Dobrý den,hodlám svoje na svoje bx 16valve udělat turbínu už mám udělané vyfukové svody,sehnané turbo,ale newím jak přeprogramovat RJ aby dávala větší množství paliva.Nevíte někdo kdo by to dokázal udělat,nebo z čeho ji tam dát???
Dobrý den,hodlám svoje na svoje bx 16valve udělat turbínu už mám udělané vyfukové svody,sehnané turbo,ale newím jak přeprogramovat RJ aby dávala větší množství paliva.Nevíte někdo kdo by to dokázal udělat,nebo z čeho ji tam dát???
Nechci Ti brát nadšení,nevím kolik má ten tvůj motor najeto,ale než jej budeš dusit,vyměň si ojniční šály za nové...u tohoto motoru i bez turba motor zaklepal a bylo vymalováno..Místo ojničních šál tam bývá už jen plech....Až pojedeš z kopce ,zavři plyn a poslouchej/s kvaltem/ jestli neuslyšíš zadrnčení,zaklepání...jen chvilku..to jsou ony....
Nechci Ti brát nadšení,nevím kolik má ten tvůj motor najeto,ale než jej budeš dusit,vyměň si ojniční šály za nové...u tohoto motoru i bez turba motor zaklepal a bylo vymalováno..Místo ojničních šál tam bývá už jen plech....Až pojedeš z kopce ,zavři plyn a poslouchej/s kvaltem/ jestli neuslyšíš zadrnčení,zaklepání...jen chvilku..to jsou ony....
Vyzkoušet to nemohu,protože motor nemám v autě ale určitě se na ně podívám jak jsou na tom
Vyzkoušet to nemohu,protože motor nemám v autě ale určitě se na ně podívám jak jsou na tom:-)
mno, rozhodne musi byt motor v 100% spickovom stave aby prezil aspon 10 - 20 tisic km ... na kolko barov to budes fukat ? Akym sposobom znizis kompresie ?
mno, rozhodne musi byt motor v 100% spickovom stave aby prezil aspon 10 - 20 tisic km ... na kolko barov to budes fukat ? Akym sposobom znizis kompresie ?
S kompresí asi nic dělat nebudu jen dám silnější těsnění pod hlavu,a talčit budu na 0,5-0,6baru a určitě nechám přebrousit kliku....
S kompresí asi nic dělat nebudu jen dám silnější těsnění pod hlavu,a talčit budu na 0,5-0,6baru a určitě nechám přebrousit kliku....
Tomu dokazes zabranit relativne jednoducho. Potrebujes dva zakladne udaje ... AFR budik a cidlo klepani se signalizaci. AFR musis sledovat v celom rozsahu nie len klasicky rozsah 0 - 1 !!! Dalej je u turbo benzinu dobre sledovat tlak paliva, zakolisanie podavacieho cerpadla pri WOT moze znamenat rychlu smrt ...
Inak to tesnenie si nechaj spravit kovove, klasicke moze povolit ...
Ale myslim ze saly a ojnice budu trpiet ako svin a tomu sa nevyhnes.
Tomu dokazes zabranit relativne jednoducho. Potrebujes dva zakladne udaje ... AFR budik a cidlo klepani se signalizaci. AFR musis sledovat v celom rozsahu nie len klasicky rozsah 0 - 1 !!! Dalej je u turbo benzinu dobre sledovat tlak paliva, zakolisanie podavacieho cerpadla pri WOT moze znamenat rychlu smrt ...
Inak to tesnenie si nechaj spravit kovove, klasicke moze povolit ...
Ale myslim ze saly a ojnice budu trpiet ako svin a tomu sa nevyhnes.