moj problem je v tom, ze mi nenabudi alternator a furt musim ho pretocit na 2500 ot. aby zacal pracovat a kontrolka dobijania vzdy svieti. tz kable su obidva napojene a v motorovom priestore nieje nic porusene, alternator je v poriadku skusal som aj druhy, skusal som aj vymenit aj celu pristrojovku a tiez bez rozdielu...
prosim o dalsie rady, lebo moje schopnosti tu skoncili, vdaka
moj problem je v tom, ze mi nenabudi alternator a furt musim ho pretocit na 2500 ot. aby zacal pracovat a kontrolka dobijania vzdy svieti. tz kable su obidva napojene a v motorovom priestore nieje nic porusene, alternator je v poriadku skusal som aj druhy, skusal som aj vymenit aj celu pristrojovku a tiez bez rozdielu...
prosim o dalsie rady, lebo moje schopnosti tu skoncili, vdaka
plochej řemen, nebo řemenice už je asi po smrti...ale pak by měla zhasnout ta kontrolka...kolik dává?
plochej řemen, nebo řemenice už je asi po smrti...ale pak by měla zhasnout ta kontrolka...kolik dává?
běžák, rozeber altík, dej mu nová ložiska a nech srovnat sběrnice,pokud jsou prohoblované, dají se v ELITU koupit nové a vyměnit. Pal ti altík bude startovat do nabíjení okolo tisice otáček
běžák, rozeber altík, dej mu nová ložiska a nech srovnat sběrnice,pokud jsou prohoblované, dají se v ELITU koupit nové a vyměnit. Pal ti altík bude startovat do nabíjení okolo tisice otáček:-p
jajko. řekni mi těch 14.4 V si měřil jak ? popiš měřil si to na baterce ? nebo na altecu ? myslím fyzicky. Jestli na altecu tak to změř na baterce jestli tam nebude 14.4 máš přerušené vedení a to bud kábl nebo spojka pod baterkou. Taky zkus zapnout šecko co se dá při měření světla a atd.. Ale taky předpokládá že si bral druhý altec plně funkční !! pokud to nevíš tak potom sis moh namotovat stejně vadný altec a pak platí rady čerta Samozřejmě ještě mimo komutátoru a uhlíků mohou být vadné buď budící diody (daj se vyměnit) a nebo výkonový můstek a ten je drahý nebo jen vždy část a to pak má za následek že dyž to měříš naprázdno tak altec funguje a při zátěži nebo delší zátěži přestane fungovat.
jajko. řekni mi těch 14.4 V si měřil jak ? popiš :) měřil si to na baterce ? nebo na altecu ? myslím fyzicky. Jestli na altecu tak to změř na baterce jestli tam nebude 14.4 máš přerušené vedení a to bud kábl nebo spojka pod baterkou. Taky zkus zapnout šecko co se dá při měření světla a atd.. Ale taky předpokládá že si bral druhý altec plně funkční !! pokud to nevíš tak potom sis moh namotovat stejně vadný altec a pak platí rady čerta :) Samozřejmě ještě mimo komutátoru a uhlíků mohou být vadné buď budící diody (daj se vyměnit) a nebo výkonový můstek a ten je drahý nebo jen vždy část a to pak má za následek že dyž to měříš naprázdno tak altec funguje a při zátěži nebo delší zátěži přestane fungovat.
ahojte mam mensi problemik svieti mi kontrolka dobyjania a ked pridam na otackach zhasne a druha vec strasne pisti alternator to bude asi loziskami ale preco to nechce dobijat hned po nakonpnuti??prosim o radu co najskor lebo auto potrebujem k zivotu
ahojte mam mensi problemik svieti mi kontrolka dobyjania a ked pridam na otackach zhasne a druha vec strasne pisti alternator to bude asi loziskami ale preco to nechce dobijat hned po nakonpnuti??prosim o radu co najskor lebo auto potrebujem k zivotu :-)
A nepiska ti nahodov remen ? To by vysvetlovalo aj to preco po pridani plynu zacne dobijat.
A nepiska ti nahodov remen ? To by vysvetlovalo aj to preco po pridani plynu zacne dobijat.
urcite nie ten je napnuty uplne naplno ako sa len da co tiez neni najlepsie ale ono to piska vnom a pri aute sa neda stst je to neznesitelny hluk proste a dneska som ho vybral ze sa nato mrknem
urcite nie ten je napnuty uplne naplno ako sa len da co tiez neni najlepsie ale ono to piska vnom a pri aute sa neda stst je to neznesitelny hluk proste a dneska som ho vybral ze sa nato mrknem
Tak tak rozobrat altik, vymenit loziska a rovno skontrolovat regulacnu elektroniku a uhliky - idealne to odniest do firmy kde robia repasy a tam ti altik daju do 1005 stavu.
Baterku mas ok ?
Tak tak rozobrat altik, vymenit loziska a rovno skontrolovat regulacnu elektroniku a uhliky - idealne to odniest do firmy kde robia repasy a tam ti altik daju do 1005 stavu.
Baterku mas ok ?
baterka je ok len ju vybylo po ceste lebo sak ju nedobyjalo ale to je logycke hm a co ma to vyjde asi kolko korun a vobec co by stal novy to asi nebude najlacnejsia zalezitost
baterka je ok len ju vybylo po ceste lebo sak ju nedobyjalo ale to je logycke hm a co ma to vyjde asi kolko korun a vobec co by stal novy :-Dto asi nebude najlacnejsia zalezitost
no, povedal by som tak okolo 2-3 tisic czk, obtelefonuj par firiem a budes mudrejsi ... novy bude daleko daleko drahsi - ak ho vobec zozenies
no, povedal by som tak okolo 2-3 tisic czk, obtelefonuj par firiem a budes mudrejsi ... novy bude daleko daleko drahsi - ak ho vobec zozenies
mno skusim a mam moznost mat druhy za nejakych 50 eur tak asi ho zoberem a tento dam dokopy aby bol ako nahrada hm no ok a este mam jeden problemik tyka sa to hydrauliky
mno skusim a mam moznost mat druhy za nejakych 50 eur tak asi ho zoberem a tento dam dokopy aby bol ako nahrada hm no ok a este mam jeden problemik tyka sa to hydrauliky