Zdravim tak se mi konečně podařilo dodělat na mim turbodieselu orig budík na tlak oleje z 16V.
Zajímalo by mě jaký tlak by měl ukazatel ukazovat na volnoběh, mě ukazuje lehce přez 4 (ps nevim
v jakých jednotkách to ukazuje )
Zdravim tak se mi konečně podařilo dodělat na mim turbodieselu orig budík na tlak oleje z 16V.
Zajímalo by mě jaký tlak by měl ukazatel ukazovat na volnoběh, mě ukazuje lehce přez 4 (ps nevim
v jakých jednotkách to ukazuje :-)) )
Čus,nemohl bys mi poslat nějaký stručný návod?Taky mám TD,a chtěl bych si udělat GTi palubku,budíky mám,ale ten zbytek chybí
Jinak,ukazuje tlak v barech,a pokud jsou 4 na volnoběh,tak máš buď výborný motor,a nebo ti to blbne
Každopádně je to hodně,tak či tak buď rád
Čus,nemohl bys mi poslat nějaký stručný návod?Taky mám TD,a chtěl bych si udělat GTi palubku,budíky mám,ale ten zbytek chybí:-(
Jinak,ukazuje tlak v barech,a pokud jsou 4 na volnoběh,tak máš buď výborný motor,a nebo ti to blbne:nevim:-d
Každopádně je to hodně,tak či tak buď rád
Tak to gratuluju,mám prosbičku,nemohl bys mi napsat nějaký dtručný návod?Budíky už mám,ale zbytek ještě ne.
Jinak,tlak ukazuje v barech,a pokud ukazuje 4,tak máš buď hodně dobrý motor,a nebo ti to blbne
Tak či tak buď rád
Tak to gratuluju,mám prosbičku,nemohl bys mi napsat nějaký dtručný návod?Budíky už mám,ale zbytek ještě ne.
Jinak,tlak ukazuje v barech,a pokud ukazuje 4,tak máš buď hodně dobrý motor,a nebo ti to blbne:nevim:-))))
Tak či tak buď rád:palec
Psal sem si s kamošem co má 16V a taky mu to ukazuje něco málo přez 4 bary. Jinak na zapojení nic neni .. problém je v tom že si musíš vyrobyt nějakou redukci na dvě čidla protože turbodiesel má jenom jeden otvor v bloku a ten je na jiný větší čidlo.
Takže v první řadě jsem si nechal vyrobyt ''téčko'', to byla ta nejtěžší část a potom už jen přehodit do přístrojovky levou část budíků s jinou folii tištěnych spojů a jinou bílou krabičkou ve které je ukrytá destička s elekrosoučástky(je přišroubovaná na budíkách ze zadu) . Potom jsem si už jen natáh kabel od barometrického čidla a připojil k příštrojové desce. Teď nevim jakou barvu má ta zásuvka, ale když máš přístrojovku normálně přidělanou tak to je z pohledu řidiče zásuvka úplně napravo a je to druhý pin od prava .
Psal sem si s kamošem co má 16V a taky mu to ukazuje něco málo přez 4 bary. Jinak na zapojení nic neni .. problém je v tom že si musíš vyrobyt nějakou redukci na dvě čidla protože turbodiesel má jenom jeden otvor v bloku a ten je na jiný větší čidlo.
Takže v první řadě jsem si nechal vyrobyt ''téčko'', to byla ta nejtěžší část :-d a potom už jen přehodit do přístrojovky levou část budíků s jinou folii tištěnych spojů a jinou bílou krabičkou ve které je ukrytá destička s elekrosoučástky(je přišroubovaná na budíkách ze zadu) . Potom jsem si už jen natáh kabel od barometrického čidla a připojil k příštrojové desce. Teď nevim jakou barvu má ta zásuvka, ale když máš přístrojovku normálně přidělanou tak to je z pohledu řidiče zásuvka úplně napravo a je to druhý pin od prava ;-).
TD motor má předepsaný tlak oleje 3,4 baru při cca 2000ot., 16v má něco kolem 5 barů...
TD motor má předepsaný tlak oleje 3,4 baru při cca 2000ot., 16v má něco kolem 5 barů...