mám takový menší problém, že jsme na Citronu ZX 1.4i předělávali hlavu (generálka hlavy). Od koupě auta nebyly některé hadičky podtlaků zapojené a vinou vlastní nepozornosti jsem ztratil papírek s poznámkama o podtlacích které zapojené byly a fungovalo to s nima.
Neměl by někdo prosím schéma podtlaků pro toto, nebo motorově podobnému autu? Případně kam která hadička patří?
Nějakým způsobem jsem to zapojil (spíš blbě než dobře - bylo to zapojované odhadem), mno projevuje se to tak, že rozjezdy a přeřazování musí být na hodně malý plyn, jelikož když zmáčnu plynový pedál víc než do jedné třetiny, začne se motor jakoby dusit (nejde vytáhnout do otáček - nejde tak plynule zrychlovat) a začne bouchat výfuk (bouchání výfuku je hlavně při rozjezdech na jedničku a dvojku, ale to dávám zavinu že asi budou špatné gumy na úchytech).
Musel jsem teďka po asi 300km měnit opět olej od opravy hlavy, jelikož sem měl benzín v oleji -> známý mi tvrdil, že to je kvůli tomu, že jsem nezresetoval řídící jednotku při výměně lambda sondy. Je tomu tak, že kvůli nezresetované řídící jednotky, by se dostal benzín do oleje?
Další postřeh je ten, že po zresetování řídící jednotky (odpojení od baterie na půl hodiny cca) se závada (asi? - musim ještě párkrát vyzkoušet) neprojevuje nějakou chvíli (chvíle je náhodná - stačí však vypnout na nějakou dobu motor). Může být navíc chyba ještě aj v nějakém čidle? Ve kterém ale?
Děkuju za reakce
Zdravím,
mám takový menší problém, že jsme na Citronu ZX 1.4i předělávali hlavu (generálka hlavy). Od koupě auta nebyly některé hadičky podtlaků zapojené a vinou vlastní nepozornosti jsem ztratil papírek s poznámkama o podtlacích které zapojené byly a fungovalo to s nima.
Neměl by někdo prosím schéma podtlaků pro toto, nebo motorově podobnému autu? Případně kam která hadička patří?
Nějakým způsobem jsem to zapojil (spíš blbě než dobře - bylo to zapojované odhadem), mno projevuje se to tak, že rozjezdy a přeřazování musí být na hodně malý plyn, jelikož když zmáčnu plynový pedál víc než do jedné třetiny, začne se motor jakoby dusit (nejde vytáhnout do otáček - nejde tak plynule zrychlovat) a začne bouchat výfuk (bouchání výfuku je hlavně při rozjezdech na jedničku a dvojku, ale to dávám zavinu že asi budou špatné gumy na úchytech).
Musel jsem teďka po asi 300km měnit opět olej od opravy hlavy, jelikož sem měl benzín v oleji -> známý mi tvrdil, že to je kvůli tomu, že jsem nezresetoval řídící jednotku při výměně lambda sondy. Je tomu tak, že kvůli nezresetované řídící jednotky, by se dostal benzín do oleje?
Další postřeh je ten, že po zresetování řídící jednotky (odpojení od baterie na půl hodiny cca) se závada (asi? - musim ještě párkrát vyzkoušet) neprojevuje nějakou chvíli (chvíle je náhodná - stačí však vypnout na nějakou dobu motor). Může být navíc chyba ještě aj v nějakém čidle? Ve kterém ale?
Děkuju za reakce
znameho moc nepocuvaj, zjavne videl auto len na obrazku Benzin v oleji by mohol znamenat blbe piestne kruzky, ak si robil vybrus motora pripadne menil piestne kruzky zkus pockat ci sa to nezlepsi.
Co sa tyka spravania motora mohlo by to byt cidlo tlaku v sacom potrubi, zkontroluj ci ho mas spravne zapojene a ci ti to niekde nesaje falosny vzduch.
Na volnobeh ti motor funguje OK ? Jak to startuje. Zkus sa pozriet do sekcie Clanky a navody, myslim ze tam je i popis 1.4 v citroene a bude to najskor hodne podobne.
Ahoj
znameho moc nepocuvaj, zjavne videl auto len na obrazku :) Benzin v oleji by mohol znamenat blbe piestne kruzky, ak si robil vybrus motora pripadne menil piestne kruzky zkus pockat ci sa to nezlepsi.
Co sa tyka spravania motora mohlo by to byt cidlo tlaku v sacom potrubi, zkontroluj ci ho mas spravne zapojene a ci ti to niekde nesaje falosny vzduch.
Na volnobeh ti motor funguje OK ? Jak to startuje. Zkus sa pozriet do sekcie Clanky a navody, myslim ze tam je i popis 1.4 v citroene a bude to najskor hodne podobne.