Mám 1,7td a přestali mi fungovat sahary. Skoušel jsem spojit kontakty na konektoru od spínače, ale jen cvaklo relátko a kousek se pootočila jedna sahara. Vím, že jedno relé od sahar je na první pozici pojistkové desky, ale já mám ještě dvě relé(které cvakají při skoušení) v motorovém prostoru. Nenašel jsem schéma zapojení svého autíčka nemáte jej někdo?
Mám 1,7td a přestali mi fungovat sahary. Skoušel jsem spojit kontakty na konektoru od spínače, ale jen cvaklo relátko a kousek se pootočila jedna sahara. Vím, že jedno relé od sahar je na první pozici pojistkové desky, ale já mám ještě dvě relé(které cvakají při skoušení) v motorovém prostoru. Nenašel jsem schéma zapojení svého autíčka nemáte jej někdo?:-(
Normálně to napoj napřímo a spouštěj čudlem... Tak jsem to udělal už na několika autech co jsem měl a byl klid než se s něčím pitlat... Ale je to na tobě...
Normálně to napoj napřímo a spouštěj čudlem... :-d Tak jsem to udělal už na několika autech co jsem měl a byl klid než se s něčím pitlat... Ale je to na tobě... :-)))):-)):-d
Ak sa nemylim tak TD ma rovnake spinanie ako auta s klimatizaciou, tak sa mrkni do tejto schemy: .link.
Inak niekedy staci odpojit vsetky kabely vycistit kontakty(3 kontakty priamo na cidle na chladici, vsetky kontakty na rele a kontakty na oboch saharach ), mierne ich napruzit a potom to zase funguje ako vino.
Inak sahara ma dve rele v motore ( ten maly cierny deklik vedla nasavania vzduchu do kabiny ).
V kabine rele na sahary nie je.
Ak sa nemylim tak TD ma rovnake spinanie ako auta s klimatizaciou, tak sa mrkni do tejto schemy: http://www.bxclub.cz/page/kod-39/sub-1284.html.
Inak niekedy staci odpojit vsetky kabely vycistit kontakty(3 kontakty priamo na cidle na chladici, vsetky kontakty na rele a kontakty na oboch saharach ), mierne ich napruzit a potom to zase funguje ako vino.
Inak sahara ma dve rele v motore ( ten maly cierny deklik vedla nasavania vzduchu do kabiny ).
V kabine rele na sahary nie je.
Normálně to napoj napřímo a spouštěj čudlem... Tak jsem to udělal už na několika autech co jsem měl a byl klid než se s něčím pitlat... Ale je to na tobě...
to je volovina na kvadrát... páč keď niekto taký dostane auto do ruky čo sa tomu absolutne nerozumie tak sa rozlúč č s hlavou
to je volovina na kvadrát... páč keď niekto taký dostane auto do ruky čo sa tomu absolutne nerozumie tak sa rozlúč č s hlavou :-d
V poistkovej skrinke relé na sahary samozrejme je, ako píše sám autor, je to R1-relay for engine cooling fan.
Raz sa mi stalo, že sahara nespínala - prečistil som všekty kontakty, zamenil aj termospínač na chladiči - bezvýsledne. Chyba bola práve v tom relé R1 - bolo len trošilinku povytiahnuté z poistkovej skrinky - po jeho "dotlačení" sa sahara okamžite rozbehla.
V poistkovej skrinke relé na sahary samozrejme je, ako píše sám autor, je to R1-relay for engine cooling fan.
Raz sa mi stalo, že sahara nespínala - prečistil som všekty kontakty, zamenil aj termospínač na chladiči - bezvýsledne. Chyba bola práve v tom relé R1 - bolo len trošilinku povytiahnuté z poistkovej skrinky - po jeho "dotlačení" sa sahara okamžite rozbehla.
Spinacie rele je bud ziadne ( u jednej sahary ) alebo dve spinacie ( u dvoch sahar ) v motore. V kabine je mozno rele na napajanie ktora zapne s klucikom do polohy 2, ale ked sa mu ( Lelovec ) sahara roztocila pri spojeni nakratko tak to relatko v kabine to urcite nebude.
Spinacie rele je bud ziadne ( u jednej sahary ) alebo dve spinacie ( u dvoch sahar ) v motore. V kabine je mozno rele na napajanie ktora zapne s klucikom do polohy 2, ale ked sa mu ( Lelovec ) sahara roztocila pri spojeni nakratko tak to relatko v kabine to urcite nebude.
Či sa volá tak alebo onak, vplyv na spínanie sahary určite má (viď môj prvý príspevok).
Či sa volá tak alebo onak, vplyv na spínanie sahary určite má (viď môj prvý príspevok).:-d
to je volovina na kvadrát... páč keď niekto taký dostane auto do ruky čo sa tomu absolutne nerozumie tak sa rozlúč č s hlavou
ja to mam aj tak aj tak...spina aj cidlo a ked chcem mozem to zapnut na tvrdo a chladit donemoty
ja to mam aj tak aj tak...spina aj cidlo a ked chcem mozem to zapnut na tvrdo a chladit donemoty :)
No,a ohledně té hlavy u TD?Jak poznám že mi to chodí správně?Vím že třeba u Xantie TD mi spínají prakticky neustále v těchhle vedrech,ale u Bxa mi sepnou jen velmi zřídkakdy,pouze v koloně,nebo když ohřátá motor nechám dlouho klapat na volnoběh,a strašně rychle se vypnou,běží třeba jen 15 sec.
Právě jsem se lekl,abych si tímto nezadělával na prdlou palici,tak se ptám zda je to normální.
No,a ohledně té hlavy u TD?Jak poznám že mi to chodí správně?Vím že třeba u Xantie TD mi spínají prakticky neustále v těchhle vedrech,ale u Bxa mi sepnou jen velmi zřídkakdy,pouze v koloně,nebo když ohřátá motor nechám dlouho klapat na volnoběh,a strašně rychle se vypnou,běží třeba jen 15 sec.
Právě jsem se lekl,abych si tímto nezadělával na prdlou palici,tak se ptám zda je to normální.
asi tak len v kolone alebo dlhsie na volnobehu, nehuci dako casto ani mne a to mam iba jednu
asi tak len v kolone alebo dlhsie na volnobehu, nehuci dako casto ani mne a to mam iba jednu