Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...
Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu :-o A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...
Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...
na posledny vyvod posledneho vstrekovaca sa dava gumovy stupel, ked nemas original.... kusok prepadovej hadice do ktorej natlacis obycajnu skrutku. co sa tyka prepadov na piestnice daju sa kupit nove do 10,.€ tak nema vyznam srat sa s povodnymi Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu :-o A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...
na posledny vyvod posledneho vstrekovaca sa dava gumovy stupel, ked nemas original.... kusok prepadovej hadice do ktorej natlacis obycajnu skrutku. co sa tyka prepadov na piestnice daju sa kupit nove do 10,.€ tak nema vyznam srat sa s povodnymi:-))))
K přepadům na vstřiky nemám nic jen přepadům př.pístnic:
K sehnaní v citroenu č.956 22 818 , název přípojka , cena 492,90kč
cena opravy cca 25kč/ks (viz obrázek)
(čerpáno od jednoho hydraulického odborníka)
já osobně jsem na béxu použil na napojení plastovou hadičku nwn odkud z jiného přepadu na béxu.Navíc po výměně pístnic jsem jezdil cca 1/2 roku s prasklými beze ztráty LHM!!!!
K přepadům na vstřiky nemám nic jen přepadům př.pístnic:
K sehnaní v citroenu č.956 22 818 , název přípojka , cena 492,90kč
cena opravy cca 25kč/ks (viz obrázek)
(čerpáno od jednoho hydraulického odborníka)
já osobně jsem na béxu použil na napojení plastovou hadičku nwn odkud z jiného přepadu na béxu.Navíc po výměně pístnic jsem jezdil cca 1/2 roku s prasklými beze ztráty LHM!!!!
Přílohy: přepady.jpeg | Stáhnout | Zobrazit ( 37104b ) - oprava přepadů.Staženo:5x.
to hiero: Díky čéče - to jsi mě uklidnil - koukal jsem na to jako pako, pořád jsem hledal na čerpadle ještě nějaký jiný vývod, nebo jsem uvažoval, jestli mi někde něco nechybí a ten mechoš, který to měl předtím v drápech, zda něco nezahodil...Zřejmě zahodil, ale jak je vidět, tak asi jen cosi postradatelného...Ok, udělám to tak, jak píšeš, kousek hadičky a šroubeček dovnitř...
to diesel: pěkný obrázek - díky i za origo číslo...mno, to já taky jezdil dlouho s přepady, které byly na padrť - kolo bylo trošku mastnější, ale když tekla hydraulika, tak asi odjinud Tady to byly spíše drobky - možná je to kvalitně ucpané blátem Ještě popřemýšlím, možná nakonec ten origo koupím - uvidím, jak budu pospíchat, auto mi stejně teď visí v luftě Ještě mě tak - při pohledu na ten obrázek - napadá - jak je tam ta "hubice" s tím rozdvojením nasazená na tu pístnici? Teď si to nedokážu vybavit, není tam doufám, nějaká technokratická zrada? Dííííky..
to hiero: Díky čéče - to jsi mě uklidnil - koukal jsem na to jako pako, pořád jsem hledal na čerpadle ještě nějaký jiný vývod, nebo jsem uvažoval, jestli mi někde něco nechybí a ten mechoš, který to měl předtím v drápech, zda něco nezahodil...Zřejmě zahodil, ale jak je vidět, tak asi jen cosi postradatelného...Ok, udělám to tak, jak píšeš, kousek hadičky a šroubeček dovnitř...
to diesel: pěkný obrázek - díky i za origo číslo...mno, to já taky jezdil dlouho s přepady, které byly na padrť - kolo bylo trošku mastnější, ale když tekla hydraulika, tak asi odjinud:) Tady to byly spíše drobky - možná je to kvalitně ucpané blátem:) Ještě popřemýšlím, možná nakonec ten origo koupím - uvidím, jak budu pospíchat, auto mi stejně teď visí v luftě:) Ještě mě tak - při pohledu na ten obrázek - napadá - jak je tam ta "hubice" s tím rozdvojením nasazená na tu pístnici? Teď si to nedokážu vybavit, není tam doufám, nějaká technokratická zrada? Dííííky..
nič strašné. dáš dole sponu čo je po obvode, starý prepad z piestnice objavý sa Ti na piestnici okienko na ktoré nasadíš nový prepad...čo som mal ja opravn sadu tak ku nej ola aj nová spona
nič strašné. dáš dole sponu čo je po obvode, starý prepad z piestnice objavý sa Ti na piestnici okienko na ktoré nasadíš nový prepad...čo som mal ja opravn sadu tak ku nej ola aj nová spona:-d
To lakmus-před výměnou pístnic po prasknutí přep.hadičky na LP kole a nastartování po 2minutách chodu jsem měl LHM tak jen na jízdu v motokáře-nejnižší poloze aby to brzdilo-v dosahu asi do 30km se nadala LHM-ka sehnat,nejbližší byla u mne doma právě asi těch 30kiláků.Ihned po koupi jsem tenkrát musel měnit trubky,takže nikde neprosakovala ani kapka!!!!
To lakmus-před výměnou pístnic po prasknutí přep.hadičky na LP kole a nastartování po 2minutách chodu jsem měl LHM tak jen na jízdu v motokáře-nejnižší poloze aby to brzdilo-v dosahu asi do 30km se nadala LHM-ka sehnat,nejbližší byla u mne doma právě asi těch 30kiláků.Ihned po koupi jsem tenkrát musel měnit trubky,takže nikde neprosakovala ani kapka!!!!:-d
Díky hoši...dnes jsem přepad koupil (zatím jen na LP kolo, páč PP je zatím ok...) - cena ve Frýdku-Místku v Citroenu 493,- - takže ok, tyhle hadice už asi přežijí celé auto...sundal starý přepad - pěkná kaše tam byla s tím bych se nestydil tmelit díry ve zdi Co se týče úniků - pamatuji se, že prasklý přepad jsem už měl tak dlouho, co snad tohle auto mám - a pokud někdy něco teklo, tak to bylo odjinud - ale když už mám auto na zvedáku, tak proč to nevyměnit...výměna byla vcelku snadná, sponu jsem měl původní a šla krásně zalockovat obyčejnýma zahnutýma kleštěma...takže aspoň jedna krásná nová věc na autě Ještě musím dořešit ostatní věci - no a hlavně ty rozvody zkontrolovat - to budeme řešit s tátou někdy příští týden - aby to bylo tak, jak má - sám si to nelajznu...Ještě jeden dotaz, který jsem tu možná už psal - jak se číslují válce na dieselu? (když koukám do motoru - směrem zleva) - jde mi o to, abych měl správně zasazené vstřikovače - mám je 1,2,3,4 - prý to je ok, ale nevím nevím...dík...
Díky hoši...dnes jsem přepad koupil (zatím jen na LP kolo, páč PP je zatím ok...) - cena ve Frýdku-Místku v Citroenu 493,- - takže ok, tyhle hadice už asi přežijí celé auto...sundal starý přepad - pěkná kaše tam byla:) s tím bych se nestydil tmelit díry ve zdi:) Co se týče úniků - pamatuji se, že prasklý přepad jsem už měl tak dlouho, co snad tohle auto mám - a pokud někdy něco teklo, tak to bylo odjinud - ale když už mám auto na zvedáku, tak proč to nevyměnit...výměna byla vcelku snadná, sponu jsem měl původní a šla krásně zalockovat obyčejnýma zahnutýma kleštěma...takže aspoň jedna krásná nová věc na autě:) Ještě musím dořešit ostatní věci - no a hlavně ty rozvody zkontrolovat - to budeme řešit s tátou někdy příští týden - aby to bylo tak, jak má - sám si to nelajznu...Ještě jeden dotaz, který jsem tu možná už psal - jak se číslují válce na dieselu? (když koukám do motoru - směrem zleva) - jde mi o to, abych měl správně zasazené vstřikovače - mám je 1,2,3,4 - prý to je ok, ale nevím nevím...dík...
Díky hoši...dnes jsem přepad koupil (zatím jen na LP kolo, páč PP je zatím ok...) - cena ve Frýdku-Místku v Citroenu 493,- - takže ok, tyhle hadice už asi přežijí celé auto...sundal starý přepad - pěkná kaše tam byla s tím bych se nestydil tmelit díry ve zdi Co se týče úniků - pamatuji se, že prasklý přepad jsem už měl tak dlouho, co snad tohle auto mám - a pokud někdy něco teklo, tak to bylo odjinud - ale když už mám auto na zvedáku, tak proč to nevyměnit...výměna byla vcelku snadná, sponu jsem měl původní a šla krásně zalockovat obyčejnýma zahnutýma kleštěma...takže aspoň jedna krásná nová věc na autě Ještě musím dořešit ostatní věci - no a hlavně ty rozvody zkontrolovat - to budeme řešit s tátou někdy příští týden - aby to bylo tak, jak má - sám si to nelajznu...Ještě jeden dotaz, který jsem tu možná už psal - jak se číslují válce na dieselu? (když koukám do motoru - směrem zleva) - jde mi o to, abych měl správně zasazené vstřikovače - mám je 1,2,3,4 - prý to je ok, ale nevím nevím...dík...
co sa tyka vstrekovacov.....valce su cislovane od rozvodov 1,2...atd. poradie ako palia valce je 1,3,4,2...to znamena neviem ako je 1 vystup na cerpadle oznaceny tak ten spojis s 1 valcom a pokracujes v smere rotacie cerpadla to je 2 vystup cerpadla v smere rotacie na 3 valec, 3 vystup cerpadla na 4 valec, 4 vystup cerpadla na 2 valec......Neviem ako si dokazal pozapajat poradie 1,2,3,4 lebo trubky su poohybane v urcenych tvaroch od prislusnych vystupov cerpadla k prislusnym valcom...ako si pamatam tak Bosch cerpadlo by malo mat prvy vystup v hornom rade smere ku chladicu, ale nie som si isty lebo ja som mal povdne rotodiesel cerpadlo to sa zamenilo na bosch, ale vstrekovace ostali rotodiesel a musel som mat cerpadlo otocene o 180 stupnov..ale zistim na svokrovej C15 ma tam 1.8 D co je ten isty motor ako mas ty avsak bez turba Díky hoši...dnes jsem přepad koupil (zatím jen na LP kolo, páč PP je zatím ok...) - cena ve Frýdku-Místku v Citroenu 493,- - takže ok, tyhle hadice už asi přežijí celé auto...sundal starý přepad - pěkná kaše tam byla:) s tím bych se nestydil tmelit díry ve zdi:) Co se týče úniků - pamatuji se, že prasklý přepad jsem už měl tak dlouho, co snad tohle auto mám - a pokud někdy něco teklo, tak to bylo odjinud - ale když už mám auto na zvedáku, tak proč to nevyměnit...výměna byla vcelku snadná, sponu jsem měl původní a šla krásně zalockovat obyčejnýma zahnutýma kleštěma...takže aspoň jedna krásná nová věc na autě:) Ještě musím dořešit ostatní věci - no a hlavně ty rozvody zkontrolovat - to budeme řešit s tátou někdy příští týden - aby to bylo tak, jak má - sám si to nelajznu...Ještě jeden dotaz, který jsem tu možná už psal - jak se číslují válce na dieselu? (když koukám do motoru - směrem zleva) - jde mi o to, abych měl správně zasazené vstřikovače - mám je 1,2,3,4 - prý to je ok, ale nevím nevím...dík...
co sa tyka vstrekovacov.....valce su cislovane od rozvodov 1,2...atd. poradie ako palia valce je 1,3,4,2...to znamena neviem ako je 1 vystup na cerpadle oznaceny tak ten spojis s 1 valcom a pokracujes v smere rotacie cerpadla to je 2 vystup cerpadla v smere rotacie na 3 valec, 3 vystup cerpadla na 4 valec, 4 vystup cerpadla na 2 valec......Neviem ako si dokazal pozapajat poradie 1,2,3,4 lebo trubky su poohybane v urcenych tvaroch od prislusnych vystupov cerpadla k prislusnym valcom...ako si pamatam tak Bosch cerpadlo by malo mat prvy vystup v hornom rade smere ku chladicu, ale nie som si isty lebo ja som mal povdne rotodiesel cerpadlo to sa zamenilo na bosch, ale vstrekovace ostali rotodiesel a musel som mat cerpadlo otocene o 180 stupnov..ale zistim na svokrovej C15 ma tam 1.8 D co je ten isty motor ako mas ty avsak bez turba:-))))
spíše mi šlo o číslování v tom směru, abych věděl, kam který vstřikovač dát - nevím, jestli jsou vstřikovače nastavený každý jinak, ale očíslované jsou, tak to más svůj význam - a pak zapojení tak, aby to bylo ok. Samozřejmě, trubky jsou ohýbané tak, že mě to jinak nepustí, než do správného zapojení na čerpadla (max. myslím jde "zaměnit 1. a 2. válec, kdybych to blbě otočil...)
spíše mi šlo o číslování v tom směru, abych věděl, kam který vstřikovač dát - nevím, jestli jsou vstřikovače nastavený každý jinak, ale očíslované jsou, tak to más svůj význam - a pak zapojení tak, aby to bylo ok. Samozřejmě, trubky jsou ohýbané tak, že mě to jinak nepustí, než do správného zapojení na čerpadla (max. myslím jde "zaměnit 1. a 2. válec, kdybych to blbě otočil...)
ale asi to tam mám dobře - i dle toho, co jsi tady napsal...čili 1,2,3,4 - vstřikovače přesně v tom pořadí na válce...zleva..
ale asi to tam mám dobře - i dle toho, co jsi tady napsal...čili 1,2,3,4 - vstřikovače přesně v tom pořadí na válce...zleva..
To je jedno zda přehodíš vstřikovače,jen nesmíš zaměnit zapojení,trubku na první dát třeba na čtvrtý (ona by tě stejně nepustila).A pokud ti to jelo tak to nemůže ani být špatně zapojené.
PS na čtyřistapátém ani na ibize jsem je očíslované neměl.Jen myslím jsem na nějakém motoru viděl číslaice pod vstřikem ,na bloku ale v čem to bylo zda OT-62 nwn ale asi na DK (kompresor)nebo na nějakém traktoru.
To je jedno zda přehodíš vstřikovače,jen nesmíš zaměnit zapojení,trubku na první dát třeba na čtvrtý (ona by tě stejně nepustila).A pokud ti to jelo tak to nemůže ani být špatně zapojené.
PS na čtyřistapátém ani na ibize jsem je očíslované neměl.Jen myslím jsem na nějakém motoru viděl číslaice pod vstřikem ,na bloku ale v čem to bylo zda OT-62 nwn ale asi na DK (kompresor)nebo na nějakém traktoru.