Ahoj BX-cáci.
Potřeboval bych poradit s palivovým potrubím co vede od nádrže směrem k motoru.
V místě jak se tohle potrubí napojuje do nádrže je hodně prožrané a teče mi tedy benzín. Nevím jak je řešené napojení do nádrže a potřeboval bych poradit, jak se dá tahle závada opravit.
Předem všem děkuji za odpovědi.
Ahoj BX-cáci.
Potřeboval bych poradit s palivovým potrubím co vede od nádrže směrem k motoru.
V místě jak se tohle potrubí napojuje do nádrže je hodně prožrané a teče mi tedy benzín. Nevím jak je řešené napojení do nádrže a potřeboval bych poradit, jak se dá tahle závada opravit.
Předem všem děkuji za odpovědi.
Přílohy: Fotografie0105.jpg ( 391548b ) - napojení potrubí do nádrže
najrychlejsie riesenie je usmiknut poskodenu cast a nahradit to hadicou
finalne riesenie je vymenit jak hadice tak trubky za nove
najrychlejsie riesenie je usmiknut poskodenu cast a nahradit to hadicou
finalne riesenie je vymenit jak hadice tak trubky za nove
Já si nejsem jistý, jestli mi vůbec půjdou ty trubky ještě nějak nastavit, protože jak jsem se na to koukal, tak už téměř od nádrže až po ohyb pod nádrží jsou komplet shnilé.
No snad ještě někdo s něčím přijde.
Zatím díky za odpověď.
Já si nejsem jistý, jestli mi vůbec půjdou ty trubky ještě nějak nastavit, protože jak jsem se na to koukal, tak už téměř od nádrže až po ohyb pod nádrží jsou komplet shnilé.
No snad ještě někdo s něčím přijde.
Zatím díky za odpověď.
ak si dobre pamatam spiatocka ide priamo do nadrze, a privod ide ponad napravu do tlmica pulzov, potom filter, cerpadlo a nadrz - vsetko je to hadica
ak si dobre pamatam spiatocka ide priamo do nadrze, a privod ide ponad napravu do tlmica pulzov, potom filter, cerpadlo a nadrz - vsetko je to hadica
Ahoj ak sa to už neoplatí plátovať treba vymeniť celé trubky ja som ich menil asi pred dvomi rokmi a dali sa zohnať origo v citroene už naohýbané ale boli dosť drahé.
Ahoj ak sa to už neoplatí plátovať treba vymeniť celé trubky ja som ich menil asi pred dvomi rokmi a dali sa zohnať origo v citroene už naohýbané ale boli dosť drahé.
skocis na prve vrakovisko a vezmes plastove palivove potrubie z xantie, vymenis za kovovu cast a je hotovo
skocis na prve vrakovisko a vezmes plastove palivove potrubie z xantie, vymenis za kovovu cast a je hotovo :palec
Hm... tak to potrubí z xantie se jeví jako dobrý nápad. Navrhnu to svému servisákovi a uvidím co mi řekne. Nové potrubí se mi teda moc kupovat nechce.
Hm... tak to potrubí z xantie se jeví jako dobrý nápad. Navrhnu to svému servisákovi a uvidím co mi řekne. Nové potrubí se mi teda moc kupovat nechce.
To Xantia potrubí tam přesně pasuje, nebo je ohebné a jde uložit bez nahřátí a přetvarování ?
To Xantia potrubí tam přesně pasuje, nebo je ohebné a jde uložit bez nahřátí a přetvarování ?
ja som vyuzil uz vytvoreny ohyb na trubke, skratil trubku podla potrieb a trochu prihol do povodnych BX uchytov, na konci klasika gumenna hadica a skpaska, zaistil som to stahovacimi paskami, ale len pre istotu, pekne to drzi v povodnych uchytoch
ja som vyuzil uz vytvoreny ohyb na trubke, skratil trubku podla potrieb a trochu prihol do povodnych BX uchytov, na konci klasika gumenna hadica a skpaska, zaistil som to stahovacimi paskami, ale len pre istotu, pekne to drzi v povodnych uchytoch