zdravim vas vsechny, chtel jsem se zeptat jestli nevite co mam udelat aby mi auto lepe topilo, mam po go hlave srovnana tlak v poradku nove tesneni vse funguje dal jsem novy termostat nalil kapalinu a zkousel , nikde kapalina nekape u termostatu to hreje krasně ale topeni v aute na volnoběh vlažny vzduch když drzim cca 2000 otacek tak skoro neudrzim ruku jaky teply vzduch tam je jakmile sundam nohu z plynu tak do pul minuty zase vlazny. na slupce u termostatu jsem ovzdusnil a na chladici taky nevite co s tim?? citroen bx 1.8 td
zdravim vas vsechny, chtel jsem se zeptat jestli nevite co mam udelat aby mi auto lepe topilo, mam po go hlave srovnana tlak v poradku nove tesneni vse funguje dal jsem novy termostat nalil kapalinu a zkousel , nikde kapalina nekape u termostatu to hreje krasně ale topeni v aute na volnoběh vlažny vzduch když drzim cca 2000 otacek tak skoro neudrzim ruku jaky teply vzduch tam je jakmile sundam nohu z plynu tak do pul minuty zase vlazny. na slupce u termostatu jsem ovzdusnil a na chladici taky nevite co s tim?? citroen bx 1.8 td
Najskor by som povedal ze zaneseny radiator alebo vodna pumpa slabo rozhanana kvapalinu v systeme.
Najskor by som povedal ze zaneseny radiator alebo vodna pumpa slabo rozhanana kvapalinu v systeme.
co myslis tim spatnym radiatorem?? co na nem muze byt spatne?? jak mam volnobeh a pridam plyn tak slysim v radiatoru jak tam tece voda jak by to bylo zavzdusnene tak nevim co s tim
co myslis tim spatnym radiatorem?? co na nem muze byt spatne?? jak mam volnobeh a pridam plyn tak slysim v radiatoru jak tam tece voda jak by to bylo zavzdusnene tak nevim co s tim
podle toho co pises tak to vypada na spatne odvzdusneni tak to zkonroluj a kdyz uz to nebude v topeni splouchat tak by to melo topit normalne. uz jsi to projel? jen jestli to nevarilo
podle toho co pises tak to vypada na spatne odvzdusneni tak to zkonroluj a kdyz uz to nebude v topeni splouchat tak by to melo topit normalne. uz jsi to projel? jen jestli to nevarilo
nooo ked pises, ze to zacalo robit potom ako si mal dolu hlavu taaak by som skontroloval ci nemas bublinky v chladiacej sustave. ako pise BXmenbreak odvzdusnit a ak to zacne kurit a potom prestane tak to nemas dobre zlozene a niekde Ti to podfukuje. zistis to jednoducho zohrejes motor nechas ho vychladnut a potom povolis vycko na vyrovnavacke a ked to vyfukne tak si tam mal pretlak a to je pruuuser.......to je to horsie......a co moze byt s radiatorom? moze byt zaneseny ako si vypustil chladiacu zmes pri oprave a bohvie kolko to stalo bez nej uvolnili sa usadeniny a upchali ho a mozno aj preto pocujes prietok vody cezen
nooo ked pises, ze to zacalo robit potom ako si mal dolu hlavu taaak by som skontroloval ci nemas bublinky v chladiacej sustave. ako pise BXmenbreak odvzdusnit a ak to zacne kurit a potom prestane tak to nemas dobre zlozene a niekde Ti to podfukuje. zistis to jednoducho zohrejes motor nechas ho vychladnut a potom povolis vycko na vyrovnavacke a ked to vyfukne tak si tam mal pretlak a to je pruuuser.......to je to horsie......a co moze byt s radiatorom? moze byt zaneseny ako si vypustil chladiacu zmes pri oprave a bohvie kolko to stalo bez nej uvolnili sa usadeniny a upchali ho a mozno aj preto pocujes prietok vody cezen:-))))
jo a pumpou by to byt nemelo pac jinac by ti to nah*vno topilo i pred sundavanim hlavy
jo a pumpou by to byt nemelo pac jinac by ti to nah*vno topilo i pred sundavanim hlavy
jak se da popripade vycistit topeni?? je na to nejaka prisada neboi to musi jit cele ven? a jestli musi jit ven tak jak se to ma udelat jeste jsem to nedelal
jak se da popripade vycistit topeni?? je na to nejaka prisada neboi to musi jit cele ven? a jestli musi jit ven tak jak se to ma udelat jeste jsem to nedelal
ono jak mam nastartovane tak v nadobce se delaji bublinky tak jakto ze se delaji jak to je cele po go??
ono jak mam nastartovane tak v nadobce se delaji bublinky tak jakto ze se delaji jak to je cele po go??
ono jak mam nastartovane tak v nadobce se delaji bublinky tak jakto ze se delaji jak to je cele po go??
taaak to je ten horsi pripad Ti to fuka do chladenia. bud ta okaslali a hlavu netlakovali a je prasknuta, alebo lepsi pripad zle to zlozili to je nedodrzali postup utahovania hlavy a momenty....to tazko teraz povedat...kto Ti to robil? servis ci nejaky kamos v garazi? ak servis tak reklamuj! tak ci tak zase komplet rozborka a zborka a doporucujem pouzit predpisanu hrubku tesnenia ktoru zistis odmeranim presahov piestov v hornej uvrati a najlepsie aj nove skrutky hlavy a niekoho kto ma momentovy kluc a skusenost s utahovanim hlav.....
taaak to je ten horsi pripad Ti to fuka do chladenia. bud ta okaslali a hlavu netlakovali a je prasknuta, alebo lepsi pripad zle to zlozili to je nedodrzali postup utahovania hlavy a momenty....to tazko teraz povedat...kto Ti to robil? servis ci nejaky kamos v garazi? ak servis tak reklamuj! :-(((( tak ci tak zase komplet rozborka a zborka a doporucujem pouzit predpisanu hrubku tesnenia ktoru zistis odmeranim presahov piestov v hornej uvrati a najlepsie aj nove skrutky hlavy a niekoho kto ma momentovy kluc a skusenost s utahovanim hlav.....
montaz jsem udelal ja a hlavu mi delali v ostrave a momenty jsem vsechny dodrzel akorat nevim jestli se to jeste dotahuje nebo ne
montaz jsem udelal ja a hlavu mi delali v ostrave a momenty jsem vsechny dodrzel akorat nevim jestli se to jeste dotahuje nebo ne
to je to vsechno jsem dodrzel i nove srouby i postup i momenty vsechno, chvili to netopilo tak jsem vymenil termostat bo byl porad otevreny a pak to topilo jak dabel ale ted v tech mrazech to prestalo tak topit, jako ne ze je zima v aute ale nehreje to tak jak pred temi mrazy
to je to vsechno jsem dodrzel i nove srouby i postup i momenty vsechno, chvili to netopilo tak jsem vymenil termostat bo byl porad otevreny a pak to topilo jak dabel ale ted v tech mrazech to prestalo tak topit, jako ne ze je zima v aute ale nehreje to tak jak pred temi mrazy
pokud to vyjde tak v příloze postup utažení šroubů hlavy na D i TD.
pokud to vyjde tak v příloze postup utažení šroubů hlavy na D i TD.
Přílohy: 171.jpg ( 1209130b ) - utažení hlavy na D a TD
jj dekuju to vsechnoi jsem dodrzel tak nevim proc to prestalo topit... auto jsem neuvaril ani voda nechybela tak nevim
jj dekuju to vsechnoi jsem dodrzel tak nevim proc to prestalo topit... auto jsem neuvaril ani voda nechybela tak nevim
Takže v tom případě je špatné těsnění z výroby či skrytá vada v něm nebo tě podfoukli se srovnáním a otlakováním hlavy.
Takže v tom případě je špatné těsnění z výroby či skrytá vada v něm nebo tě podfoukli se srovnáním a otlakováním hlavy.
tak to se uz muzu na to vy ..... jako rozdelavat a skladat to to uz delat nebudu na minulem bxu s tim samym motorem jsem to delal asi 3 krat a vzdy to nevydrzelo ted tohle co mam to same a muj tatik taky a to uz 5 let co jsem zacal ridit se venuju jen bxum, tak to vidim na jinou karu .... uz me to nebavi se v tom porad hrabat
tak to se uz muzu na to vy ..... jako rozdelavat a skladat to to uz delat nebudu na minulem bxu s tim samym motorem jsem to delal asi 3 krat a vzdy to nevydrzelo ted tohle co mam to same a muj tatik taky a to uz 5 let co jsem zacal ridit se venuju jen bxum, tak to vidim na jinou karu .... uz me to nebavi se v tom porad hrabat
To je mi líto,že je to špatné,ale pokud s tím máš zkušenosti,tak to rozhoď abys věděl zda těsnění či hlava.Taky zkus změřit jaký tlak dává turbo,zda netlačí více než má.Pokud jsi to udělal opravdu kvalitně a dal jsi dobré těsnění ,tak jsi zbytečně někomu platil za opravu hlavy!!Samo od sebe by se toto nestalo,určitě to má nějakou příčinu ,teda pokud nebylo těsnění brak nebo se skrytou vadou.
Jsou lidi co je naj spoustu let a jsou v pohodě.U nás je jeden měl TD asi 10 let a motor celou dobu ok,odešla kastle, a druhý ten ho má někdy od revoluce (ale nevím motorizaci snad TZD?¨a jezdí denodenně! Nejsou na žádném z citroen klubů.
To je mi líto,že je to špatné,ale pokud s tím máš zkušenosti,tak to rozhoď abys věděl zda těsnění či hlava.Taky zkus změřit jaký tlak dává turbo,zda netlačí více než má.Pokud jsi to udělal opravdu kvalitně a dal jsi dobré těsnění ,tak jsi zbytečně někomu platil za opravu hlavy!!Samo od sebe by se toto nestalo,určitě to má nějakou příčinu ,teda pokud nebylo těsnění brak nebo se skrytou vadou.
Jsou lidi co je naj spoustu let a jsou v pohodě.U nás je jeden měl TD asi 10 let a motor celou dobu ok,odešla kastle, a druhý ten ho má někdy od revoluce (ale nevím motorizaci snad TZD?¨a jezdí denodenně! Nejsou na žádném z citroen klubů.