Jinak doporučuju vyndat přístrojovku a zkusit kousek popojet, abys viděl, jestli se ti náhon točí nebo ne, pak se dá hledat dál...
Jinak doporučuju vyndat přístrojovku a zkusit kousek popojet, abys viděl, jestli se ti náhon točí nebo ne, pak se dá hledat dál... ;)
Drbnul se budík, na jednačtyřkách dost běžné, dá se i opatrně rozchodit, dělám to petrolejem a ve finále nastříkám GRASE VASELINE ve spreji, její dobrá vlastnost je, že po nastříkání pění, jako kdyby se vařila a cca do dvou minut je zateklá skoro všude, kde potřebuji. Výborně maže, aspoň tachometry.
Drbnul se budík, na jednačtyřkách dost běžné, dá se i opatrně rozchodit, dělám to petrolejem a ve finále nastříkám GRASE VASELINE ve spreji, její dobrá vlastnost je, že po nastříkání pění, jako kdyby se vařila a cca do dvou minut je zateklá skoro všude, kde potřebuji. Výborně maže, aspoň tachometry.
chcem sa opytat ci niekto nevie aky je pomer medzi kolesom a nahonom tachometra??? cize ak ide auto rychlostou napr. 10Km/hod. tak nahon tachometra sa otaca kolko krat? aby ukazal tych 10Km/hod na budikoch?? auto dvihnúť,raz potočiť kolesom o 360° a sledovať,koľko krát sa otočí lanko tachometra. Teda 1:5,1:10 alebo tak nejak. nevie to niketo presne??
Príklad: ak má koleso obvod 1m a prevod medzi kolesom a tachometrom je 1:5. Auto sa hýbe rýchlosťou 100m/s(teda 360km/h),to je 100 * 1 *5=500impulzov za sekundu.
Alebo naopak,na 1 pulz za sekundu pripadá rýchlosť 1/5=0,2m/s teda 0,72km/h
zdravim
chcem sa opytat ci niekto nevie aky je pomer medzi kolesom a nahonom tachometra??? cize ak ide auto rychlostou napr. 10Km/hod. tak nahon tachometra sa otaca kolko krat? aby ukazal tych 10Km/hod na budikoch?? auto dvihnúť,raz potočiť kolesom o 360° a sledovať,koľko krát sa otočí lanko tachometra. Teda 1:5,1:10 alebo tak nejak. nevie to niketo presne??
Príklad: ak má koleso obvod 1m a prevod medzi kolesom a tachometrom je 1:5. Auto sa hýbe rýchlosťou 100m/s(teda 360km/h),to je 100 * 1 *5=500impulzov za sekundu.
Alebo naopak,na 1 pulz za sekundu pripadá rýchlosť 1/5=0,2m/s teda 0,72km/h
Na tachometrech Fiatů bylo odlito 1 giro 1 metro, takže jsem měl zato, že všechny tachometry jsou tímto převodem (1 otáčka = 1 metr ujeté dráhy) dělány, ale někde jsem se kdysi dočetl, že anglická auta měla ten převod 0,8 (bez záruky)
Na tachometrech Fiatů bylo odlito 1 giro 1 metro, takže jsem měl zato, že všechny tachometry jsou tímto převodem (1 otáčka = 1 metr ujeté dráhy) dělány, ale někde jsem se kdysi dočetl, že anglická auta měla ten převod 0,8 (bez záruky)