej proto se ptám kde vůbec je plovák? a čím to může bejt
já mám taky dotaz BXa mám asi 3 dny a nejde mi taky ukazatel paliva předešllí majitel říkal že zkoušel přímo ukazatel a ten je dobrej proto se ptám kde vůbec je plovák? a čím to může bejt
maš ho pod zadnou sedačkou v strede.odkruť veľku maticu a dostaneš sa k plavaku.ja som dal druhý a fungoval normal
maš ho pod zadnou sedačkou v strede.odkruť veľku maticu a dostaneš sa k plavaku.ja som dal druhý a fungoval normal:palec
houpal: nadvihni zadny sedak a uvidis tam dva plastove kruhy. ten co sa nachadza skoro v strede osi vozdla daj dolu a tam je umiestneny. treba povolit kruh zo zavitom ktorym je pritlaceny na tesnenie. ide to tazko. odpojis konektor a potom ho vies vybrat von. das dolu hlinikovy kryt v tvare valca a vnom je schvany cely mechanizmus. pricinou byva vaccsinou unaveny jazdec ktory dosada na odporovu drahu tvorenu odporovym vodico natocenym do spirali. staci precistit prihnut bezec aby viac tlacil na drahu a oplati sa ocistit kontak na spodku ktory spina kontrolku rezervy. este som sa nestretol s pripadom ze by bola draha prerusena v tom pripade treba celok vymenit za nejaky funkcny z vrakacu. predtym ako ho das spat ho pripoj zapni zapalovanie a preklapaj ho pomaly a sleduj ci ti rucicka ukazovatelu na pristrojovke meni polohu. nefunkcnost je vaccsinou sposobena obsahom vody v palive a oxidaciou odporovej drahy
houpal: nadvihni zadny sedak a uvidis tam dva plastove kruhy. ten co sa nachadza skoro v strede osi vozdla daj dolu a tam je umiestneny. treba povolit kruh zo zavitom ktorym je pritlaceny na tesnenie. ide to tazko. odpojis konektor a potom ho vies vybrat von. das dolu hlinikovy kryt v tvare valca a vnom je schvany cely mechanizmus. pricinou byva vaccsinou unaveny jazdec ktory dosada na odporovu drahu tvorenu odporovym vodico natocenym do spirali. staci precistit prihnut bezec aby viac tlacil na drahu a oplati sa ocistit kontak na spodku ktory spina kontrolku rezervy. este som sa nestretol s pripadom ze by bola draha prerusena v tom pripade treba celok vymenit za nejaky funkcny z vrakacu. predtym ako ho das spat ho pripoj zapni zapalovanie a preklapaj ho pomaly a sleduj ci ti rucicka ukazovatelu na pristrojovke meni polohu. nefunkcnost je vaccsinou sposobena obsahom vody v palive a oxidaciou odporovej drahy:-p
zdravím tak už sem to vyřešil ale stejnak mi to pořád blbne i když to propojím bez plováku ta rezerva svítí v pohodě ale dkyž propojím ten druhej abych jakoby simuloval plnou nádrž tak se ručička ani nehne, nevyplatí se vyměnit celou kabeláž? popřípadě kudy je tažená nebo kde všude má svorky???
zdravím tak už sem to vyřešil ale stejnak mi to pořád blbne i když to propojím bez plováku ta rezerva svítí v pohodě ale dkyž propojím ten druhej abych jakoby simuloval plnou nádrž tak se ručička ani nehne, nevyplatí se vyměnit celou kabeláž? popřípadě kudy je tažená nebo kde všude má svorky???
zdravím tak už sem to vyřešil ale stejnak mi to pořád blbne i když to propojím bez plováku ta rezerva svítí v pohodě ale dkyž propojím ten druhej abych jakoby simuloval plnou nádrž tak se ručička ani nehne, nevyplatí se vyměnit celou kabeláž? popřípadě kudy je tažená nebo kde všude má svorky???
skôr by som tipol na chybný budík ako káble zdravím tak už sem to vyřešil ale stejnak mi to pořád blbne i když to propojím bez plováku ta rezerva svítí v pohodě ale dkyž propojím ten druhej abych jakoby simuloval plnou nádrž tak se ručička ani nehne, nevyplatí se vyměnit celou kabeláž? popřípadě kudy je tažená nebo kde všude má svorky???
skôr by som tipol na chybný budík ako káble
Nebo má plovákovou sběrnici z cuprexitu a ta je v háji, zajel bych k někomu, kdo má Bx v tvém okolí a zkusil bych ten plovák připojit k jinému autu, jestli bude blbnout, tak je to v tom plováku. Oni totiž frantíci ten plovák minimálně jednou inovovali, co vím, jeden měl sběrnici z drátku navinutého na trubičce, to byla myslím starší varianta, a pak to předělali na sběrnici z cuprexitu, plochou, ty blbnou když se dostaly dlouhodobě do styku s vodou v palivu. Jinak svazek od budíků jsou dva dráty, do pojistkovky a dva napájecí a z pojistkovky to jde okolo dveří řidiče, pod sedák a k nádrži, myslím že tam jsou tři. Hladové oko, kostra a hladina. Ale nejsem si stoprocentně jistý, dělá se to málokdy, většinou je v háji plovák(jeho sběrnice, nebo ucpaná spodní dírka(kaly u nafty) u těch co jim to dojde ale ukazuje že v nádrži ještě něco je.)
Nebo má plovákovou sběrnici z cuprexitu a ta je v háji, zajel bych k někomu, kdo má Bx v tvém okolí a zkusil bych ten plovák připojit k jinému autu, jestli bude blbnout, tak je to v tom plováku. Oni totiž frantíci ten plovák minimálně jednou inovovali, co vím, jeden měl sběrnici z drátku navinutého na trubičce, to byla myslím starší varianta, a pak to předělali na sběrnici z cuprexitu, plochou, ty blbnou když se dostaly dlouhodobě do styku s vodou v palivu. Jinak svazek od budíků jsou dva dráty, do pojistkovky a dva napájecí a z pojistkovky to jde okolo dveří řidiče, pod sedák a k nádrži, myslím že tam jsou tři. Hladové oko, kostra a hladina. Ale nejsem si stoprocentně jistý, dělá se to málokdy, většinou je v háji plovák(jeho sběrnice, nebo ucpaná spodní dírka(kaly u nafty) u těch co jim to dojde ale ukazuje že v nádrži ještě něco je.):palec