zdravim uz dlho som po tomto aute tuzil a teraz sa mi ho podarilo kupit za slusny peniaz v nehorazne vybornom stave.
no je to 1.4 E rocnik 1983 a chcel som tam vymenit sviecky ale nejako som ostal vysiet a pri tom som robil mechanika ale toto som nevidel (je to hanba ale tak co uz ) jak su svieckove kable tak na bloku mota nevidimsviecku su tam take gumene krytky este a nvm ako to tam vyberiem nechcem s tym velmi trhat a tak aby som nieco neurval alebo nieco... dakujem za odpovede ako nato...
zdravim uz dlho som po tomto aute tuzil a teraz sa mi ho podarilo kupit za slusny peniaz v nehorazne vybornom stave.
no je to 1.4 E rocnik 1983 a chcel som tam vymenit sviecky ale nejako som ostal vysiet a pri tom som robil mechanika ale toto som nevidel (je to hanba ale tak co uz :-( ) jak su svieckove kable tak na bloku mota nevidimsviecku su tam take gumene krytky este a nvm ako to tam vyberiem nechcem s tym velmi trhat a tak aby som nieco neurval alebo nieco... dakujem za odpovede ako nato...
dobre dnes uz nie ale zajtra to pofotim a poslem foto... a cely problem je v tom ze sa neda dostat ku svieckam su tam nejake gumene kryty na tom
dobre dnes uz nie ale zajtra to pofotim a poslem foto... a cely problem je v tom ze sa neda dostat ku svieckam su tam nejake gumene kryty na tom
Si myslím, že máš na mysli koncovky kabelů, ty zaplňují celý otvory svíček. Normálně zatáhni za tu gumovou obroučku a vytáhneš ji i s kabelem
Si myslím, že máš na mysli koncovky kabelů, ty zaplňují celý otvory svíček. Normálně zatáhni za tu gumovou obroučku a vytáhneš ji i s kabelem
noo presne toto som myslel nikdy v zivote som sa s tym nestretol tak preto takze mozem zabrat za tym tak to je super... nememu synovy ani vlastna mama nerozumie
noo presne toto som myslel nikdy v zivote som sa s tym nestretol tak preto takze mozem zabrat za tym tak to je super... nememu synovy ani vlastna mama nerozumie :-)))):-)))):-))))