prosim o radu.začal blbnuť motor.niekedy ide ako strelený a niekedy ako keby sa mu nechcelo a zrazu sa rozbehne.aka je tam asi zavada?čo treba pozrieť?
prosim o radu.začal blbnuť motor.niekedy ide ako strelený a niekedy ako keby sa mu nechcelo a zrazu sa rozbehne.aka je tam asi zavada?čo treba pozrieť?
prosim o radu.začal blbnuť motor.niekedy ide ako strelený a niekedy ako keby sa mu nechcelo a zrazu sa rozbehne.aka je tam asi zavada?čo treba pozrieť?
palivový filter si menil?? prosim o radu.začal blbnuť motor.niekedy ide ako strelený a niekedy ako keby sa mu nechcelo a zrazu sa rozbehne.aka je tam asi zavada?čo treba pozrieť?
palivový filter si menil??
uplne novy ma nabehane z hruba 200km.tenosť systemu je dobra nafta nepada
uplne novy ma nabehane z hruba 200km.tenosť systemu je dobra nafta nepada:palec
klasicky - predehrev nafty vzadu na motoru, nebo palivovy filtr - tesneni, rucni pumpa nafty. nejlepsi je dat si z filtru do cerpadla pruhlednou hadici a uvidis jestli tam jdou bublinky, nebo ne
klasicky - predehrev nafty vzadu na motoru, nebo palivovy filtr - tesneni, rucni pumpa nafty. nejlepsi je dat si z filtru do cerpadla pruhlednou hadici a uvidis jestli tam jdou bublinky, nebo ne ;-)
mne prisavalo vzduch na hadici z filtru na predhrev. bola tam original a ta je tvarovana. bolo tam dost ostre koleno. ked motor stal neprejavovala sa netesnost. ked isiel a vybroval na vnutornej strane toho kolena bola prasklina a ta sa otvarala a zatvarala a tam mi prisaval vzduch. vymenil som obe hadice veduce z filtru do predhrevu aj z predhrevu na trubku veducu do nadrze. a bol pokoj!
mne prisavalo vzduch na hadici z filtru na predhrev. bola tam original a ta je tvarovana. bolo tam dost ostre koleno. ked motor stal neprejavovala sa netesnost. ked isiel a vybroval na vnutornej strane toho kolena bola prasklina a ta sa otvarala a zatvarala a tam mi prisaval vzduch. vymenil som obe hadice veduce z filtru do predhrevu aj z predhrevu na trubku veducu do nadrze. a bol pokoj!
skusim prefuknuť hadicu z nadrže po filter a udržbu sitka v nadrži.to sa na ňom možno ešte ani nerozoberalo.pumpičku mam novu lebo ta originál čo tam bola skončila svoju puť keď som menil filter.vzduchový filter ma asi 300km a je čistý.mne to tak pripada ako keby dostaval malo phm.prefuknem a dam vedieť
skusim prefuknuť hadicu z nadrže po filter a udržbu sitka v nadrži.to sa na ňom možno ešte ani nerozoberalo.pumpičku mam novu lebo ta originál čo tam bola skončila svoju puť keď som menil filter.vzduchový filter ma asi 300km a je čistý.mne to tak pripada ako keby dostaval malo phm.prefuknem a dam vedieť ;-)
proc na to jit jednoduse, kdyz to jde slozite, ze? kdybys tam hodil pruhlednou hadici, tak zjistis, jestli tam jsou bublinky, nebo ne a podle toho postupovat dal...
proc na to jit jednoduse, kdyz to jde slozite, ze? kdybys tam hodil pruhlednou hadici, tak zjistis, jestli tam jsou bublinky, nebo ne a podle toho postupovat dal...
prekontroluj ten saci kos v nadrzi a teraz ma napada ci nieje upchate prisavanie vzduchu do nadrze. ked je upchate tak v nadrzi vznika podtlak a cerpadlo nieje schopne nasat naftu. nastartuj nechaj chvilu bezat motor a otvor dvierka na nadri ci tam nieje podtlak.
prekontroluj ten saci kos v nadrzi a teraz ma napada ci nieje upchate prisavanie vzduchu do nadrze. ked je upchate tak v nadrzi vznika podtlak a cerpadlo nieje schopne nasat naftu. nastartuj nechaj chvilu bezat motor a otvor dvierka na nadri ci tam nieje podtlak.
Tolstojrepač ale ta očista vzduchom ma aj tak neminie,videl som na vlastné oči čo to urobí z autom a čo všetko tam vybehne je to hnus.tak to spravím radšej hneď a budem mať pokoj na pekne dlho. mam pravdu?
Tolstoj:prepač ale ta očista vzduchom ma aj tak neminie,videl som na vlastné oči čo to urobí z autom a čo všetko tam vybehne je to hnus.tak to spravím radšej hneď a budem mať pokoj na pekne dlho.:palec mam pravdu?
tak hadice som prefukol dal som aj priesvitnu hadicu ako mi poradil tolstoj a nič sa nezmenilo./môžem povedať že bordelu tam bolo dosť/ môžu to robiť vstreky? ak ano kde sa daju zohnať lacnejšie ?
tak hadice som prefukol dal som aj priesvitnu hadicu ako mi poradil tolstoj a nič sa nezmenilo.:-((((/môžem povedať že bordelu tam bolo dosť/ môžu to robiť vstreky? ak ano kde sa daju zohnať lacnejšie ?;-)
No pánové,tak čerpadlo mám opravené,seřízené,vstřiky taky udělané,a auto tahá jak víno,jede suprové.Ale nahlodali jste mně s tím sítkem v nádrži-jak se k němu dostanu?Předpokládám že někde pod PZ sedadlem bude schovaný sací sítko,a plovák,ne?Co jsem koukal,tak na autě se používají takový debilní francouzský svorky,co nejdou povolit,buď jsou nějak zacvaknuté,a nebo jako by měly na povolování a utahování takový miniaturní šestihran zboku(jiný než motex pásky).Jak tohle povolit?
No,a apokud tam bude humáč,tak jak vyčisti to sítko?Dá se nhějak vyndat,a vyprat v benzínu?Foukat do náádrže vzduchem nebudu,už jsem viděl rozervané sítko,protože bylo ucpané,a tlak vzduchu ho protrhl,a dbordel zasral trubky na naftu,a bylo vymalováno.
No pánové,tak čerpadlo mám opravené,seřízené,vstřiky taky udělané,a auto tahá jak víno,jede suprové.Ale nahlodali jste mně s tím sítkem v nádrži-jak se k němu dostanu?Předpokládám že někde pod PZ sedadlem bude schovaný sací sítko,a plovák,ne?Co jsem koukal,tak na autě se používají takový debilní francouzský svorky,co nejdou povolit,buď jsou nějak zacvaknuté,a nebo jako by měly na povolování a utahování takový miniaturní šestihran zboku(jiný než motex pásky).Jak tohle povolit?
No,a apokud tam bude humáč,tak jak vyčisti to sítko?Dá se nhějak vyndat,a vyprat v benzínu?Foukat do náádrže vzduchem nebudu,už jsem viděl rozervané sítko,protože bylo ucpané,a tlak vzduchu ho protrhl,a dbordel zasral trubky na naftu,a bylo vymalováno.
jiray: klikni na Galerii a pak technicke obrazky. tam ty kleste mas podle kterych si muzes udelat sve.
jiray: klikni na Galerii a pak technicke obrazky. tam ty kleste mas podle kterych si muzes udelat sve.:palec
Ty nejsou francouzký používá je celý motoristický a tecnický svět, byly už na Fá a používají se proto, že jsou rychlejší a spolehlivější. Když na ně nemáš kleště, jdou odemknout normálním šroubovákema místo ní dáš normal sponu na křižový, nebo plochý šroubovák
Ty nejsou francouzký:-d používá je celý motoristický a tecnický svět, byly už na Fá:-p a používají se proto, že jsou rychlejší a spolehlivější. Když na ně nemáš kleště, jdou odemknout normálním šroubovákema místo ní dáš normal sponu na křižový:-p:-p, nebo plochý šroubovák:-d:-d