zdravím lidičky mám problém. Po cestě s Plzně mě začalo auto škubat, chvíli jelo na 3 válce, pi zastávení okamžitě chcíplo. Podíval jsem se do motoru a vidím že mě protyká třetí vstřik. Teče jak je zašroubovaný do motoru. Potřebuji poradit jestli se to dá přetesnit, jak kde co koupit atd. Auto potřebuju nutně k práci a jiný si nemužeme dovolit. Děkuji moc za odpověd David
zdravím lidičky mám problém. Po cestě s Plzně mě začalo auto škubat, chvíli jelo na 3 válce, pi zastávení okamžitě chcíplo. Podíval jsem se do motoru a vidím že mě protyká třetí vstřik. Teče jak je zašroubovaný do motoru. Potřebuji poradit jestli se to dá přetesnit, jak kde co koupit atd. Auto potřebuju nutně k práci a jiný si nemužeme dovolit. Děkuji moc za odpověd David
ideálne by bolo rozobrať vstrik a vyčistiť ho v nafte, resp zalapovať jednotlivé komponenty vstriku, je to prplačka, radšej vymeň vstrik ak máš...
a náhodou netečie ti to len z prepadových hadičiek?
to by vysvetlovalo prečo to ide na tri valce(zavzdušňuje sa systém)
ideálne by bolo rozobrať vstrik a vyčistiť ho v nafte, resp zalapovať jednotlivé komponenty vstriku, je to prplačka, radšej vymeň vstrik ak máš...
a náhodou netečie ti to len z prepadových hadičiek?
to by vysvetlovalo prečo to ide na tri valce(zavzdušňuje sa systém)
pozri najprv prepadove hadicky. horsie bude ked vstrek zacal prepustat v spoji. je totiz z dvoch casti a to by vysvetlovalo chod na tri valce z dôvodu ze cast nafty ide mimo a nie do trysky. prepad sa prejavy len po dlhsej dobe statia lebo padne nafta takze neskor naskoci. treba ho vybrat a dat prekontrolovat na stolicu...
pozri najprv prepadove hadicky. horsie bude ked vstrek zacal prepustat v spoji. je totiz z dvoch casti a to by vysvetlovalo chod na tri valce z dôvodu ze cast nafty ide mimo a nie do trysky. prepad sa prejavy len po dlhsej dobe statia lebo padne nafta takze neskor naskoci. treba ho vybrat a dat prekontrolovat na stolicu...
cau diky za odpovědi. Dnes jsem byl u mechanika. Vyměnili jsme mědenou podložku, dále podlozku plechovoui která je ješte pod vstřikem ale bohužel teče pořád mezi vstřikem a hlavou. Přepady jsou dobry. Vypadá to že je už asi vymlácenej závit a zkrz něj to utíká. Tak nevíme co dál. Zkusit jedině zalepit závit jestli to pomůže
cau diky za odpovědi. Dnes jsem byl u mechanika. Vyměnili jsme mědenou podložku, dále podlozku plechovoui která je ješte pod vstřikem ale bohužel teče pořád mezi vstřikem a hlavou. Přepady jsou dobry. Vypadá to že je už asi vymlácenej závit a zkrz něj to utíká. Tak nevíme co dál. Zkusit jedině zalepit závit jestli to pomůže
tieto podlozky nemaju spolocne nic s tecenim. problem som opisal je to ta druha horsia moznost. vstrik vybrat, rozobrat ho ide to dost tayko trebalo by niekoho kto to robi vycistit zlozit a skusit na stolici....
tieto podlozky nemaju spolocne nic s tecenim. problem som opisal je to ta druha horsia moznost. vstrik vybrat, rozobrat ho ide to dost tayko trebalo by niekoho kto to robi vycistit zlozit a skusit na stolici....
Ahoj mám úplně stejný problém, tak že jedině co zbývá je rozebrat vstřik a vyčistit je možné ten vstřik trošku vzít na závitu těsnicím tmelem. Aby ta nafta netekla přes závit.
Ahoj mám úplně stejný problém, tak že jedině co zbývá je rozebrat vstřik a vyčistit je možné ten vstřik trošku vzít na závitu těsnicím tmelem. Aby ta nafta netekla přes závit.