Zdravím všechny,mám problém s rychle padajícím předkem na svém BX. Když někde zastavím,tak možná tak do 10ti minut předek znatelně klesne.Na zadku to není znatelné,ale ten předek prostě zničeho nic najednou klesne.mám malý unik LHM pod plastovým dílem u páté koule. Nevím jestli by to mohlo být tím. Po nastartování se normálně zvedne a kontrolka tlaku zhasne,ale při trochu drsnějsím průjezdu zatáčkou,nebo v horším terénu a nebo po spadnutí otáček na volnoběh se kontrolka rozsvítí a už nechce zhasnout. Až auto na nejakou dobu odstavím,a znova nastartuju,tak kontrolka zhasne. A pak zas dokola. Všech 5 koulí mi někdy v listopadu v servise dofoukali a dělá to stejně a čím dál časteji. Čerpaldo asi nebude nic moc. Na můj vkus hodně vrčí a má taky nějaký menší únik LHM,ale v servise říkali,že ten únik je celkem častý a že dokud to jde,tak mám fungovat,že se to dá jedině vyměnit za druhé. Poraďte mi prosím co s tím. Je to čtyřkolka.Jinak perfektní vozítko. Ale toto už mě dohání k zoufalství. Ta kontrolka mě znervozňuje. Předem Vám všem děkuju.
Zdravím všechny,mám problém s rychle padajícím předkem na svém BX. Když někde zastavím,tak možná tak do 10ti minut předek znatelně klesne.Na zadku to není znatelné,ale ten předek prostě zničeho nic najednou klesne.mám malý unik LHM pod plastovým dílem u páté koule. Nevím jestli by to mohlo být tím. Po nastartování se normálně zvedne a kontrolka tlaku zhasne,ale při trochu drsnějsím průjezdu zatáčkou,nebo v horším terénu a nebo po spadnutí otáček na volnoběh se kontrolka rozsvítí a už nechce zhasnout. Až auto na nejakou dobu odstavím,a znova nastartuju,tak kontrolka zhasne. A pak zas dokola. Všech 5 koulí mi někdy v listopadu v servise dofoukali a dělá to stejně a čím dál časteji. Čerpaldo asi nebude nic moc. Na můj vkus hodně vrčí a má taky nějaký menší únik LHM,ale v servise říkali,že ten únik je celkem častý a že dokud to jde,tak mám fungovat,že se to dá jedině vyměnit za druhé. Poraďte mi prosím co s tím. Je to čtyřkolka.Jinak perfektní vozítko. Ale toto už mě dohání k zoufalství. Ta kontrolka mě znervozňuje. Předem Vám všem děkuju.
první bych zkusil osvzdušnit čerpadlo je to myslím 12 klíč na čerpadle dál množství stáří a čistotu LHM a čistotu nádržky rozvodová koule /5 nemusí bejt v pořádku a taky prozkoušej všechny polohy hydrauliky hlavně ta vysiká by to mohla prorazit svinstvo v systému........ jinak ještě kroužky na předních pístnicích to už nemusí udržet a pustí to..........
první bych zkusil osvzdušnit čerpadlo je to myslím 12 klíč na čerpadle dál množství stáří a čistotu LHM a čistotu nádržky rozvodová koule /5 nemusí bejt v pořádku a taky prozkoušej všechny polohy hydrauliky hlavně ta vysiká by to mohla prorazit svinstvo v systému........ jinak ještě kroužky na předních pístnicích to už nemusí udržet a pustí to..........
Prosim ta v akom servise je mensi unik lhm v poriadku ? Este doplnim zikyho ze pri padani predku moze prepustat vyskovy korektor. Inak suhlasim, dofukovana centralka nezarucuje ze je naozaj OK - nechaj si v servise skontrolovat koule protitlakom.
Prosim ta v akom servise je mensi unik lhm v poriadku ? Este doplnim zikyho ze pri padani predku moze prepustat vyskovy korektor. Inak suhlasim, dofukovana centralka nezarucuje ze je naozaj OK - nechaj si v servise skontrolovat koule protitlakom.
ja by som povedal vydrate predne piestnice..vypne motor a vsetko ide do prepadu..
ja by som povedal vydrate predne piestnice..vypne motor a vsetko ide do prepadu..
mi to dela to same na 1.8 td ze mi sem tam padne predek ale taky mi lehce unika z centralky myslim si ze tam bude netesnost a vymenit kus za kus jinak nevim jak se to pretesnuje
mi to dela to same na 1.8 td ze mi sem tam padne predek ale taky mi lehce unika z centralky myslim si ze tam bude netesnost a vymenit kus za kus jinak nevim jak se to pretesnuje
Pod kazdou gulou je tesniaci kruzok, vymen ho pripadne skontroluj ci nie je skripnuty alebo zdeformovany. Praca na 3 minuty
Pod kazdou gulou je tesniaci kruzok, vymen ho pripadne skontroluj ci nie je skripnuty alebo zdeformovany. Praca na 3 minuty :)
no ono mi to divne syci jak je nastartovane a pri volnobehu jak zmacknu 2krat po brzde rozsviti se stop kontrolka tlaku. ale vsechny koule jsou v poradku jsou dofoukane auto je jak na vodni posteli pohodlneji ti uz byt nemuze ......
no ono mi to divne syci jak je nastartovane a pri volnobehu jak zmacknu 2krat po brzde rozsviti se stop kontrolka tlaku. ale vsechny koule jsou v poradku jsou dofoukane auto je jak na vodni posteli pohodlneji ti uz byt nemuze ......
No to skorej vyzera na mrtvy brzdovy valec. Skus par krat za sebou zmacknut brzdu - ked ti zacne klesat prdel je to jasne ...
No to skorej vyzera na mrtvy brzdovy valec. Skus par krat za sebou zmacknut brzdu - ked ti zacne klesat prdel je to jasne ...
To padanie predku môže byť aj rozhaseným púzdrom na tiahlach korektora na prednom stabilizátore. A to rozsvecovanie kontrolky može robiť viac vecí. Ide napríklad o to, či ti vôbec funguje regulátor tlaku...v živote som sa už stretol aj so zlomenou pružinou vo vnútri. Ďalej ide aj o to, že ak funguje, či syčí pri zopnutí, alebo klepe. Ak udiera, bude to vybité a môže tak unikať tlak. Ďalšia vec je to čerpadlo. Na BXka so servom začali montovať výkonnejšie čerpadlá zlatej farby kvôli potrebe väčšieho prietoku oleja a teda aj väčšej potrebe udržania stability tlaku v systéme. Tie mali vo vnútri na konci každého piestiku guličku v sedle ako ventil, ktoré mali za následok efektívnejšiu činnosť čerpadla, jeho vyšší výkon. Je ale možné, že ty tam máš obyčajné zelené a to už nestíha ani tak, ako za novoty. S týmito vecami sa totiž vždy robili experimenty a často bolo potrebné proste vyskúšať, s ktorým čerpadlom a regulátorom a brzdovým válcom to proste šlape. Je ale viac pravdepodobné, že máš viac problémov naraz, pričom brzdový válec medzi ne patrí určite, ako hovorí aj tief. Ten bol choroba všetkých BXov.
Odporúčam nechodiť po servisich, kde sú všetci najväčší odborníci, ale radšej kúpiť BX na diely v zachovalom stave a udržovať tak BX 4x4. Ak naštuduješ všetky materiály tu na serveri, máš servis v hlave a môžeš robiť, skúšať a meniť. Pravda je taká, že hydraulike citroenu rozumejú v máloktorom servise naj samotného citroenu. Rozumejú, ale zväčša len spôsobom, že vymeniť starý diel za nový. Čo je vo vnútri týchto dielov však vie málokto.
PS: Ak niekde na hydraulike uniká olej, ako môže byť v poriadku a fungovať a otázna je aj bezpečnosť (brzdy, ...) .
To padanie predku môže byť aj rozhaseným púzdrom na tiahlach korektora na prednom stabilizátore. A to rozsvecovanie kontrolky može robiť viac vecí. Ide napríklad o to, či ti vôbec funguje regulátor tlaku...v živote som sa už stretol aj so zlomenou pružinou vo vnútri. Ďalej ide aj o to, že ak funguje, či syčí pri zopnutí, alebo klepe. Ak udiera, bude to vybité a môže tak unikať tlak. Ďalšia vec je to čerpadlo. Na BXka so servom začali montovať výkonnejšie čerpadlá zlatej farby kvôli potrebe väčšieho prietoku oleja a teda aj väčšej potrebe udržania stability tlaku v systéme. Tie mali vo vnútri na konci každého piestiku guličku v sedle ako ventil, ktoré mali za následok efektívnejšiu činnosť čerpadla, jeho vyšší výkon. Je ale možné, že ty tam máš obyčajné zelené a to už nestíha ani tak, ako za novoty. S týmito vecami sa totiž vždy robili experimenty a často bolo potrebné proste vyskúšať, s ktorým čerpadlom a regulátorom a brzdovým válcom to proste šlape. Je ale viac pravdepodobné, že máš viac problémov naraz, pričom brzdový válec medzi ne patrí určite, ako hovorí aj tief. Ten bol choroba všetkých BXov.
Odporúčam nechodiť po servisich, kde sú všetci najväčší odborníci, ale radšej kúpiť BX na diely v zachovalom stave a udržovať tak BX 4x4. Ak naštuduješ všetky materiály tu na serveri, máš servis v hlave a môžeš robiť, skúšať a meniť. Pravda je taká, že hydraulike citroenu rozumejú v máloktorom servise naj samotného citroenu. Rozumejú, ale zväčša len spôsobom, že vymeniť starý diel za nový. Čo je vo vnútri týchto dielov však vie málokto.
PS: Ak niekde na hydraulike uniká olej, ako môže byť v poriadku a fungovať a otázna je aj bezpečnosť (brzdy, ...) .
Zdravím. Děkuju všem za rady a připomínky k mému problému.Musím dodat že ta pátá koule je v pořádku.Zkoušel jsem to systémem vypnu auto ,páku výšky podvozku dám do nejvyšší polohy a auto se znatelně zvedlo. on ten předek neklesne úplně ale jen trochu. A pak už to auto normálně drží výšku.Když přijdu za den,tak je pořád ještě zvedlé. Ale po vypnutí zapalování to po chvilce znatelně klesne. A dál nic. A k té kontrolce hydrauliky.Mám pocit že to udělá až se auto zahřeje,tak prakticky se rozsvítí sama i když auto stojí. nemusím točit volantem nebo brzdit,prostě nic. A pak už nezhasne i když to proženu. Ještě se rozsvítí když prudce zatočím volantem,a taky zůstane svítit. Je možné aby bylo špatné to čidlo tlaku na té kostce na nápravnici?Nemám prodlém s bržděním ,řízením ani podvozkem. Řekl bych že se to auto chová ůplně v pohodě. Ale štve mě ta kontrolka. Teď v zimě jak jsou takové hrbolaté cesty a svítila mi kontrolka,tak když jsem to trochu po těch hrbech prohnal(samozřejmě s rozumem)tak jestli to bylo těmi rázy do podvozku nebo co,začla ta kontrolka poblikávat. Jak sjedu na pěknou cestu.tak zase svítí pořád. Druhé auto na díly už mám. Řekl bych,že moc najeto nemá,ale spodek je rezavý včetně trubek. Tak asi jak se ukáže lepší počasí tak začnu postupně měnit jednotlivé díly a uvidím.Ještě jsem se chtěl zeptat jak se rozebíra ta hlavní kostka,která je u páté koule. nebo jak ji pořádně vyčistit.díky moc. Přeju pěkný den.
Zdravím. Děkuju všem za rady a připomínky k mému problému.Musím dodat že ta pátá koule je v pořádku.Zkoušel jsem to systémem vypnu auto ,páku výšky podvozku dám do nejvyšší polohy a auto se znatelně zvedlo. on ten předek neklesne úplně ale jen trochu. A pak už to auto normálně drží výšku.Když přijdu za den,tak je pořád ještě zvedlé. Ale po vypnutí zapalování to po chvilce znatelně klesne. A dál nic. A k té kontrolce hydrauliky.Mám pocit že to udělá až se auto zahřeje,tak prakticky se rozsvítí sama i když auto stojí. nemusím točit volantem nebo brzdit,prostě nic. A pak už nezhasne i když to proženu. Ještě se rozsvítí když prudce zatočím volantem,a taky zůstane svítit. Je možné aby bylo špatné to čidlo tlaku na té kostce na nápravnici?Nemám prodlém s bržděním ,řízením ani podvozkem. Řekl bych že se to auto chová ůplně v pohodě. Ale štve mě ta kontrolka. Teď v zimě jak jsou takové hrbolaté cesty a svítila mi kontrolka,tak když jsem to trochu po těch hrbech prohnal(samozřejmě s rozumem)tak jestli to bylo těmi rázy do podvozku nebo co,začla ta kontrolka poblikávat. Jak sjedu na pěknou cestu.tak zase svítí pořád. Druhé auto na díly už mám. Řekl bych,že moc najeto nemá,ale spodek je rezavý včetně trubek. Tak asi jak se ukáže lepší počasí tak začnu postupně měnit jednotlivé díly a uvidím.Ještě jsem se chtěl zeptat jak se rozebíra ta hlavní kostka,která je u páté koule. nebo jak ji pořádně vyčistit.díky moc. Přeju pěkný den.
a dival si se i na to kolik mas lhm v nadobce?? muze ti chybet nebo ten plovak s tim cidlem co je uvnitr muze byt vadny
a dival si se i na to kolik mas lhm v nadobce?? muze ti chybet nebo ten plovak s tim cidlem co je uvnitr muze byt vadny
Ještě k tý kontrolce mě při mrazech někdy taky blikala tak 2- 3 minuty ale po odmrznutí sněhu a ledu to přestalo blikat .je to určirě čidlem na jaře to vomrknu,inak opravdu auto někdy vydrží celý dny s předkem nahoru ale jenom dotek stačí a spadne Je to 20 let starý tak co naděláme Škoda že zadek už nedrží a le držel /hydraulika /17 let
Ještě k tý kontrolce mě při mrazech někdy taky blikala tak 2- 3 minuty ale po odmrznutí sněhu a ledu to přestalo blikat .je to určirě čidlem na jaře to vomrknu,inak opravdu auto někdy vydrží celý dny s předkem nahoru ale jenom dotek stačí a spadne Je to 20 let starý tak co naděláme Škoda že zadek už nedrží a le držel /hydraulika /17 let
To 5866! To padnutie predku je normálne. Aspoň vieš, že Ti funguje regulácia výšky. Keď si sadneš do vozidla tak ho zaťažíš a ono sa zdvihne do nastavenej polohy, čo si ani neuvedomíš. Keď vystúpiš tak ho odľahčíš predok vystrelí hore čo si pri vystupovaní nevšimneš a potom zasa zapracuje regulácia a nastaví výšku poklesom predku na nastavenú výšku, ktorá je daná polohou objímky tiahla výškového korektoru na prednom stabilizátore. To isté platí pre zadok! Kontrolka skontroluj výšku LHM v nádržke daj vozidlo do najvyššej polohy a vtedy musí ryska plaváčika byť medzi dvoma čiarami na tom priehľadnom klobúku, ktorý je na vrchu nádoby s LHM!
To 5866! To padnutie predku je normálne. Aspoň vieš, že Ti funguje regulácia výšky. Keď si sadneš do vozidla tak ho zaťažíš a ono sa zdvihne do nastavenej polohy, čo si ani neuvedomíš. Keď vystúpiš tak ho odľahčíš predok vystrelí hore čo si pri vystupovaní nevšimneš a potom zasa zapracuje regulácia a nastaví výšku poklesom predku na nastavenú výšku, ktorá je daná polohou objímky tiahla výškového korektoru na prednom stabilizátore. To isté platí pre zadok! Kontrolka skontroluj výšku LHM v nádržke daj vozidlo do najvyššej polohy a vtedy musí ryska plaváčika byť medzi dvoma čiarami na tom priehľadnom klobúku, ktorý je na vrchu nádoby s LHM!
díky HIERO. To dává smysl a vůbec mě to nenapadlo. Protože jinak to fakt docela slušně výšku drží.dokonce i zadek nespadne úplně.Je samozřejmě podstatně níž,ale furt tam jěště něco je.Kapaliny mám dost.To je první věc co kontroluju. No každopádně zkusím vyměnit to čerpadlo,protože to prosakující mi leze na nervy.
díky HIERO. To dává smysl a vůbec mě to nenapadlo. Protože jinak to fakt docela slušně výšku drží.dokonce i zadek nespadne úplně.Je samozřejmě podstatně níž,ale furt tam jěště něco je.Kapaliny mám dost.To je první věc co kontroluju. No každopádně zkusím vyměnit to čerpadlo,protože to prosakující mi leze na nervy.