Zdravím Vás . Mám další problém z mojim BX-kom , dnes rano som knemu prišiel išiel som naštartovat a auto nechcelo chytit dlhšie točilo a potom chytilo . Najprv som myslel že je slaba baterka ale ta bola OK , potom že mi zle ukazuje palivo tak som dolial 5 litrov nafty a auto aj tak stale točilo skusil som to cez pumpu a auto chyti na nejakych cca 20 sekund a začne triast a skape . Auto ako keby namiesto nafty tlačilo vzduch a nema načom držat otačky . Skušal som odvzdušnit a stale odtial sičal vzduch spolu s naftou ale vzduchu stale moc . Neviete mi niekto poradit čo stym može byt ? dakujem
Zdravím Vás . Mám další problém z mojim BX-kom , dnes rano som knemu prišiel išiel som naštartovat a auto nechcelo chytit dlhšie točilo a potom chytilo . Najprv som myslel že je slaba baterka ale ta bola OK , potom že mi zle ukazuje palivo tak som dolial 5 litrov nafty a auto aj tak stale točilo skusil som to cez pumpu a auto chyti na nejakych cca 20 sekund a začne triast a skape . Auto ako keby namiesto nafty tlačilo vzduch a nema načom držat otačky . Skušal som odvzdušnit a stale odtial sičal vzduch spolu s naftou ale vzduchu stale moc . Neviete mi niekto poradit čo stym može byt ? dakujem
skontroluj hadice od filtru az po nadrz mne odisla od filtru po predhrievac co je za motorom bola prasknuta vo vnutornom ohybe ako motor vibroval tak sa otvarala a zatvarala a nasaval sa vzduch....treba to cele preliezt zvykne odist aj ta blba pumpa co je na filtri ak mas este origo bosch, alebo rotodiesel. vela ludi to preraba na celokovovy filter trebars do dvojkoveho golfu ten ma len vstup a vystup a rucny balon na cerpanie nafty. ja som to mal tak tiez nebol som ochotny vyvalit 50 € za novu pumpu ked balon stal 10 € a filter tal ci tak treba menit.
skontroluj hadice od filtru az po nadrz mne odisla od filtru po predhrievac co je za motorom bola prasknuta vo vnutornom ohybe ako motor vibroval tak sa otvarala a zatvarala a nasaval sa vzduch....treba to cele preliezt:-)))) zvykne odist aj ta blba pumpa co je na filtri ak mas este origo bosch, alebo rotodiesel. vela ludi to preraba na celokovovy filter trebars do dvojkoveho golfu ten ma len vstup a vystup a rucny balon na cerpanie nafty. ja som to mal tak tiez nebol som ochotny vyvalit 50 € za novu pumpu ked balon stal 10 € a filter tal ci tak treba menit.
Dik skusim to pozriet čo najskôr ako budem mat čas . Môže teoreticky byt aj iny problem ako toto, vtom že motor zdochina ??
Dik skusim to pozriet čo najskôr ako budem mat čas . Môže teoreticky byt aj iny problem ako toto, vtom že motor zdochina ??
na zaklade toho co pises tak nie. len niekde prisava vzduch bolo by dobre pozriet aj saci kos v nadrzi len to je robota na prd
na zaklade toho co pises tak nie. len niekde prisava vzduch bolo by dobre pozriet aj saci kos v nadrzi len to je robota na prd:-d
Ucpany saci kos by sa skorej prejavoval dusenim v otackach - skontroluj vsetky hadice, spojky atd. nenatankoval si extremne smejdovu naftu ?
Ucpany saci kos by sa skorej prejavoval dusenim v otackach - skontroluj vsetky hadice, spojky atd. nenatankoval si extremne smejdovu naftu ?
No tankoval som na najbližšej pumpe lebo som myslel že auto už nema naftu tak som tankoval na GG pumpe v Seredi tak neviem . Skusim to všetko popozerat . diky
No tankoval som na najbližšej pumpe lebo som myslel že auto už nema naftu tak som tankoval na GG pumpe v Seredi tak neviem . Skusim to všetko popozerat . diky
Když jsem v P405 měnil motor,tak ihned po zapojení všeho jsem jej natočil-chytl super ,hned na 1.otočku,obejel jsem sídliště,s tím,že zaparkuji před panelákem,ale nebylo kde tak jsem zajel z5 do garage.Tam vypnul motor a pak mi trvalo přes 14 dní než o5 vrčel. asi 5x jsem odvzdušňoval ,vyměnil části pumpičky a těsnění filtru.Abych vyloučil špatné vstř.čerpadlo a rozvody tak jsem mu dal "infuzi"-do pet flašky hadičku na čerpadlo a zavěsit na kapotu.Palivo šlo samospádem ,tudíž jsem vyloučil možné zavzdušnění,a motor dokud byla v lahvi nafta vrčel.
Osobně bych řekl že ti praskla hadička,trubička či něco na filtru a zavzdušňuje se ti to.
Když jsem v P405 měnil motor,tak ihned po zapojení všeho jsem jej natočil-chytl super ,hned na 1.otočku,obejel jsem sídliště,s tím,že zaparkuji před panelákem,ale nebylo kde tak jsem zajel z5 do garage.Tam vypnul motor a pak mi trvalo přes 14 dní než o5 vrčel. asi 5x jsem odvzdušňoval ,vyměnil části pumpičky a těsnění filtru.Abych vyloučil špatné vstř.čerpadlo a rozvody tak jsem mu dal "infuzi"-do pet flašky hadičku na čerpadlo a zavěsit na kapotu.Palivo šlo samospádem ,tudíž jsem vyloučil možné zavzdušnění,a motor dokud byla v lahvi nafta vrčel.
Osobně bych řekl že ti praskla hadička,trubička či něco na filtru a zavzdušňuje se ti to.
No snažim sa nato stale prist ale asi sam nato stačit nebudem , jak hladam tak hladam , nikde neviem najst kade tam ide ten vzduch .. Predomnou ho mal nejaky ozaj MAJSTER lebo je všetko lepene izolačnou paskou alebo nejak pospajane takže zavada može byt asi všade ale dakujem aj tak skusim okolo toho filtu..
No snažim sa nato stale prist ale asi sam nato stačit nebudem , jak hladam tak hladam , nikde neviem najst kade tam ide ten vzduch .. Predomnou ho mal nejaky ozaj MAJSTER lebo je všetko lepene izolačnou paskou alebo nejak pospajane :D takže zavada može byt asi všade ale dakujem aj tak skusim okolo toho filtu..
prekontroluj vsetky hadice cerpadlo filter, filter predhrievac, predhrievac trubka na podvozku to iste u vratnej hadice a dalej hadice veduce vzadu z trubiek na saciu cast co je pod sedakom. ako tu bolo pisane vynechaj filter popripade samospad z flase do cerpadla atd.... je to piplacka ale co uz
prekontroluj vsetky hadice cerpadlo filter, filter predhrievac, predhrievac trubka na podvozku to iste u vratnej hadice a dalej hadice veduce vzadu z trubiek na saciu cast co je pod sedakom. ako tu bolo pisane vynechaj filter popripade samospad z flase do cerpadla atd....:-)))) je to piplacka ale co uz