Zdravim borci, snad som temu zaradil dobre, mam na vas otazku. Prednedavnom som menil vzduchovy filter za novy. Ten stary bol totizto uplne čierny od oleja. Nechcelo sa mi verit, ze motor by tolko oleja tam hadzal, tak som sa trocha pytal a dozvedel sa , ze ten stary filter bol ešte pred aplikaciou namočeny v oleji. Vraj to tak ma byt. Nie som si tým istý, tak som tento nový nenamačal nikde. Auto taha lepšie a aj zvuk ma iny. Može to tak ostat? Nezničim motor?(btw. ešte pozrem krabicu od stareho, či to nieje tam napisane)
Dalšia vec je sanie : sacie potrubie - začiatok mam dany tam kdesi dolava pri smerovke. Podla mna to nieje moc štastne riešenie, tak som rozmyšlal nad tym, že by som spravil naporove niekde dole, umiestnil tam maly predfilter aby tam nelietali kamene atd. Neovplyvní to funkciu motora? Pytam sa lebo kamarat ma auto Subaru Libero, tak tam má 3m nasavanie a ked odstrani čo len jednu čast, motor dusi, kucka, skače atd atd
Zdravim borci, snad som temu zaradil dobre, mam na vas otazku. Prednedavnom som menil vzduchovy filter za novy. Ten stary bol totizto uplne čierny od oleja. Nechcelo sa mi verit, ze motor by tolko oleja tam hadzal, tak som sa trocha pytal a dozvedel sa , ze ten stary filter bol ešte pred aplikaciou namočeny v oleji. Vraj to tak ma byt. Nie som si tým istý, tak som tento nový nenamačal nikde. Auto taha lepšie a aj zvuk ma iny. Može to tak ostat? Nezničim motor?(btw. ešte pozrem krabicu od stareho, či to nieje tam napisane)
Dalšia vec je sanie : sacie potrubie - začiatok mam dany tam kdesi dolava pri smerovke. Podla mna to nieje moc štastne riešenie, tak som rozmyšlal nad tym, že by som spravil naporove niekde dole, umiestnil tam maly predfilter aby tam nelietali kamene atd. Neovplyvní to funkciu motora? Pytam sa lebo kamarat ma auto Subaru Libero, tak tam má 3m nasavanie a ked odstrani čo len jednu čast, motor dusi, kucka, skače atd atd
a) nikde nic nenamacaj, proste vymen filter a jazdi
b) zmenit sanie mozes, nic tym nepokazis ale na druhej strane ani nic neziskas ...
libero je zavisle na podtlaku - vsetko tam je riesene kilometrami podtlakovych a pretlakovych hadiciek .. to 1.7D je jednoduche
a) nikde nic nenamacaj, proste vymen filter a jazdi
b) zmenit sanie mozes, nic tym nepokazis ale na druhej strane ani nic neziskas ...
libero je zavisle na podtlaku - vsetko tam je riesene kilometrami podtlakovych a pretlakovych hadiciek .. to 1.7D je jednoduche :-)
o.k dik za radu
A myslel som že ked urobim to sanie lepšie, tak ak niečo neziskam na vykone, tak aspon to prospeje motoru...či nie?
o.k dik za radu
A myslel som že ked urobim to sanie lepšie, tak ak niečo neziskam na vykone, tak aspon to prospeje motoru...či nie?
no, Tief, pokud to udělá, jako to udělali ty hovada mě, tak by to uškodit mohlo - bacha na vodu ale u diesela je to sání řešený trošku lepší
Nicméně na výkonu to nepřidá
no, Tief, pokud to udělá, jako to udělali ty hovada mě, tak by to uškodit mohlo - bacha na vodu :-)) ale u diesela je to sání řešený trošku lepší
Nicméně na výkonu to nepřidá
Ako urobíš to sanie lepšie? Neboj sa inžinieri to dobre navrhli! Po druhé nikde som nepočul aby niekto namočil filter do oleja to bol dobrý idiot! Neoplatí sa experimentovať už zmenou dĺžky hadice to poserieš. Nič nemeň. Max. keď máš love tak daj športovú verziu filtra určenú pre tvoj model.....
Ako urobíš to sanie lepšie? Neboj sa inžinieri to dobre navrhli! Po druhé nikde som nepočul aby niekto namočil filter do oleja to bol dobrý idiot! Neoplatí sa experimentovať už zmenou dĺžky hadice to poserieš. Nič nemeň. Max. keď máš love tak daj športovú verziu filtra určenú pre tvoj model.....
hiero namočenie filtra do oleja aj ja počujem prvy raz. Aj tak je tam ten prepad na olej takže trocha zaspinene to tam bude. No a sanie nechcem urobit tak aby mi tam šla voda a kamene a vš špina proste ešte jeden predfilter z PC na vetraky...noo šak skusim, za to nič nedam. Športovy filter na diesel je asi ako hrat s stenou ping-pong... .
O.k tak na vykone nič ale tak snad motoru by to ulahodilo viac nie?
hiero namočenie filtra do oleja aj ja počujem prvy raz. Aj tak je tam ten prepad na olej takže trocha zaspinene to tam bude. No a sanie nechcem urobit tak aby mi tam šla voda a kamene a vš špina proste ešte jeden predfilter z PC na vetraky...noo šak skusim, za to nič nedam. Športovy filter na diesel je asi ako hrat s stenou ping-pong... :-) .
O.k tak na vykone nič ale tak snad motoru by to ulahodilo viac nie?
Nedělej blbosti.Pokud chceš výkon tak si kup něco s HDi nebo benála a nešpekuluj o jiném vzduchovém potrubí.Inženýři to vyřešili co nejoptimálněji pro běžné použítí.Maximálně můžeš vyleštit sání a dát sport.filtr.Poslední auto co mělo ve vzducháči olej byla stařenka V3S,ale tam to bylo jinak řešeno!!!A pokud bude po pár kilometrech od oleje,tak ti nepomůže ani upravené sání!!!!!
Nedělej blbosti.Pokud chceš výkon tak si kup něco s HDi nebo benála a nešpekuluj o jiném vzduchovém potrubí.Inženýři to vyřešili co nejoptimálněji pro běžné použítí.Maximálně můžeš vyleštit sání a dát sport.filtr.Poslední auto co mělo ve vzducháči olej byla stařenka V3S,ale tam to bylo jinak řešeno!!!A pokud bude po pár kilometrech od oleje,tak ti nepomůže ani upravené sání!!!!!
o.k filter pochopil na tom sa všetci zhodli. Suchy, teda taky aky som ho tam dal. O.K .
A sanie no neviem či to "inženýri" dobre vymysleli ked to pichli takmer do smerovky. Ale tiež fajn nebudem sa hadat, nerobim s tym nič. Necham to tak. No ano bude od oleja, ja viem motor treba GO, alebo novy motor kupit od niekoho(rsp. iny), neviem však čo by ma vyšlo lacnejšie či cela GO motora alebo kupit zachovalejši dajme tomu 1,9D ...
No a benzina si nekupim, mam "deasla" jednasedmu moja srdcovka a ked chce on a ked chcem ja, tak sa da na tom vyblaznit
o.k filter pochopil na tom sa všetci zhodli. Suchy, teda taky aky som ho tam dal. O.K .
A sanie no neviem či to "inženýri" dobre vymysleli ked to pichli takmer do smerovky. Ale tiež fajn nebudem sa hadat, nerobim s tym nič. Necham to tak. No ano bude od oleja, ja viem motor treba GO, alebo novy motor kupit od niekoho(rsp. iny), neviem však čo by ma vyšlo lacnejšie či cela GO motora alebo kupit zachovalejši dajme tomu 1,9D ...
No a benzina si nekupim, mam "deasla" jednasedmu moja srdcovka a ked chce on a ked chcem ja, tak sa da na tom vyblaznit :palec
To Tonek-prohledej fórum nebo se koukni na peugeotclub či na konkurenční klub a jistě najdeš jak udělat GO za pár korun ,respektive by měla stačit , na dalších par set tisíc km , jen výměna pístních kroužků za kolem 1000kč bez práce.
velká výhoda Tvé motorizace,alespoň u nás-menší povinné než u 1,9 a dále super spotřeba.Na P405 break jsem jezdil (a nešetřil ) za 5l/100km
To Tonek-prohledej fórum nebo se koukni na peugeotclub či na konkurenční klub a jistě najdeš jak udělat GO za pár korun ,respektive by měla stačit , na dalších par set tisíc km , jen výměna pístních kroužků za kolem 1000kč bez práce.
velká výhoda Tvé motorizace,alespoň u nás-menší povinné než u 1,9 a dále super spotřeba.Na P405 break jsem jezdil (a nešetřil ) za 5l/100km
Kazdy diesel ktory ma par 100 000 km na konte haze malinko olej, ide o to ci musis olej dolievat a kolko. Taktiez je otazka ako startuje v zime pri nizkej teplote ...
diesel: 1000 za vymenu krouzku ? To je ale cena jenom za krouzky, nepocitas do toho rozvodak a tesnenia, zrovnanie hlavy, sruby a vsetok material okolo ..?
Kazdy diesel ktory ma par 100 000 km na konte haze malinko olej, ide o to ci musis olej dolievat a kolko. Taktiez je otazka ako startuje v zime pri nizkej teplote ...
diesel: 1000 za vymenu krouzku ? To je ale cena jenom za krouzky, nepocitas do toho rozvodak a tesnenia, zrovnanie hlavy, sruby a vsetok material okolo ..?
To Tief-ano,bez práce a dalšího materiálu.Teď budu odhadovat,bez práce,jen materiál +-6000kč.Samozřejmě bude záležet kde se díly koupí a na značce atd.
To Tief-ano,bez práce a dalšího materiálu.Teď budu odhadovat,bez práce,jen materiál +-6000kč.Samozřejmě bude záležet kde se díly koupí a na značce atd.
Chlapi Ja som si robil GO. Výbrus, nová sada piestov s čapmi a krúžkami, nové ložiská, ako hlavné tak ojničné, nové púzdra piestnych čapov, zarovnanie hlavy aj keď netrebalo rozdiel 0,08 mm, uhlovanie ojníc atď....síce pred troma rokmi 11.000 Sk,- teraz neviem robotu som si robil komplet sám
Chlapi Ja som si robil GO. Výbrus, nová sada piestov s čapmi a krúžkami, nové ložiská, ako hlavné tak ojničné, nové púzdra piestnych čapov, zarovnanie hlavy aj keď netrebalo rozdiel 0,08 mm, uhlovanie ojníc atď....síce pred troma rokmi 11.000 Sk,- teraz neviem robotu som si robil komplet sám
To Tief-ano,bez práce a dalšího materiálu.Teď budu odhadovat,bez práce,jen materiál +-6000kč.Samozřejmě bude záležet kde se díly koupí a na značce atd.
diesel: dobry odhad, ja to mam spocitane na 7500,- ale je v tom aj pumpa a kladky
hiero: jj 11 tisic a v tom si mal aj nove piesty ? slusna cena co vlozky ?
diesel: :palec dobry odhad, ja to mam spocitane na 7500,- ale je v tom aj pumpa a kladky :-)
hiero: jj :) 11 tisic a v tom si mal aj nove piesty ? slusna cena :) co vlozky ?
oops popel na hlavu ... to ma nenapadlo bohuzel jedine skusenosti je 16v motor co sa diesla tyka do toho len leju naftu klop klop na drevo
oops :-(:-(:-( popel na hlavu ... to ma nenapadlo :) bohuzel jedine skusenosti je 16v motor :) co sa diesla tyka do toho len leju naftu :-D klop klop na drevo
o.k chlapi z temy vzduchovy filter a sanie je zrazu GO motora . Ale pochopil som. No a povedzte mi takto : najnutnejšia GO ktoru si spravim sam(vymena kružkov a inych veci spojenych s rozoberanim, vyleštenie sacich kanalov) - koľko by stála realne v dnešenej dobe(nie tri roky dozadu)?? Ci to je tych 7500 ??
o.k chlapi z temy vzduchovy filter a sanie je zrazu GO motora :-d. Ale pochopil som. No a povedzte mi takto : najnutnejšia GO ktoru si spravim sam(vymena kružkov a inych veci spojenych s rozoberanim, vyleštenie sacich kanalov) - koľko by stála realne v dnešenej dobe(nie tri roky dozadu)?? Ci to je tych 7500 ??
tonek: jj, zhruba tak nejak ... samozrejme vzdy je to o rozsahu praci ktore spravis, ked mas dole hlavu mozes rovno vymenit napriklad simeringy na ventiloch a podobne ... a hned to narasta ...
ale tych 7 - 7500,- je realne ...
tonek: jj, zhruba tak nejak ... samozrejme vzdy je to o rozsahu praci ktore spravis, ked mas dole hlavu mozes rovno vymenit napriklad simeringy na ventiloch a podobne ... a hned to narasta ...
ale tych 7 - 7500,- je realne ...