Konecne som si nasiel cas zabehnut zmerat tlaky motora. Bol to podomacky vyrobeny merac, ukazoval v Mpa. Na troch valcoch som mal tlak 0.5 az 0.6 Mpa a iba na jednom cca 0.9 Mpa. Podla toho, co som vycital v knizke, mal by byt tlak 9.2:1, teda cca 0.9 Mpa. Olej smrdi po benzine a olej tiez hadze z vyfuku. Podla kamosa to vyzera na piestne kruzky (aj ked ma iba 64000 km - mohol byt prehriaty) comu napoveda aj strata tlaku. Taktiez pri volnobehu "dymi" z otvoreneho nalievacieho hrdla. Doteraz som ratal s guferami na ventiloch, ale co ta strata tlaku. Kamos tvrdi, ze pri guferach by nebola strata tlaku, tlak unika kruzkami. Co vy na to?
Konecne som si nasiel cas zabehnut zmerat tlaky motora. Bol to podomacky vyrobeny merac, ukazoval v Mpa. Na troch valcoch som mal tlak 0.5 az 0.6 Mpa a iba na jednom cca 0.9 Mpa. Podla toho, co som vycital v knizke, mal by byt tlak 9.2:1, teda cca 0.9 Mpa. Olej smrdi po benzine a olej tiez hadze z vyfuku. Podla kamosa to vyzera na piestne kruzky (aj ked ma iba 64000 km - mohol byt prehriaty) comu napoveda aj strata tlaku. Taktiez pri volnobehu "dymi" z otvoreneho nalievacieho hrdla. Doteraz som ratal s guferami na ventiloch, ale co ta strata tlaku. Kamos tvrdi, ze pri guferach by nebola strata tlaku, tlak unika kruzkami. Co vy na to?
jj to fuci spodkem ... ale to by ti zase nesiel s vyfuku, najskor to bude kombinacia toho a toho
kolko oleja ti to hadze do sania ?
jj to fuci spodkem ... ale to by ti zase nesiel s vyfuku, najskor to bude kombinacia toho a toho
kolko oleja ti to hadze do sania ?
Zdar tak to je zcela jasná diagnóza. To jsou zcela jistě připečené pístní kroužky a podpálené ventily v hlavě. To chce udělat sborku a rozborku motoru, dát nové pístní kroužky a zabrousit ventily v hlavě. Zdar Lebeda.
Zdar tak to je zcela jasná diagnóza. To jsou zcela jistě připečené pístní kroužky a podpálené ventily v hlavě. To chce udělat sborku a rozborku motoru, dát nové pístní kroužky a zabrousit ventily v hlavě. Zdar Lebeda.
breznev, šak kúp druhý motor a prehoď kus za kus.
... do 45tisís už kúpiš slušný motor, ktorý ani nemusí mať veľa nabehané...max 300tisíc - just joke
Tbtw. myslím že 1,9i by nemal byť problém.
breznev, šak kúp druhý motor a prehoď kus za kus.
... do 45tisís už kúpiš slušný motor, ktorý ani nemusí mať veľa nabehané...max 300tisíc:-)))) - just joke
Tbtw. myslím že 1,9i by nemal byť problém.
no mozno to nie je tak zle, skusil by som pouzit petrolej na uvolnenie piestnych kruzkov + pretesnit ventily ...
no mozno to nie je tak zle, skusil by som pouzit petrolej na uvolnenie piestnych kruzkov + pretesnit ventily ...
to tief: oleja hadze do sania asi dost, lebo je cierna koncovka vyfuku a ked das za vyfuk ruku, mas ju hned ciernu od oleja.
to tief: oleja hadze do sania asi dost, lebo je cierna koncovka vyfuku a ked das za vyfuk ruku, mas ju hned ciernu od oleja.
Musíš sundat svíčky a petrolej nalejt do otvoru po nich. Je dobré to nechat aspon 5 dní působit, kontrolovat zda je stále petrolej na pístu a popřípadě doplnit. Z vlastní zkušenosti vím, někdy to zabere a někdy ne. Záleží jak moc jsou kroužky připečené. Zdar Lebeda.
Musíš sundat svíčky a petrolej nalejt do otvoru po nich. Je dobré to nechat aspon 5 dní působit, kontrolovat zda je stále petrolej na pístu a popřípadě doplnit. Z vlastní zkušenosti vím, někdy to zabere a někdy ne. Záleží jak moc jsou kroužky připečené. Zdar Lebeda.
Poznámka - Síce to nebude mať nejaký súvis s tým ako odstrániť nízke tlaky vo valcoch, ale číslo 9,2:1 určuje kompresný pomer a má len malý súvis s tým aký tlak má byť vo valci.....
Poznámka - Síce to nebude mať nejaký súvis s tým ako odstrániť nízke tlaky vo valcoch, ale číslo 9,2:1 určuje kompresný pomer a má len malý súvis s tým aký tlak má byť vo valci.....
to buble: to je mozne, ale ked mam na 3 valcoch tlak 0,5 a na jednom 0,9, tak to asi nie je ok?
to buble: to je mozne, ale ked mam na 3 valcoch tlak 0,5 a na jednom 0,9, tak to asi nie je ok?:nevim
meranie c.2 : iny merak, taktiez doma vyrobeny ukazuje v PSI. tlaky za studena cca 100 PSI na troch a na jednom cca 110 PSI. za tepla to iste a po naliati oleja do valcov na kazdom plus cca 10 PSI. (3x110 PSI a 1x120 PSI) rozdiel tam podla mna nieje velky. este skusim naliat do valcov ten petrolej a uvidim ci to pomoze. zacinam sa priklanat k teorii, ze kruzky budu dobre a vcudu bidu gufera na ventiloch (mozno aj tie bude treba prebrusit).
meranie c.2 : iny merak, taktiez doma vyrobeny ukazuje v PSI. tlaky za studena cca 100 PSI na troch a na jednom cca 110 PSI. za tepla to iste a po naliati oleja do valcov na kazdom plus cca 10 PSI. (3x110 PSI a 1x120 PSI) rozdiel tam podla mna nieje velky. este skusim naliat do valcov ten petrolej a uvidim ci to pomoze. zacinam sa priklanat k teorii, ze kruzky budu dobre a vcudu bidu gufera na ventiloch (mozno aj tie bude treba prebrusit).
Pokial ti budu menit guferá na zdemontovanej hlave, tak to je snáď automatika - ani neuvažuj, že by si ventily a ich sedlá nenechal "opracovať"
Pokial ti budu menit guferá na zdemontovanej hlave, tak to je snáď automatika - ani neuvažuj, že by si ventily a ich sedlá nenechal "opracovať" :-))))
yarik : je jasne, ze zabrusia automaticky, je len otazka, ci mam menit aj kruzky (ked uz bude hlava dole).
yarik : je jasne, ze zabrusia automaticky, je len otazka, ci mam menit aj kruzky (ked uz bude hlava dole).