zdravim
nestastnou nahodou se mi podarilo prorazit vanu na motoru a urvat olejove cerpadlo. chtel bych se zeptat jestli jsou vany a cerpadla stejne a popripade jestli jde 1,8 vymenit za 1,9. dekuji
zdravim
nestastnou nahodou se mi podarilo prorazit vanu na motoru a urvat olejove cerpadlo. chtel bych se zeptat jestli jsou vany a cerpadla stejne a popripade jestli jde 1,8 vymenit za 1,9. dekuji
motory vymenit idu ale ako si pamatam tak 1.7TZD je to iste ako 1.8 TZD lebo 1.7 pouzival Citroen ako oznacenie a 1.8 Peugeot. A naco tam davat hladku 1.9 ked je vykonom o dost nizsie ako vyssie uvedene no a nakoniec motory 1.7 cize 1.8 a 1.9 diesel su mechanicky zhodne lisia sa iba vrtanim valcov a potom uz iba drobnostami ako je priemer ventilov alebo casovanie vacky. takze cerpadlo oleja je to iste......
motory vymenit idu ale ako si pamatam tak 1.7TZD je to iste ako 1.8 TZD lebo 1.7 pouzival Citroen ako oznacenie a 1.8 Peugeot. A naco tam davat hladku 1.9 ked je vykonom o dost nizsie ako vyssie uvedene:-)))) no a nakoniec motory 1.7 cize 1.8 a 1.9 diesel su mechanicky zhodne lisia sa iba vrtanim valcov a potom uz iba drobnostami ako je priemer ventilov alebo casovanie vacky. takze cerpadlo oleja je to iste......
ja mam na BX napsano 1,8 ale tady sem vsude nasel jen 1,7 tak sem se radsi zeptal. 1,9 muzu mit za relativne nizky penize.. ale kdyz jsou stejny vany tak je jen prehodim a necham motor do zalohy.. Každopadne diky za info.
ja mam na BX napsano 1,8 ale tady sem vsude nasel jen 1,7 tak sem se radsi zeptal. 1,9 muzu mit za relativne nizky penize.. ale kdyz jsou stejny vany tak je jen prehodim a necham motor do zalohy.. Každopadne diky za info.
Chlapci a môže sa bez problémov vymeniť ktorýkolvek diesel? Myslím hladký za turbo a pod? Pasuje na prevodovku? Sedí všetko na káble, kocku a pod.?
Chlapci a môže sa bez problémov vymeniť ktorýkolvek diesel? Myslím hladký za turbo a pod? Pasuje na prevodovku? Sedí všetko na káble, kocku a pod.?
vymenit to mozes, prevodovka sedi - akurat nebude idealne sprevodovana, nejake kraviny najskor budu inak ( voda nejake trubky a par dratov ) ale nic tragicke ... Hydra bude sediet bez problemov
vymenit to mozes, prevodovka sedi - akurat nebude idealne sprevodovana, nejake kraviny najskor budu inak ( voda nejake trubky a par dratov ) ale nic tragicke ... Hydra bude sediet bez problemov
Vyměnit je můžeš ale musíš přehodit i štítky.Nepůjde ale asi záměna TD za D,opačně D do TD ano.Jak píše Tief špajzka bude pasovat,ale někde jsem četl že TD má jinší průměr spojky,takže asi i spojku.Při výměně motoru 1,9D (asi typ 162?) za 1,9D typ D9B-51kW v P405 jsem musel napasovat některé hadice (jiné ohyby atd.)
Vyměnit je můžeš ale musíš přehodit i štítky.Nepůjde ale asi záměna TD za D,opačně D do TD ano.Jak píše Tief špajzka bude pasovat,ale někde jsem četl že TD má jinší průměr spojky,takže asi i spojku.Při výměně motoru 1,9D (asi typ 162?) za 1,9D typ D9B-51kW v P405 jsem musel napasovat některé hadice (jiné ohyby atd.)
TD ma spojku 215mm ale ta je na setrvaku tzn na motore takze kdyz bude motor i se setrvakem bude tam nejspis i spojka. Ale jinak jasne ze i spojka ale to bych asi u takove upravy delal automaticky.
TD ma spojku 215mm ale ta je na setrvaku tzn na motore takze kdyz bude motor i se setrvakem bude tam nejspis i spojka. Ale jinak jasne ze i spojka ale to bych asi u takove upravy delal automaticky.
ako bolo pisane vsetko ide len najhorsie su tie prkotiny okolo toho....mne by vadilo tam nechat povodnu prevodovku a ako pisal Tief koli sprevodovaniu Ja by som tam hodil cely komplet motor a prevodovka. No a samo ako pisal Diesel prehodit aj stitok motora no aj tak to nemusi stacit na STKackach nie su az taky sprosty a poznaju kody motorov
ako bolo pisane vsetko ide len najhorsie su tie prkotiny okolo toho....mne by vadilo tam nechat povodnu prevodovku a ako pisal Tief koli sprevodovaniu Ja by som tam hodil cely komplet motor a prevodovka. No a samo ako pisal Diesel prehodit aj stitok motora no aj tak to nemusi stacit na STKackach nie su az taky sprosty a poznaju kody motorov:-))
To Hiero-to bych ani neřekl,že by je poznali .Viz moje osobní zkušenost-když jsem byl z BéXem na EvK tak jen poznali,že tam není štítek motoru a typ ani náhodou,ani v autorizovaném mi s typem nedokázali pomoci a nakonec to řešil až Citroen Praha (zástupce ) na základě fota mého motoru a fotek dalšího motoru z jiného BéXa!!!!!!!! U 405 je ani nenapadalo jak je možné že tam nemám turbo,když v TP bylo 1,8TD,a skutečný typ motoru byl asi 162.Hlavně že štítek s typem byl.Pak když jsem dával D9B tak bloky byli na pohled totožné,ty dva se lišili (162 a D9B) hlavou a víkem hlavy,zase je zajímal jen štítek s typem.Nebo ,že by jen STK v JH a Soběslavi je nepoznali?
To Hiero-to bych ani neřekl,že by je poznali .Viz moje osobní zkušenost-když jsem byl z BéXem na EvK tak jen poznali,že tam není štítek motoru a typ ani náhodou,ani v autorizovaném mi s typem nedokázali pomoci a nakonec to řešil až Citroen Praha (zástupce ) na základě fota mého motoru a fotek dalšího motoru z jiného BéXa!!!!!!!! U 405 je ani nenapadalo jak je možné že tam nemám turbo,když v TP bylo 1,8TD,a skutečný typ motoru byl asi 162.Hlavně že štítek s typem byl.Pak když jsem dával D9B tak bloky byli na pohled totožné,ty dva se lišili (162 a D9B) hlavou a víkem hlavy,zase je zajímal jen štítek s typem.Nebo ,že by jen STK v JH a Soběslavi je nepoznali?