V říjnu náklus na technickou a rozumně vzato, není žádný krasavec. Grafit šedá barva, ale autobazar by řekl, že bez laku. Lišty na dveřích přišroubovány šrouby. Klimatizace dávno nejde, vždy jsem vycházel z názoru, že klimatizace je pro měkkoty, tak když přestala fungovat, neřešil jsem, co jí je teda nevím.
Stav interiéru odpovídá stáří a funkci dělníka. Ručička rychloměru skáče, homokinetický kloub potřeba vyměnit (škube volantem). Turbo zdechlé a příčina neurčena, ale jezdí de fakto bez problémů, ale výkon jak bez turba Neřeším to, stopadesát vytáhne ale výkon znatelně snížený ve srovnání s minulým bx trurbo TRD, které jsem měl, než poctivě zrezivělo a nedalo se svařovat. Bývalý bx najezdil 415 tisíc kilometrů, tak se u mne auta zas tak špatně nemají. Kolik má tento bx nevím.
Hydraulika funguje, ale někdy stoupá to jak staříčkovi. Automechanik říkal, že asi se zasekává regulátor tlaku lhm kapaliny
Karosérie po bouračce, která nešla na agregáty, koupil jsem to před lety po opravě karoserie, díry v karoserii nejsou. Mám k tomu asi deset pneu na disku ale cenu mají jen ty disky.
Aby s tím mělo smysl jezdit, chtělo by to takových 10 tisíc Kč, povětšinou nutných nákladů, aby udělal poctivě STK. Nepoctivě bych to dělat nešel ze zásady a taky v zájmu vlastní bezpečnosti. Další náklady by mne nijak neudivily, kdyby se něco našlo při STK, ale vzhledem k tomu. že je pravidelně užíván a servisován by to projít estekáčkem mohlo.
Projezdili jsme spolu desetitisíce kilometrů přes celou republiku, někdy taky do zahraničí a mně je jak formanovi, který rozhodoval zdali dovézt koníčka se kterým strávil kus života k řezníkovi. Tak a teďkom mudrujte. Zaříznout anebo léčit? Deset tisíc korun a vždy to bude staré auto. Opravit to pořádně, aby z toho byla kára, by stálo tak asi patnáct. Nebo všechno spravovat sám, ale to bych na tom asi nechal ruky.
Vyhlédnuto mám XM 2,1td break + tažné zařízení. Anebo opustit citroen club a koupit něco na způsob Galaxy, Tranzit, Peugeot 806, případně zas Evasion a tak návrat k Citoenu nebo Jumpy, které by bylo k mému způsobu podnikání vhodnější. Nebo prodat na dojezdění anebo na součástky, ale k rasovi na vrakoviště bych jel nerad. Co vy na to? Cožepak mi poradíte?
V říjnu náklus na technickou a rozumně vzato, není žádný krasavec. Grafit šedá barva, ale autobazar by řekl, že bez laku. Lišty na dveřích přišroubovány šrouby. Klimatizace dávno nejde, vždy jsem vycházel z názoru, že klimatizace je pro měkkoty, tak když přestala fungovat, neřešil jsem, co jí je teda nevím.
Stav interiéru odpovídá stáří a funkci dělníka. Ručička rychloměru skáče, homokinetický kloub potřeba vyměnit (škube volantem). Turbo zdechlé a příčina neurčena, ale jezdí de fakto bez problémů, ale výkon jak bez turba Neřeším to, stopadesát vytáhne ale výkon znatelně snížený ve srovnání s minulým bx trurbo TRD, které jsem měl, než poctivě zrezivělo a nedalo se svařovat. Bývalý bx najezdil 415 tisíc kilometrů, tak se u mne auta zas tak špatně nemají. Kolik má tento bx nevím.
Hydraulika funguje, ale někdy stoupá to jak staříčkovi. Automechanik říkal, že asi se zasekává regulátor tlaku lhm kapaliny
Karosérie po bouračce, která nešla na agregáty, koupil jsem to před lety po opravě karoserie, díry v karoserii nejsou. Mám k tomu asi deset pneu na disku ale cenu mají jen ty disky.
Aby s tím mělo smysl jezdit, chtělo by to takových 10 tisíc Kč, povětšinou nutných nákladů, aby udělal poctivě STK. Nepoctivě bych to dělat nešel ze zásady a taky v zájmu vlastní bezpečnosti. Další náklady by mne nijak neudivily, kdyby se něco našlo při STK, ale vzhledem k tomu. že je pravidelně užíván a servisován by to projít estekáčkem mohlo.
Projezdili jsme spolu desetitisíce kilometrů přes celou republiku, někdy taky do zahraničí a mně je jak formanovi, který rozhodoval zdali dovézt koníčka se kterým strávil kus života k řezníkovi. Tak a teďkom mudrujte. Zaříznout anebo léčit? Deset tisíc korun a vždy to bude staré auto. Opravit to pořádně, aby z toho byla kára, by stálo tak asi patnáct. Nebo všechno spravovat sám, ale to bych na tom asi nechal ruky.
Vyhlédnuto mám XM 2,1td break + tažné zařízení. Anebo opustit citroen club a koupit něco na způsob Galaxy, Tranzit, Peugeot 806, případně zas Evasion a tak návrat k Citoenu nebo Jumpy, které by bylo k mému způsobu podnikání vhodnější. Nebo prodat na dojezdění anebo na součástky, ale k rasovi na vrakoviště bych jel nerad. Co vy na to? Cožepak mi poradíte?
To záleží na tobě a tvé kapse.Já takto prodal BX 14 RE ,protože byl na výměnu prahů a na novej lak a to se mi do něj nechtělo narvat.Jinak mi po něm zůstal kloub (není na 14RE,je na něm psáno BX turbo,P305 a roky a 4O5)(prodavač se spletl a já pak nezkusil zda pasuje a narval do něj tuk a pak zjistil ,že není správnej,díky tomu jej nevzal z5)původně byl za 1600,tak pokud hceš za pětikilo ti jej pošlu+ poštovný.
A co takhle xantie break a tažný?možná to bude o kousek lepší varianta než XM?Teda pokud se rozhodneš Béxa se zbavit.
To záleží na tobě a tvé kapse.Já takto prodal BX 14 RE ,protože byl na výměnu prahů a na novej lak a to se mi do něj nechtělo narvat.Jinak mi po něm zůstal kloub (není na 14RE,je na něm psáno BX turbo,P305 a roky a 4O5)(prodavač se spletl a já pak nezkusil zda pasuje a narval do něj tuk a pak zjistil ,že není správnej,díky tomu jej nevzal z5)původně byl za 1600,tak pokud hceš za pětikilo ti jej pošlu+ poštovný.
A co takhle xantie break a tažný?možná to bude o kousek lepší varianta než XM?Teda pokud se rozhodneš Béxa se zbavit.
XM je v dnesnej dobe narocny na udrzbu kedze vacsinou su to tazke ojetiny,, ovela viac ako bx, idealna volba je Xantuša, nieje to take drahe a je to fajn vychytane staci najst schopny kusok a mas pokoj a pohodlie
XM je v dnesnej dobe narocny na udrzbu kedze vacsinou su to tazke ojetiny,, ovela viac ako bx, idealna volba je Xantuša, nieje to take drahe a je to fajn vychytane staci najst schopny kusok a mas pokoj a pohodlie
Ještě doplním.Pův majitel mé xantuše ji prodával,aby měl na údržbu XM-ka přičemž měl provozní na dokladech a k tomu druhé na ND.Po půl roce co mi prodal Xantii přešel na japonce tuším Almeru či Primeru?XM bylo pro něj neúnosné.
Ještě doplním.Pův majitel mé xantuše ji prodával,aby měl na údržbu XM-ka přičemž měl provozní na dokladech a k tomu druhé na ND.Po půl roce co mi prodal Xantii přešel na japonce tuším Almeru či Primeru?XM bylo pro něj neúnosné.
Co se toho xm týče, ještě jsem ho neviděl. Měl jsem dnes jet prohlídnout, ale odloženo na později. Samozřejmě nějakou zanedbaninu od nepořádného bych nebral. Za podívání přece nic nedám.
Co se týče údržby, spoléhám trochu na své zkušenosti od dvou bx. Jistěže složitější, víc trubek, víc kulí, víc drátů, víc ventilů a regulačních prvků, ale zas tak velký rozdíl v tom není. Samozřejmě že plno starostí navíc, ale kdekdo chce mít nové auto. Já říkám že víc než mít nové auto je mít auto nadčasové a takovým autem xm nepochybně je.
Rozhodnut o xm nejsem, vždyť jsem tamto prodávané ještě neviděl naživo. Jenom několik fotek a to je málo. Vlastně nejsem rozhodnut o ničem. Proto s vámi diskutuji o béyxu. Nablízku STK, auto potřebuje opravy, aby mělo smysl ho tam vozit. Otázkou je, zda to bx opravovat. Odhadem za 10 tisíc by udělalo STK poctivě. Jenže je tu víc možností. O vrakovišti jsem vám napsal a nebýt to 1,7 turbodiesel, tak se snadněji rozhoduji. Ale bx 1,7tzd break je škoda jen tak jenom vyhodit na vrakáč. Chtěl jsem vědět zda to má smysl opravovat anebo za kolik by to tak šlo prodat. Ale to jsem si měl podat inzeráty na výzkum zájmu, jenže to jsem právě nechtěl dělat, podat inzerát a nebýt rozhodnut prodat. Proto tady ta diskuze.
Finančních prostředků na opravy mám dostatek, jde jen o to, aby byly účelně využity. Je tu ještě ekologická daň ve hře ale tu možno všelijak ošidit narozdíl od stk, kterou bych rozhodně šidit nechtěl, diskuze jak jsou na netu. Mně je sympatický dobrý skutek, dát vydělat nějakému invalidovi.
P.S: tam ten homokinetický kloub zatím ještě nevyhazuj. Mohl by se mi hodit, rozhodnutí musí padnout do termínu STK, protože prodávat auto po STK je závažná komplikace kvůli nemožnosti vyzkoušet a převézt domů jinak nežli na vozíku.
Co se toho xm týče, ještě jsem ho neviděl. Měl jsem dnes jet prohlídnout, ale odloženo na později. Samozřejmě nějakou zanedbaninu od nepořádného bych nebral. Za podívání přece nic nedám.
Co se týče údržby, spoléhám trochu na své zkušenosti od dvou bx. Jistěže složitější, víc trubek, víc kulí, víc drátů, víc ventilů a regulačních prvků, ale zas tak velký rozdíl v tom není. Samozřejmě že plno starostí navíc, ale kdekdo chce mít nové auto. Já říkám že víc než mít nové auto je mít auto nadčasové a takovým autem xm nepochybně je.
Rozhodnut o xm nejsem, vždyť jsem tamto prodávané ještě neviděl naživo. Jenom několik fotek a to je málo. Vlastně nejsem rozhodnut o ničem. Proto s vámi diskutuji o béyxu. Nablízku STK, auto potřebuje opravy, aby mělo smysl ho tam vozit. Otázkou je, zda to bx opravovat. Odhadem za 10 tisíc by udělalo STK poctivě. Jenže je tu víc možností. O vrakovišti jsem vám napsal a nebýt to 1,7 turbodiesel, tak se snadněji rozhoduji. Ale bx 1,7tzd break je škoda jen tak jenom vyhodit na vrakáč. Chtěl jsem vědět zda to má smysl opravovat anebo za kolik by to tak šlo prodat. Ale to jsem si měl podat inzeráty na výzkum zájmu, jenže to jsem právě nechtěl dělat, podat inzerát a nebýt rozhodnut prodat. Proto tady ta diskuze.
Finančních prostředků na opravy mám dostatek, jde jen o to, aby byly účelně využity. Je tu ještě ekologická daň ve hře ale tu možno všelijak ošidit narozdíl od stk, kterou bych rozhodně šidit nechtěl, diskuze jak jsou na netu. Mně je sympatický dobrý skutek, dát vydělat nějakému invalidovi.
P.S: tam ten homokinetický kloub zatím ještě nevyhazuj. Mohl by se mi hodit, rozhodnutí musí padnout do termínu STK, protože prodávat auto po STK je závažná komplikace kvůli nemožnosti vyzkoušet a převézt domů jinak nežli na vozíku.