mna by zaujimalo deturence co na tieto vase experimenty hovori geometria...
mna by zaujimalo deturence co na tieto vase experimenty hovori geometria...:-p
geometrie je daná , předek pan Mc pérson - stabilizátory ,čep spodový a převodkový ,zadek je klasika : uchycení na čepech .
Vliv zdvihu kastle je pouze pružení ,nahodu a dolů .Do stran to jde jenom při vymletí zadních ložisek ,( a urvání nosného čepu kastle ,který drží nápravu 18ka šroub ,vedle zadních sedaček - častá bolest ,ale to je na odpis auta nebo den vaření COčkem )
a to je jiná kapitola ......repasím za zlodějské peníze se věnuje řada firem v cenovém rozpětí 6 tisíc ,samotná opravná sada za 700 kč(1x,potřeba 2 x plus podložky ,sada citroen 441 kč ) je toho důkaz,na předku nic nikdo ještě nevymyslel ,krom přeplátování
Zářezy na konzoli nastavení polohy světlé výškyna mezipolohy se dělaly už od časů CX.....
.link.
geometrie je daná , předek pan Mc pérson - stabilizátory ,čep spodový a převodkový ,zadek je klasika : uchycení na čepech .
Vliv zdvihu kastle je pouze pružení ,nahodu a dolů .Do stran to jde jenom při vymletí zadních ložisek ,( a urvání nosného čepu kastle ,který drží nápravu 18ka šroub ,vedle zadních sedaček - častá bolest ,ale to je na odpis auta nebo den vaření COčkem )
a to je jiná kapitola ......repasím za zlodějské peníze se věnuje řada firem v cenovém rozpětí 6 tisíc ,samotná opravná sada za 700 kč(1x,potřeba 2 x plus podložky ,sada citroen 441 kč ) je toho důkaz,na předku nic nikdo ještě nevymyslel ,krom přeplátování
Zářezy na konzoli nastavení polohy světlé výškyna mezipolohy se dělaly už od časů CX.....
http://auto.bazos.cz/inzerat/21957579/Citroen-BX-18-TZD-Turbo.php
geometrie je daná , předek pan Mc pérson - stabilizátory ,čep spodový a převodkový , .
Vliv zdvihu kastle je pouze pružení ,nahodu a dolů ...
Na předku se ti samozřejmě s výškou vozu geometrie MĚNÍ . Táhla od řízení, které je na nápravnici pevně, vedou na konec těhlice k rejdovým čepům. Těhlice se pohubuje oproti řízení hore-dole . Tak že když máš nějakou geometrii nastavenou, každá změna výšky znamená změnu „sbíhavosti“ - táhla jdou jinak zešikma a stahují nebo roztahují tím těhlice do jiné polohy, kola se ti sbíhají nebo rozbíhají. Poloosy se zalamují také stejně, ale nikdy to není na 100% stejně jak táhla řízení. Tato změna je minimální v rozmezí běžného pružení je zanedbatelná. V poloze "maxdole - maxnahoře" je změna patrná více.
Na předku se ti samozřejmě s výškou vozu geometrie MĚNÍ . Táhla od řízení, které je na nápravnici pevně, vedou na konec těhlice k rejdovým čepům. Těhlice se pohubuje oproti řízení hore-dole . Tak že když máš nějakou geometrii nastavenou, každá změna výšky znamená změnu „sbíhavosti“ - táhla jdou jinak zešikma a stahují nebo roztahují tím těhlice do jiné polohy, kola se ti sbíhají nebo rozbíhají. Poloosy se zalamují také stejně, ale nikdy to není na 100% stejně jak táhla řízení. Tato změna je minimální v rozmezí běžného pružení je zanedbatelná. V poloze "maxdole - maxnahoře" je změna patrná více.
Dakujem PATaMAT toto som mal na mysli pri vacsej zmene vysky sa meni zbiehavost preto pri nastavovani geometrie ma byt bxko v jazdnej polohe....
Dakujem PATaMAT toto som mal na mysli pri vacsej zmene vysky sa meni zbiehavost preto pri nastavovani geometrie ma byt bxko v jazdnej polohe....:-d
jasne aj na konzole sa to da spravit vyrezom medzi polohy, ale ja som znizenu polohu pouzival ako standardnu jazdnu, takze som nemusel riesit konzolu a dobre je potom mat aj geometriu natavenu nato co jazdis standardne
a dalsia nemenej podstatna vec bola, ze som nepotreboval mat servisnu hornu polohu v orig vyske kedze som mal zadne kolesa vystrcene von
jasne aj na konzole sa to da spravit vyrezom medzi polohy, ale ja som znizenu polohu pouzival ako standardnu jazdnu, takze som nemusel riesit konzolu a dobre je potom mat aj geometriu natavenu nato co jazdis standardne
a dalsia nemenej podstatna vec bola, ze som nepotreboval mat servisnu hornu polohu v orig vyske kedze som mal zadne kolesa vystrcene von :-)