Chlapi uz mi z toho zacina sibat. Jazdim po meste cely den a mam v kuse studeny chladic a musim sustavne dolievat vodu do chladica lebo mi blika kontrolka stop a voda. Mam vyhodit termostat do kosa? Voda v chladici je tepla len od spodu chladica, od vrchu je studena. Auto topi v pohode respektive jak sibnute. Ja predpokladam ze to bude asi termostat v p...
Chlapi uz mi z toho zacina sibat. Jazdim po meste cely den a mam v kuse studeny chladic a musim sustavne dolievat vodu do chladica lebo mi blika kontrolka stop a voda. Mam vyhodit termostat do kosa? Voda v chladici je tepla len od spodu chladica, od vrchu je studena. Auto topi v pohode respektive jak sibnute. Ja predpokladam ze to bude asi termostat v p... :nevim
No, skus vyhodit ten termostat co to spravi, ale skorej mi to pripada ako zarasteny chladic ... Co hadice, su tvrde a horuce ?
No, skus vyhodit ten termostat co to spravi, ale skorej mi to pripada ako zarasteny chladic ... Co hadice, su tvrde a horuce ?
Prave ze nie. Hadica ktora ide od termostatu ku chladicu je furt chladna. Ked zapnem na plnu topenie tak mi to vodu netlaci do chladica ale ked zavriem topenie tak mi cez zadku tlaci vodu von. Idem ja dnes pekne vysrubovat termostat a som zvedavy ci to bude robit nadalej. Ak hej tak je asi tesnenie alebo hlava v ... co by som nerad bol.
Prave ze nie. Hadica ktora ide od termostatu ku chladicu je furt chladna. Ked zapnem na plnu topenie tak mi to vodu netlaci do chladica ale ked zavriem topenie tak mi cez zadku tlaci vodu von. Idem ja dnes pekne vysrubovat termostat a som zvedavy ci to bude robit nadalej. Ak hej tak je asi tesnenie alebo hlava v ... co by som nerad bol.
no pokud je ta hadice furt studená tak je špatnej termostat a neotevírá ti, tak se nemůže ohřát chladič, prosotě ti neotevře velkej okruh, budeš ho muset vyměnit
no pokud je ta hadice furt studená tak je špatnej termostat a neotevírá ti, tak se nemůže ohřát chladič, prosotě ti neotevře velkej okruh, budeš ho muset vyměnit
TO Sergio! V minulom vlákne čo si založil tak som Ti povedal ako to maš odvzdušniť! Pokial tam maš stale vzduch chladič je studeny. Vyzera to tak že Ti prdla hlava alebo tesnenie!
TO Sergio! V minulom vlákne čo si založil tak som Ti povedal ako to maš odvzdušniť! Pokial tam maš stale vzduch chladič je studeny. Vyzera to tak že Ti prdla hlava alebo tesnenie!
Vyrval som von termostat a zistil som ze je to zle odvzdusnene lebo v hadici od termostatu ku chladicu vobec nebola voda. System ako to inzinieri v citroene vymysleli mi nejako nejde do hlavy. Tie hadice su tam narvane tak ze chladiacu kvapalinu tam ani nedostanem kym neodtocim sruby na termostate aby som odtial dostal vzduch von. Termostat funguje skusal som ho doma zaliat vriacov vodou ako caj a roztvoril sa akorat tie tesniace gumy co tam su boli uplne deformovane tak som ich zatial orezal kym nekupim nove. Ked som pozeral na termostat zo skodovky tak ten mal na kraji este jednu malu dierku ktora predpokladam je presne na to aby sa kvapalina dostala v malom mnozstve do chladica aj ked je okruh este zavrety. Sa nastvem a vyvrtam aj do noveho malu dieru . Predpokladam ze ked je v tej hadici vzduch a termostat mi otvori prietok tak tam nazenie iba paru a tym padom nemoze fungovat obeh a preto mi to robi tlak v chladici a expanzke. Mylim sa? Este mi prosim vas niekto prezradte naco su na tom telese kde sa vklada termostat z vrchu dva kabliky s nejakymi cidlami?
Vyrval som von termostat a zistil som ze je to zle odvzdusnene lebo v hadici od termostatu ku chladicu vobec nebola voda. System ako to inzinieri v citroene vymysleli mi nejako nejde do hlavy. Tie hadice su tam narvane tak ze chladiacu kvapalinu tam ani nedostanem kym neodtocim sruby na termostate aby som odtial dostal vzduch von. Termostat funguje skusal som ho doma zaliat vriacov vodou ako caj a roztvoril sa akorat tie tesniace gumy co tam su boli uplne deformovane tak som ich zatial orezal kym nekupim nove. Ked som pozeral na termostat zo skodovky tak ten mal na kraji este jednu malu dierku ktora predpokladam je presne na to aby sa kvapalina dostala v malom mnozstve do chladica aj ked je okruh este zavrety. Sa nastvem a vyvrtam aj do noveho malu dieru . Predpokladam ze ked je v tej hadici vzduch a termostat mi otvori prietok tak tam nazenie iba paru a tym padom nemoze fungovat obeh a preto mi to robi tlak v chladici a expanzke. Mylim sa? Este mi prosim vas niekto prezradte naco su na tom telese kde sa vklada termostat z vrchu dva kabliky s nejakymi cidlami? :nevim
Hiero ja som to odvzdusnoval presne podla tvojho postupu akurat ja na svojom motore ziadne imbusove sroby na odvzdusnovanie nemam. Len na chladici jednu plastovu na pravej strane (ked ku chladicu stojim celne) a potom este jednu plastovu skrutku na prepade. Pouzil som nieciju fotku z galerie.
Hiero ja som to odvzdusnoval presne podla tvojho postupu akurat ja na svojom motore ziadne imbusove sroby na odvzdusnovanie nemam. Len na chladici jednu plastovu na pravej strane (ked ku chladicu stojim celne) a potom este jednu plastovu skrutku na prepade. Pouzil som nieciju fotku z galerie.
Přílohy: citroen.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 175959b ) - Staženo:8x.
já nikdy nějak extra neodvzdušňuji, proste naliji do chladiče co se vleze, pak nastartuju a koukám do chladiče, pak to chcípnu jak to klesne a zase doleji, pak to zase nastartuju, víko chladiče je otevřený a jen dolívám kapalinu. samozřejmě mám puštěný ventilátor tepení na maximální teplo. pořád kontroluji hladinu a počkám dokud nesepne ventilátor, to už vím, že se pustil i velkej okruh. chcípnu to, případně ještě doleji, zadělám víko chladiče a udělám zkušební jízdu, aby se auto pěkně prohřálo. až je studený případně doliju kapalinu a je hotovo, nikdy sem neměl problém s tím že by tam zůstal vzduch a to sem to dělal alespoň 5krát...
já nikdy nějak extra neodvzdušňuji, proste naliji do chladiče co se vleze, pak nastartuju a koukám do chladiče, pak to chcípnu jak to klesne a zase doleji, pak to zase nastartuju, víko chladiče je otevřený a jen dolívám kapalinu. samozřejmě mám puštěný ventilátor tepení na maximální teplo. pořád kontroluji hladinu a počkám dokud nesepne ventilátor, to už vím, že se pustil i velkej okruh. chcípnu to, případně ještě doleji, zadělám víko chladiče a udělám zkušební jízdu, aby se auto pěkně prohřálo. až je studený případně doliju kapalinu a je hotovo, nikdy sem neměl problém s tím že by tam zůstal vzduch a to sem to dělal alespoň 5krát...:nevim
Tak som kupil tesnenie a idem to prehodit. Tak na 99% to bude tesnenie alebo hlava co by som nerad. No len som zistil ze ja som na tom musel jazdit uz minimalne rok akurat teraz sa to ukazalo ked som vypustil system a potom som to nemohol odvzdusnit. Inac keby to nahodou bola hlava viem tam narvat hlavu z P405? Samozrejme chapem ze nema otvor na pohon cerpadlo hydruliky ale nieje to tam len nejako saslepene?
Tak som kupil tesnenie a idem to prehodit. Tak na 99% to bude tesnenie alebo hlava co by som nerad. No len som zistil ze ja som na tom musel jazdit uz minimalne rok akurat teraz sa to ukazalo ked som vypustil system a potom som to nemohol odvzdusnit. Inac keby to nahodou bola hlava viem tam narvat hlavu z P405? Samozrejme chapem ze nema otvor na pohon cerpadlo hydruliky ale nieje to tam len nejako saslepene?
Z toho si nic nerob ja som chladic menil akurat dnes trvalo mi to asi dve hodiny ale dost som sa flakal stalo ma to okolo 100 eur takze celkom prijatelne.
Z toho si nic nerob ja som chladic menil akurat dnes trvalo mi to asi dve hodiny ale dost som sa flakal stalo ma to okolo 100 eur takze celkom prijatelne.
tak som prehodil tesnenie a vyzera ze je to ok. No ale poviem vam ze je to riadna psychiatria. Hlavne ked si nezaaretujete rozvody Tesnenie by bolo na mieste za nejake 4 hodinky ale samozrejme ze som rozhadzal rozvody a kym som prisiel na to ako to ma byt tak som chcel uz uz auto vytiahnut z garaze a podpalit ale som sa ukludnoval tym ze to nieje jeho chyba Teraz mi niekde slzi olej to poriesim cez tyzden ked ho vystriekam vapkou a kuknem kde to premoka.
tak som prehodil tesnenie a vyzera ze je to ok. No ale poviem vam ze je to riadna psychiatria. Hlavne ked si nezaaretujete rozvody :-)))) Tesnenie by bolo na mieste za nejake 4 hodinky ale samozrejme ze som rozhadzal rozvody a kym som prisiel na to ako to ma byt tak som chcel uz uz auto vytiahnut z garaze a podpalit ale som sa ukludnoval tym ze to nieje jeho chyba :-d Teraz mi niekde slzi olej to poriesim cez tyzden ked ho vystriekam vapkou a kuknem kde to premoka.
mám taký dotaz, skontroloval si hlavu či nieje krivá keď si menil to tesnenie???
mám taký dotaz, skontroloval si hlavu či nieje krivá keď si menil to tesnenie???
Jasne, bola v poriadku. Inac vyrobca neodporuca brusit hlavu! Sice neviem co s takou ktora je potocena ale mam citroenacky manual na presne rozobratie dizloveho motora a je to tam podciarknute z vykricnikom! Keby som ten nemal tak som v dielni doteraz Ja som zhodil dole ten deklik z vacky a tade mi to slzi lebo ta tesniaca guma je uz dost na ......Asi tam drbnem nejaky tmel alebo silikon na vyssie teploty a bude pokoj.
Jasne, bola v poriadku. Inac vyrobca neodporuca brusit hlavu! Sice neviem co s takou ktora je potocena ale mam citroenacky manual na presne rozobratie dizloveho motora a je to tam podciarknute z vykricnikom! Keby som ten nemal tak som v dielni doteraz :)))) Ja som zhodil dole ten deklik z vacky a tade mi to slzi lebo ta tesniaca guma je uz dost na ......Asi tam drbnem nejaky tmel alebo silikon na vyssie teploty a bude pokoj.
Myslim ze vyrobca bude odporucat kupit hlavu novu Neraz som bol svedkom ( aj u dieslov ) ze bez kontroly a pripadneho zarovnania hlavy ( len vymena tesnenia ) sa problem skor ci neskor ( radovo v mesiacoch ) vratil.
Myslim ze vyrobca bude odporucat kupit hlavu novu :-) Neraz som bol svedkom ( aj u dieslov ) ze bez kontroly a pripadneho zarovnania hlavy ( len vymena tesnenia ) sa problem skor ci neskor ( radovo v mesiacoch ) vratil.
Ja to chapem ze vyrobca nebude odporucat rovnat hlavu. Pekne sme ju pomerali nebol na nej naznak nerovnosti. Samozrejme cas ukaze co a ako. Kazdopadne dakujem za rady auto ide zas ako ma uz len zajtra prejst cez STK a EK.
Ja to chapem ze vyrobca nebude odporucat rovnat hlavu. Pekne sme ju pomerali nebol na nej naznak nerovnosti. Samozrejme cas ukaze co a ako.:-) Kazdopadne dakujem za rady auto ide zas ako ma uz len zajtra prejst cez STK a EK.:-d