Prosim poradte rano ked tocim tak trha tak ze 4-8krat trhne ako keby nemalo nafty ale o 30 sek uz neni problem mozu to byt striky alebo co?
Prosim poradte rano ked tocim tak trha tak ze 4-8krat trhne ako keby nemalo nafty ale o 30 sek uz neni problem mozu to byt striky alebo co?
Cauky
Muze to byt zhavením to jest spatne zhavici svicky nebo dozhavovanim. Ale nejspise bude spatny sytic
Je to takovy valecek prisroubovany zepredu jak hadice chlazeni odvadi teplou vodu z hlavy motoru do chladice (snad jsem to nezblbnul a neni to privod chladne vody . Z toho valecku vede bovden s lankem dozadu na vstrikovaci cerpadlo. Mne to taky blblo a kdyz jsem to vymenil tak vse zase fungovalo jak ma
Cauky :-)
Muze to byt zhavením to jest spatne zhavici svicky nebo dozhavovanim. Ale nejspise bude spatny sytic :-)
Je to takovy valecek prisroubovany zepredu jak hadice chlazeni odvadi teplou vodu z hlavy motoru do chladice (snad jsem to nezblbnul a neni to privod chladne vody :-):-)). Z toho valecku vede bovden s lankem dozadu na vstrikovaci cerpadlo. Mne to taky blblo a kdyz jsem to vymenil tak vse zase fungovalo jak ma :-)
to zase ja ten sitic mam nefunkcny cize lanko mam odpojene skusme nieco ine
to zase ja ten sitic mam nefunkcny cize lanko mam odpojene skusme nieco ine
Vzduch v naftě,dělá mi to to samé,po startu začne poškubávat,a jakoby vynechávat,párkrát vynechá,a pak už běží ok.
Typuji to na bublinky v naftě.¨
Vstřiky mám seřízené,čerpadlo po repasu,motor slušný,a žhavičky nové,tak čm jiným by to mělo být?
Vzduch v naftě,dělá mi to to samé,po startu začne poškubávat,a jakoby vynechávat,párkrát vynechá,a pak už běží ok.
Typuji to na bublinky v naftě.¨
Vstřiky mám seřízené,čerpadlo po repasu,motor slušný,a žhavičky nové,tak čm jiným by to mělo být?
Tiefe..Já mám ten samý problém už dávno a přestávám to řešit..I když je funkční sytič,stejně to vynechává..Je to už prostě nemoc 1.7td..Ona ta nafta co je v současnosti už není to ono,co kdysi..
Tiefe..Já mám ten samý problém už dávno a přestávám to řešit..I když je funkční sytič,stejně to vynechává..Je to už prostě nemoc 1.7td..Ona ta nafta co je v současnosti už není to ono,co kdysi..;-)
Chlapi! Už som to tu raz písal, že keď je motor v pohode tkzv. sytič nie je potrebný. Ja som ho nemal funkčný dlhú dobu a raz na dovolenke v Tatrách bolo -19 stupňov a chytil na prvý šup bez sytiča a bez trhania.
JiRaY: keď máš všetko OK tak nastaviť počiatok vstreku. Prikloň čerpadlo k motoru a uvidíš.
malucky: skontroluj žhaviče.
Inak treba vymeniť všetky palivové hadice, ako vratné z vstrekovačov tak aj vedúce do filtra a prepad späť do nádrže. Ďalej robí problém pumpička nafty. Keď prdne membrána tak prisáva vzduch. Ja som filter nahradil celokovovým do Golfa a miesto pumpičky balónik. Celková investícia 16€.
Chlapi! Už som to tu raz písal, že keď je motor v pohode tkzv. sytič nie je potrebný. Ja som ho nemal funkčný dlhú dobu a raz na dovolenke v Tatrách bolo -19 stupňov a chytil na prvý šup bez sytiča a bez trhania.
JiRaY: keď máš všetko OK tak nastaviť počiatok vstreku. Prikloň čerpadlo k motoru a uvidíš.
malucky: skontroluj žhaviče.
Inak treba vymeniť všetky palivové hadice, ako vratné z vstrekovačov tak aj vedúce do filtra a prepad späť do nádrže. Ďalej robí problém pumpička nafty. Keď prdne membrána tak prisáva vzduch. Ja som filter nahradil celokovovým do Golfa a miesto pumpičky balónik. Celková investícia 16€.:palec
Ked je palivo/cerpadlo nastavene presne ako ma byt tak( tzn to skoro nehuli ale ani moc nejde ) je sytic treba. Ale kto to tak ma nastavene ?
Ked je palivo/cerpadlo nastavene presne ako ma byt tak( tzn to skoro nehuli ale ani moc nejde :) ) je sytic treba. Ale kto to tak ma nastavene ? :)
Mám podobný problém,u 1,7td všechno v poho,zato u 1,D peklo- musím napřed nabalónkovat a to pořadně a i tak tam pořád slyším vzduch. Po nastartování cuká jde nabílo.po chvíly se to zlepší, ale jen do té doby než mu dám zabrat to si umí ještě zakouřit.Po pár km je vše jak má být.Mám pocit, žemi to přisává vzduch na hřídeli naft. čerp. ono to u starých Boscháků dělá je tam kluzné ložisko a časem se vychodí, mě nepomohla ani výměna gufera.Asi to chce něco novějšího.
Mám podobný problém,u 1,7td všechno v poho,zato u 1,D peklo- musím napřed nabalónkovat a to pořadně a i tak tam pořád slyším vzduch. Po nastartování cuká jde nabílo.po chvíly se to zlepší, ale jen do té doby než mu dám zabrat to si umí ještě zakouřit.Po pár km je vše jak má být.Mám pocit, žemi to přisává vzduch na hřídeli naft. čerp. ono to u starých Boscháků dělá je tam kluzné ložisko a časem se vychodí, mě nepomohla ani výměna gufera.Asi to chce něco novějšího.
Předvstřik bude určitě ok,protože auto startuje ať je teplo nebo zima pokaždé na 2 otočení,a vždy běží hezky pravidelně,až po chvíli začne pocukávat,a někdy to udělá,jindy ne,proto myslím tu naftu.Je jedno jestli je venku teplo nebo zima,to na to nemá vliv.
Předvstřik bude určitě ok,protože auto startuje ať je teplo nebo zima pokaždé na 2 otočení,a vždy běží hezky pravidelně,až po chvíli začne pocukávat,a někdy to udělá,jindy ne,proto myslím tu naftu.Je jedno jestli je venku teplo nebo zima,to na to nemá vliv.
Byla jsem požádána o vložení odpovědi :
[21:40:44] ČERT_z_Bx: Předvstřik s tímto nemá nic společného, předvstřik , respektive jeho velikost nám dává sílu motoru do tahu, to s tím bovdenem, to je obohacovač směsi pro studený start, na motorech, jenž jsou v pořádku, a jejichž majitelé umí s diesly, je to jen zbytečný zvyšovač spotřeby. Jeho funkce je postupně omezována, v závislosti na teplotě chladícího média a to až k provozní teplotě, kdy je jeho činnost ukončena. Nejpravděpodobnější příčina kopání motoru po startu je opravdu vniknutí vzduchu do cesty nafty. Jinak cest k vyřešení tohoto problému je vícero, jedna z nejméně náročných je přestavba palivové cesty na bezpumpičkouvou verzi. Váš ČERT z azylového umístění
Byla jsem požádána o vložení odpovědi :
[21:40:44] ČERT_z_Bx: Předvstřik s tímto nemá nic společného, předvstřik , respektive jeho velikost nám dává sílu motoru do tahu, to s tím bovdenem, to je obohacovač směsi pro studený start, na motorech, jenž jsou v pořádku, a jejichž majitelé umí s diesly, je to jen zbytečný zvyšovač spotřeby. Jeho funkce je postupně omezována, v závislosti na teplotě chladícího média a to až k provozní teplotě, kdy je jeho činnost ukončena. Nejpravděpodobnější příčina kopání motoru po startu je opravdu vniknutí vzduchu do cesty nafty. Jinak cest k vyřešení tohoto problému je vícero, jedna z nejméně náročných je přestavba palivové cesty na bezpumpičkouvou verzi. Váš ČERT z azylového umístění
Ako píše Čert! Prerobiť na bezpumpičkovú verziu. Je viacej spôsobov. Každý nech si vyberie ten svoj. Čo sa týka počiatku vstreku tak by som Čertovi trochu oponoval. Beriem do uvahy start studeneho motoru ktoremu az tak jedno nie je kedy dojde k vstreknutiu nafty do valca. Pri oneskorenom vstreknuti to je pripad kuckania trhania, nedojde k zapaleniu respektive k uplnemu zhoreniu nafty a tym padom strate vykonu na danom valci plus kudole bieleho dymu. Ked chce niekto experimentovat a mysli si ze ma motor v super stave, ako tlaky, cerpadlo, trysky a pri studenom starte nema problem, nech vyskusa odklonit vstrekovacie cerpadlo od motora o 1-2 stupne a uvidi, ze motor sa zrazu rozkasle.
Ako píše Čert! Prerobiť na bezpumpičkovú verziu. Je viacej spôsobov. Každý nech si vyberie ten svoj. Čo sa týka počiatku vstreku tak by som Čertovi trochu oponoval. Beriem do uvahy start studeneho motoru ktoremu az tak jedno nie je kedy dojde k vstreknutiu nafty do valca. Pri oneskorenom vstreknuti to je pripad kuckania trhania, nedojde k zapaleniu respektive k uplnemu zhoreniu nafty a tym padom strate vykonu na danom valci plus kudole bieleho dymu. Ked chce niekto experimentovat a mysli si ze ma motor v super stave, ako tlaky, cerpadlo, trysky a pri studenom starte nema problem, nech vyskusa odklonit vstrekovacie cerpadlo od motora o 1-2 stupne a uvidi, ze motor sa zrazu rozkasle.
Já měl samej problém, ráno když byl studenej motor tak jsem nastartoval motor 3-4 vteřiny běžel krásně a pak se začal hádat a špatně spaloval dokud se aspoň trošku neohřál. Zkoušl jsem všechno možný až nakonec jsem si všim ,že u kontrolního šroubu, který je ze zhora na hlavě, kterym se dá zjistit v jaký poloze je píst, že kolem něj utíká tlak z válce... tak sem si nechal udělat mírnej kónus na šroubu a od tý doby je to dobrý.
Já měl samej problém, ráno když byl studenej motor tak jsem nastartoval motor 3-4 vteřiny běžel krásně a pak se začal hádat a špatně spaloval dokud se aspoň trošku neohřál. Zkoušl jsem všechno možný až nakonec jsem si všim ,že u kontrolního šroubu, který je ze zhora na hlavě, kterym se dá zjistit v jaký poloze je píst, že kolem něj utíká tlak z válce... tak sem si nechal udělat mírnej kónus na šroubu a od tý doby je to dobrý.
Vsetkym velmi pekne dakujem a skusim vymenit palivovu sustavu lebo žhavice su nove diki za rady
Vsetkym velmi pekne dakujem a skusim vymenit palivovu sustavu lebo žhavice su nove diki za rady
;-);-)