Zdarec prosím o radu, mám bx 14 TGE 55 kw, verze vf7xbhc00, má to rozdělovač, vyměnil jsem víčko, svíčky, kabely a furt ho nemůžu nastartovat, točím motorem a nic. Z kopce to chytne hned, ale volnoběch je nepravidelnej a cuká to při nízkých otáčkách, může mě někdo poradit co stím díky Majkl
Zdarec prosím o radu, mám bx 14 TGE 55 kw, verze vf7xbhc00, má to rozdělovač, vyměnil jsem víčko, svíčky, kabely a furt ho nemůžu nastartovat, točím motorem a nic. Z kopce to chytne hned, ale volnoběch je nepravidelnej a cuká to při nízkých otáčkách, může mě někdo poradit co stím díky Majkl
dík za radu, už to startuje, ale pořád má nepravidelný chod, když nastartuji v garáži tak děsnej smrad a i kouř, ale žadnej olej nejde cítit, prostě jako kdyby špatně spaloval co stím diky
dík za radu, už to startuje, ale pořád má nepravidelný chod, když nastartuji v garáži tak děsnej smrad a i kouř, ale žadnej olej nejde cítit, prostě jako kdyby špatně spaloval co stím diky
Máš asi v háji krokový motorček a potenciometer škrtiacej klapky. Je tiež možné, že aj vadný celý vstrekovač.
Nechaj ho, kým sa zohreje a zisti, či ide zle len na voľnobeh, alebo stále - aj pri pridaní plynu, resp. v záťaži. Je pravdepodobné, že v záťaži (pri pohnutí sa) ti studený bude zdochýňať. Tieto jednobodové vstrekovania sa kazili. Závady, ktoré som ti napísal zvykli byť najčastejšie. Samozrejme, bolo by na mieste skontrolovať aj káble a konektory súvisiace so vstrekovaním, vyčistiť ich, prípadne zaizolovať a podobne, vyčistiť ukostrenia, skontrolovať konektor riadiačky, vyčistiť ho, ale pred inštaláciou dôkladne vysušiť. Takto je možné eliminovať možnosť vysokej a zbytočnej investície pri neodhalení banálnej chyby. Tak skús a uvidíš...
Máš asi v háji krokový motorček a potenciometer škrtiacej klapky. Je tiež možné, že aj vadný celý vstrekovač.
Nechaj ho, kým sa zohreje a zisti, či ide zle len na voľnobeh, alebo stále - aj pri pridaní plynu, resp. v záťaži. Je pravdepodobné, že v záťaži (pri pohnutí sa) ti studený bude zdochýňať. Tieto jednobodové vstrekovania sa kazili. Závady, ktoré som ti napísal zvykli byť najčastejšie. Samozrejme, bolo by na mieste skontrolovať aj káble a konektory súvisiace so vstrekovaním, vyčistiť ich, prípadne zaizolovať a podobne, vyčistiť ukostrenia, skontrolovať konektor riadiačky, vyčistiť ho, ale pred inštaláciou dôkladne vysušiť. Takto je možné eliminovať možnosť vysokej a zbytočnej investície pri neodhalení banálnej chyby. Tak skús a uvidíš...
take bych se pridal k potenciometru klapky, pak to muze byt lambda, a jeste take ted jsem se s tim setkal modul zapalovani na rozdelovaci ten taky nekdy zlobí
take bych se pridal k potenciometru klapky, pak to muze byt lambda, a jeste take ted jsem se s tim setkal modul zapalovani na rozdelovaci ten taky nekdy zlobí
Takový problémy jsem měl s AXem. Prudce klesnou otáčky, pak zase na chvíli vyskočí zpět a smradu jako když š.kaj vopice. Blbý je, že si nepamatuju, jak se to vyřešilo
Takový problémy jsem měl s AXem. Prudce klesnou otáčky, pak zase na chvíli vyskočí zpět a smradu jako když š.kaj vopice. Blbý je, že si nepamatuju, jak se to vyřešilo :-d
tak to opět nestartuje, tomu autu stačí, když ho drcnu a na 2, nebo3 , pustím spojku pootočí se motor a pak to na klíček chytne. A to vynechávání je ikdyž zvýším otáčky, zkusím to vše vyčisti a uvidíme, kdybyste eště něco věděli tak předem díky
tak to opět nestartuje, tomu autu stačí, když ho drcnu a na 2, nebo3 , pustím spojku pootočí se motor a pak to na klíček chytne. A to vynechávání je ikdyž zvýším otáčky, zkusím to vše vyčisti a uvidíme, kdybyste eště něco věděli tak předem díky
Menil si aj palec rozdelovaca ? Inak ak si dobre spominam na 1.4kach odchadza svab na rozdelovaci, idealne vyskusat rozdelovac s inej 1.4ky ...
Menil si aj palec rozdelovaca ? Inak ak si dobre spominam na 1.4kach odchadza svab na rozdelovaci, idealne vyskusat rozdelovac s inej 1.4ky ...
Řeil jsem stejný problém na bejvalý 1.4ce. Byl to kabel ve svorkovnici. špatně prováděl a někdy to šlo někdy ne...
Za baterkou dole jsou spojky kabelů, zkontroluj je a vyčisti případnou oxidaci, je to schovaný pod vzduchovým filtrem blízko k motoru , na šroubu co stahuje fremu k bloku je plechový držák na imbus, myslím že 3 svorkovnice, tak všecny, ale hlavně ta v bílém plastu. Pořádně je zkouni, bejvá to často zaoxidovaný a pročisti pořádně. Můj kabel byl myslím modrej a hned první z leva na svorkovnici. Ovládá to dost částí auta od relátek benzínové pumpy na PP podběhu až k cívce apod. Zda to tím nebude, tak mě napadá ještě modul zapalování (černá placka na rozdělovači) který taky rád často odchází. Pak bych zkouknul, zda ti nepřeskočil rozvodový řemen (může být vytahaný a stačí aby ti přeskočil o zub a udělá to neplechu).
Řeil jsem stejný problém na bejvalý 1.4ce. Byl to kabel ve svorkovnici. špatně prováděl a někdy to šlo někdy ne...
Za baterkou dole jsou spojky kabelů, zkontroluj je a vyčisti případnou oxidaci, je to schovaný pod vzduchovým filtrem blízko k motoru , na šroubu co stahuje fremu k bloku je plechový držák na imbus, myslím že 3 svorkovnice, tak všecny, ale hlavně ta v bílém plastu. Pořádně je zkouni, bejvá to často zaoxidovaný a pročisti pořádně. Můj kabel byl myslím modrej a hned první z leva na svorkovnici. Ovládá to dost částí auta od relátek benzínové pumpy na PP podběhu až k cívce apod. Zda to tím nebude, tak mě napadá ještě modul zapalování (černá placka na rozdělovači) který taky rád často odchází. Pak bych zkouknul, zda ti nepřeskočil rozvodový řemen (může být vytahaný a stačí aby ti přeskočil o zub a udělá to neplechu). :palec