neviete niekto co spravi benzinova pumpa v naftakovi ? Mam v umysle ju pouzit ako pridavne podavacie cerpadlo na natlakovanie systemu pred nastartovanim ( spolu zo zhavenim by sa zaroven zapla pumpa ). Nebavi ma otvarat kapotu a pumpovat naftu vzdy ked auto stoji dlhsie ako jeden den.
dik
m.
Zdar
neviete niekto co spravi benzinova pumpa v naftakovi ? Mam v umysle ju pouzit ako pridavne podavacie cerpadlo na natlakovanie systemu pred nastartovanim ( spolu zo zhavenim by sa zaroven zapla pumpa ). Nebavi ma otvarat kapotu a pumpovat naftu vzdy ked auto stoji dlhsie ako jeden den.
dik
m.
Ventil doma nemam, ale vala sa mi tam jedna nepotrebna pumpa Chcel som modernizovat po vzore HDi
Ventil doma nemam, ale vala sa mi tam jedna nepotrebna pumpa :) Chcel som modernizovat po vzore HDi :-D
Ahoj, klidně ji tam dej, nic tím nezkazíš. Akorát ti bude muset běžet i za jízdy, protože asi nepůjde palivo přes vypnutou pumpu. Není lepší přijít na to, kde je netěsnost???
Ahoj, klidně ji tam dej, nic tím nezkazíš. Akorát ti bude muset běžet i za jízdy, protože asi nepůjde palivo přes vypnutou pumpu. Není lepší přijít na to, kde je netěsnost??? :-))))
Ty vole, quicksilver... Kde ty ses tu vyloup??? Jsem myslel, že už jseš mrtvej... Sorry za OT...
Ty vole, quicksilver... Kde ty ses tu vyloup??? Jsem myslel, že už jseš mrtvej... :-)))) Sorry za OT... ;-)
Možná se pletu, ale elektrická čerpadla se používají v benzínových a ne v dieslových autech právě proto, že nedokážou vytvořit tak velký tlak, se kterým pracuje diesel... Například moderní dieslové motory už mají elektrická čerpadla na dopravu paliva z nádrže k motoru, ale na motoru mají většinou mechanický systém na dotlakování... Tuším, že nový common rail pracuje s nějakýmy 1300 bary, což rozhodně žádné elektrické čerpadlo nedá...
Možná se pletu, ale elektrická čerpadla se používají v benzínových a ne v dieslových autech právě proto, že nedokážou vytvořit tak velký tlak, se kterým pracuje diesel... :-) Například moderní dieslové motory už mají elektrická čerpadla na dopravu paliva z nádrže k motoru, ale na motoru mají většinou mechanický systém na dotlakování... Tuším, že nový common rail pracuje s nějakýmy 1300 bary, což rozhodně žádné elektrické čerpadlo nedá... ;-)
amen common rail system ma okrem pal. cerpadlo, ktore je myslim objemove(zubove,lamelove...) este vysokotlake cerpadlo (okolo 185Mpa)...nieco na sposob hydro cerpadla v bx
mozno by sa to dalo spravit na vedlajsi palivovy obvod, dako paralelne do nastartovania by tocilo aj to benzinove a potom by to uz tieklo volne, stranou mimo neho
alebo tam prehodit ten common rail a hned budu dobre tlaky
amen:-) common rail system ma okrem pal. cerpadlo, ktore je myslim objemove(zubove,lamelove...) este vysokotlake cerpadlo (okolo 185Mpa)...nieco na sposob hydro cerpadla v bx :)
mozno by sa to dalo spravit na vedlajsi palivovy obvod, dako paralelne do nastartovania by tocilo aj to benzinove a potom by to uz tieklo volne, stranou mimo neho
alebo tam prehodit ten common rail :-d a hned budu dobre tlaky
Nedávej ho tam,vůbec,nedávno jsem byl svědkem překopávky benzínového toleda,kde se tam hodil motor 1,9D,a dělalo to bordel,to čerpadlo podávací přetlačilo čerpadlo vstřikovací,motor se hádal,kuckal,a kouřil.
Nedávej ho tam,vůbec,nedávno jsem byl svědkem překopávky benzínového toleda,kde se tam hodil motor 1,9D,a dělalo to bordel,to čerpadlo podávací přetlačilo čerpadlo vstřikovací,motor se hádal,kuckal,a kouřil.
Já si myslím, že vstřikovací čerpadlo si vezme jen tolik, kolik potřebuje, zbytek jde do přepadu.
Kde jsem se tu vyloup? Tovíš, nemám moc času, akorát koukám, že těch známých členů už tady moc není
Já si myslím, že vstřikovací čerpadlo si vezme jen tolik, kolik potřebuje, zbytek jde do přepadu.
Kde jsem se tu vyloup? Tovíš, nemám moc času:-d, akorát koukám, že těch známých členů už tady moc není:-(