Preco mi to nekuri ked su mrazy ide mi len taky letny vzduch ci bude termostat zly.
Preco mi to nekuri ked su mrazy ide mi len taky letny vzduch ci bude termostat zly.
a preco mi zacne niekedy svietit kontrolka STOP s hladinu vody v chladici co to znamena termostat som vymenil a vody mam dost.
a preco mi zacne niekedy svietit kontrolka STOP s hladinu vody v chladici co to znamena termostat som vymenil a vody mam dost.
nemáš náhodou prasknuté tesnenie pod hlavou? ked otvoríš víčko na chladiči nestrieka ti voda von?
ked krútiš kolečkom kúrenia, ide lahko alebo prekonávaš aj dáky odpor?
nemáš náhodou prasknuté tesnenie pod hlavou? ked otvoríš víčko na chladiči nestrieka ti voda von?
ked krútiš kolečkom kúrenia, ide lahko alebo prekonávaš aj dáky odpor?
vodu mi tlaci ked sa mi nahreje voda v motore ale ked ju prepusti do chladica tak ten tlak klesne a zalezi to aj na kolecku kurenia ide mi tazsie .
vodu mi tlaci ked sa mi nahreje voda v motore ale ked ju prepusti do chladica tak ten tlak klesne a zalezi to aj na kolecku kurenia ide mi tazsie .
čiže termostat je ok a vyzerá že aj tesnenie, hladaj chybu v tiahle ovládania kúrenia...
čiže termostat je ok a vyzerá že aj tesnenie, hladaj chybu v tiahle ovládania kúrenia...
pripadne mozes mat pokazeny prepustaci ventyl na privode ku radiaroru ten mas pri spolujascovich nohach naj pristup je tam ked vyberies skrinky
pripadne mozes mat pokazeny prepustaci ventyl na privode ku radiaroru ten mas pri spolujascovich nohach naj pristup je tam ked vyberies skrinky
ako zistim teplotu motora ked tam nie je teplomer lebo som vymenil termostat a dnes mrzlo tak isiel letny vzduch dat pred chladic nejaku roletu?
ako zistim teplotu motora ked tam nie je teplomer lebo som vymenil termostat a dnes mrzlo tak isiel letny vzduch dat pred chladic nejaku roletu?
pozri moj osobny nazor je ze chladic sa nema zakrivat ani pri -60°C mas termostat ten reguluje teplotu motora. teplotu zistis jedinym sposobom nastartujes chvilu pockas a polozis ruku na hadicu alebo chladic (hona hadica alebo chladic pri nej) ked sa hreje motor ma pracovnu teplotu teda od 92°C do 89°C
pozri moj osobny nazor je ze chladic sa nema zakrivat ani pri -60°C mas termostat ten reguluje teplotu motora. teplotu zistis jedinym sposobom nastartujes chvilu pockas a polozis ruku na hadicu alebo chladic (hona hadica alebo chladic pri nej) ked sa hreje motor ma pracovnu teplotu teda od 92°C do 89°C
já když měním chladící kapalinu nijak extra neodvzdušňuji, proste sundám víčko z chladiče, zapnu topení na max teplotu, pustím ventilátor a nechám auto nastartovaný s otevřeným chladičem a počkám než sepnou sahary nebo až je prostě teplej chladič a vždy to bylo ok
já když měním chladící kapalinu nijak extra neodvzdušňuji, proste sundám víčko z chladiče, zapnu topení na max teplotu, pustím ventilátor a nechám auto nastartovaný s otevřeným chladičem a počkám než sepnou sahary nebo až je prostě teplej chladič a vždy to bylo ok :palec
vies ventilatory ti spusta cidlo pri prepojovacke a ked nemas odvzdusneni chladic tak ti ho bude spinat casto a bez velkeho vyznamu ale ak odvzdusnis chladic a kurenie tak to bude makat perfekne, presne ako ma, vyrobcovia tam tie odvzdusnovaky nedaly len tak pre srandu kralikov tak ich treba vyuzit
vies ventilatory ti spusta cidlo pri prepojovacke a ked nemas odvzdusneni chladic tak ti ho bude spinat casto a bez velkeho vyznamu ale ak odvzdusnis chladic a kurenie tak to bude makat perfekne, presne ako ma, vyrobcovia tam tie odvzdusnovaky nedaly len tak pre srandu kralikov tak ich treba vyuzit
mně se ale nepřehřívá, vše funguje jak má jen prostě někdy ty odvzdušňováky nejdou povolit jen tak lehce... prostě mi to vždy fungovalo... a fuguje...
mně se ale nepřehřívá, vše funguje jak má ;-) jen prostě někdy ty odvzdušňováky nejdou povolit jen tak lehce... prostě mi to vždy fungovalo... a fuguje...:palec
a kurenie sa neovzdusnuje ci tam nie jeniejaky ovzdusnovak a na motore a chladici je dokopy kolko ovzdusnovakov
:nevim a kurenie sa neovzdusnuje ci tam nie jeniejaky ovzdusnovak a na motore a chladici je dokopy kolko ovzdusnovakov
no ja mam 14 a tam su dva 1.)je na soferovej strane na vrchu chladica
2.)je na tecku od kurenia teda medzi motorom a interierom na spolujascovej strane je to v motorovom prestore (na tecku taky maly plastovi kruzok je to srob) dufam ze to najdes
no ja mam 14 a tam su dva 1.)je na soferovej strane na vrchu chladica
2.)je na tecku od kurenia teda medzi motorom a interierom na spolujascovej strane je to v motorovom prestore (na tecku taky maly plastovi kruzok je to srob) dufam ze to najdes:palec
ozaj na termostate mam premostenie k nadobke aby sa kvapalina menila pri termostate ale odvzdusnovak tam nemam
ozaj na termostate mam premostenie k nadobke aby sa kvapalina menila pri termostate ale odvzdusnovak tam nemam