nevíte někdo náááhodou ze zvědavosti ,jaké obutí měl Bx ,verze 4trac ...?
rozměr -šíře 5tidírového disku,velikost výška palce pneu.....
druhý dotaz : jaký rozměr je na Bx 16 V- tak akorát v 15ti palcích ..? 175 - 185 65 15..??
(hlavně žádný nízkoprofil....) spíš kvůli zvýšení světlé výšky v zimě
nevíte někdo náááhodou ze zvědavosti ,jaké obutí měl Bx ,verze 4trac ...?
rozměr -šíře 5tidírového disku,velikost výška palce pneu.....
druhý dotaz : jaký rozměr je na Bx 16 V- tak akorát v 15ti palcích ..? 175 - 185 65 15..??
(hlavně žádný nízkoprofil....) spíš kvůli zvýšení světlé výšky v zimě
195/60 R14 je orig.. 15tky tam mala tusim len Darja.. svetlú výšku si dorež na nastavovaní hydrauliky
195/60 R14 je orig.. 15tky tam mala tusim len Darja.. svetlú výšku si dorež na nastavovaní hydrauliky :)
svetlú výšku si dorež na nastavovaní hydrauliky : to je sice pochopitelné logické řešení ,o mezipoloze mezi jízdní 2hou a 3típolohou se toho už napsalo dost už u Cx ,ale ...to platí u klasických BX .
Mě už na 3tí poloze při rychlostech nad 50 km/hod jde do háje jízdní komfort,a není to prázdnýma koulema .Mám tam těch rotujících hmot více ,když je diferák i vzadu.
195 60 14 na zimu je dost nevhodné . To auto jsem dotáhl kdysi na kolech z 405, 175 70 14, zajímalo mě ,jestli to někdo dal na podobný rozměr v 15kách.
svetlú výšku si dorež na nastavovaní hydrauliky : to je sice pochopitelné logické řešení ,o mezipoloze mezi jízdní 2hou a 3típolohou se toho už napsalo dost už u Cx ,ale ...to platí u klasických BX .
Mě už na 3tí poloze při rychlostech nad 50 km/hod jde do háje jízdní komfort,a není to prázdnýma koulema .Mám tam těch rotujících hmot více ,když je diferák i vzadu.
195 60 14 na zimu je dost nevhodné . To auto jsem dotáhl kdysi na kolech z 405, 175 70 14, zajímalo mě ,jestli to někdo dal na podobný rozměr v 15kách.
celé ozubené nebude v mém případě řešení ....spíš upgrade na hydro ze Xa 1 kombi je řešením
mimo to ,kola 4tracu jsou CXové Mišeliny TRX ....195 70 15 v základu
celé ozubené nebude v mém případě řešení ....spíš upgrade na hydro ze Xa 1 kombi je řešením
mimo to ,kola 4tracu jsou CXové Mišeliny TRX ....195 70 15 v základu
V cem spociva "upgrade" an hydro ze Xa 1 ? mel sem X2 a hydra byla temer stejna jako BX Jestli myslis "hydrokative" tak silena prace s nejistym vysledkem - museli by se predelavat pistnice kvuli tlustejsim trubkam - uvazoval sem o tom kdyz sem do bx daval dvouokruhove cerpadlo ale nakonec sem na to hodil bobek spis casem udelam hydraktive s C5 to je jednodussi ...
Jinak 15tky na bx mam tak ze vnejsi obvod kola je stejny, vypada to lip, ale taky to vic drnca ... poradne terenni balony na bx ale moc nejde dat, pak to vzadu drhne ...
V cem spociva "upgrade" an hydro ze Xa 1 ? mel sem X2 a hydra byla temer stejna jako BX :) Jestli myslis "hydrokative" tak silena prace s nejistym vysledkem - museli by se predelavat pistnice kvuli tlustejsim trubkam - uvazoval sem o tom kdyz sem do bx daval dvouokruhove cerpadlo ale nakonec sem na to hodil bobek :) spis casem udelam hydraktive s C5 :) to je jednodussi ...
Jinak 15tky na bx mam tak ze vnejsi obvod kola je stejny, vypada to lip, ale taky to vic drnca ... poradne terenni balony na bx ale moc nejde dat, pak to vzadu drhne ...
zamýšlené upgrade spočívá přechod z holohydro 5tikoule na hydro Xa kombi ,tedy prozatím
z Xa - brzdový válec , 2 protipadáky ,1 gule dozadu k tomu
další úpravy dle stavu a času .Vrakoviště ,kde se vyskytují Xa a ceny lidové ,znám ..jen je třeba si to demontovat sám ,co chceš....
jinak vzadu mám od základu pístnice z XM ,včetně ramen XM kombi
bobek na to v žádném případě ,protože je to nutnost. Vyřeší to jak trvalý nešvar letitých BX - padání zadku .A nechci ,aby mi to leželo celou zimu ve sněhu. Jsem sice dost tvrdě limitován místem ,kvůli celému podvozku ,ale co už .
Další faktor ,co mě k tomu nutí ,je základní provozní hmotnost prakticky 1300 kg , slovy 13 metráků .Oproti klasickému Bx ,které je hbité , je moje trochu tužší .
Můžeš víc rozvinout rozměr kol včetně pneu...????když už si to načal.... rozměry...?? do 195 60 nejdu ,uvažuju o 185 60 15 .
zamýšlené upgrade spočívá přechod z holohydro 5tikoule na hydro Xa kombi ,tedy prozatím
z Xa - brzdový válec , 2 protipadáky ,1 gule dozadu k tomu
další úpravy dle stavu a času .Vrakoviště ,kde se vyskytují Xa a ceny lidové ,znám ..jen je třeba si to demontovat sám ,co chceš....
jinak vzadu mám od základu pístnice z XM ,včetně ramen XM kombi
bobek na to v žádném případě ,protože je to nutnost. Vyřeší to jak trvalý nešvar letitých BX - padání zadku .A nechci ,aby mi to leželo celou zimu ve sněhu. Jsem sice dost tvrdě limitován místem ,kvůli celému podvozku ,ale co už .
Další faktor ,co mě k tomu nutí ,je základní provozní hmotnost prakticky 1300 kg , slovy 13 metráků .Oproti klasickému Bx ,které je hbité , je moje trochu tužší .
Můžeš víc rozvinout rozměr kol včetně pneu...????když už si to načal.... rozměry...?? do 195 60 nejdu ,uvažuju o 185 60 15 .
Jo aha, ja myslel ze chces resit zmenu tuhosti podvozku ... ja jenom vykopal kostku a dal cerpadlo z X2 ... padani jsem kdysi davno vyresil kompletni GO hydrauliky, pak zustal i 7 dni nahore, dyl sem nikdy neparkoval ... kola jsou tady .link. rozmer mrknu vecer ... uz nepamatuju ...
Jo aha, ja myslel ze chces resit zmenu tuhosti podvozku ... ja jenom vykopal kostku a dal cerpadlo z X2 ... padani jsem kdysi davno vyresil kompletni GO hydrauliky, pak zustal i 7 dni nahore, dyl sem nikdy neparkoval :) ... kola jsou tady http://www.bxclub.cz/graphics/dynamic/1715554_1350732629498dc5470ad46.jpg rozmer mrknu vecer ... uz nepamatuju ...
čerpadlo mám novější model v plastovým obalu ,ale dojem to na mě neudělalo .
Něco víc k tomu čerpadlu z Xa...? co se u toho musí předělat....?
jinak k pneu : 165 70 14 na zimu je s vzorkem pod 6mm na sněhové neposolené silnici sebevražda. Je to doslova uhrabané .
Každé razantnější přidání plynu je jízda bokem ,po 30 minutách to nebaví ....a lidí šílej ,že se na ně něco řítí ,co má asi letní gumy ....
175 65 už jakž takž jde ,rozloží se to rovnoměrněji ,ale není to ideál .195 je moc ,navíc to není 16V
od 15tek si slibuju dokonalou nápravu ,buď v 175 či 185 ,otázka co....
tuhost podvozku na dokonalé zimní auto v zimě nemá cenu řešit ......-20 st. v horách bude tuhé veľa
čerpadlo mám novější model v plastovým obalu ,ale dojem to na mě neudělalo .
Něco víc k tomu čerpadlu z Xa...? co se u toho musí předělat....?
jinak k pneu : 165 70 14 na zimu je s vzorkem pod 6mm na sněhové neposolené silnici sebevražda. Je to doslova uhrabané .
Každé razantnější přidání plynu je jízda bokem ,po 30 minutách to nebaví ....a lidí šílej ,že se na ně něco řítí ,co má asi letní gumy ....
175 65 už jakž takž jde ,rozloží se to rovnoměrněji ,ale není to ideál .195 je moc ,navíc to není 16V
od 15tek si slibuju dokonalou nápravu ,buď v 175 či 185 ,otázka co....
tuhost podvozku na dokonalé zimní auto v zimě nemá cenu řešit ......:-))))-20 st. v horách bude tuhé veľa
Měl sem dvojvývod čerpadlo na Bx I, TD na hliníkové vaně místo klimakompresoru. Ale když máš dobré obyč čerpadlo a kostku, žádný problém tam není. Protipadací zámky mám na několikátém Bx, několik sem jich montoval známým, a tu šestou kouli tam nepotřebuješ, je tam jen na parádu. Mám oba zámky na nynějším kombi TD a jen 5 koulí .... když to auto měsíc stojí, ani se nehne , je to pořád ve stejné výšce. Viděl sem na BX kola z Xantie 185 na 15" a vešly tam normál.
Měl sem dvojvývod čerpadlo na Bx I, TD na hliníkové vaně místo klimakompresoru. Ale když máš dobré obyč čerpadlo a kostku, žádný problém tam není. Protipadací zámky mám na několikátém Bx, několik sem jich montoval známým, a tu šestou kouli tam nepotřebuješ, je tam jen na parádu. Mám oba zámky na nynějším kombi TD a jen 5 koulí .... když to auto měsíc stojí, ani se nehne , je to pořád ve stejné výšce. Viděl sem na BX kola z Xantie 185 na 15" a vešly tam normál.
a tu šestou kouli tam nepotřebuješ, je tam jen na parádu.--- co tedy s vývodem na protipadáku ,který je dle schema pro kuli...?zaslepené...????
díky za přínosnou odpověď dle pneu
a tu šestou kouli tam nepotřebuješ, je tam jen na parádu.--- co tedy s vývodem na protipadáku ,který je dle schema pro kuli...?zaslepené...????
díky za přínosnou odpověď dle pneu
Musíš se na ty schemata podívat pořádně ... ten vývod nejde ze zámku hned na "protipadačku" ale jde na rozbočku pro zadní pružení - přívod tlaku do zadních koulí od korektoru ( ale pak zpětně přes zámek a teprve na kola ...) a trubku na brzdy co jde na brzdový válec a teprve tam na rozbočení je napojená ta "protipadačka" . Tak tam to ucpeš ...
Musíš se na ty schemata podívat pořádně ... ten vývod nejde ze zámku hned na "protipadačku" ale jde na rozbočku pro zadní pružení - přívod tlaku do zadních koulí od korektoru ( ale pak zpětně přes zámek a teprve na kola ...) a trubku na brzdy co jde na brzdový válec a teprve tam na rozbočení je napojená ta "protipadačka" . Tak tam to ucpeš ...
marně si teda lámu hlavu nad tím ,čím tedy konstruktéři chtěli docílit toho ,že tam bude tedy další kule,přívodní trubka,uchycení na kouli ..................................marketingový tah..?
zatím nej odpověď ,díky
marně si teda lámu hlavu nad tím ,čím tedy konstruktéři chtěli docílit toho ,že tam bude tedy další kule,přívodní trubka,uchycení na kouli ..................................marketingový tah..?
zatím nej odpověď ,díky
marně si teda lámu hlavu nad tím ,čím tedy konstruktéři chtěli docílit toho ,že tam bude tedy další kule,
No, ta šestá koule je na bočníku k brzdovému válci - k zadním brzdám. To když zámek zamče zadní nápravu, nebrzdily by zadní brzdy, neb ty brzdí tlakem od zadní náprtavy, není tlak - nebrzdí se ...
Tak na to tam je ta koule, která má naakumulovaný tlak a po nějakou omezenou dobu dokáže ten tlak přepustit na zadní brzdy, když nejde tlak od nápravových koulí neb sou zamčeny. Toť vše. Ta koule " bezpečnostní akumulátor pro zadní brzdy" , žádná protipadačka ...
Říká se jí tak nesprávně a pouze proto, že je montována na hydraulice tam kde je použit v systému protipadací zámek .
No, ta šestá koule je na bočníku k brzdovému válci - k zadním brzdám. To když zámek zamče zadní nápravu, nebrzdily by zadní brzdy, neb ty brzdí tlakem od zadní náprtavy, není tlak - nebrzdí se ...
Tak na to tam je ta koule, která má naakumulovaný tlak a po nějakou omezenou dobu dokáže ten tlak přepustit na zadní brzdy, když nejde tlak od nápravových koulí neb sou zamčeny. Toť vše. Ta koule " bezpečnostní akumulátor pro zadní brzdy" , žádná protipadačka ...
Říká se jí tak nesprávně a pouze proto, že je montována na hydraulice tam kde je použit v systému protipadací zámek .
Tak na BX sa vlezú elektrony z C5 exclusive.. čiže 16"
Tak na BX sa vlezú elektrony z C5 exclusive.. čiže 16" :-d
Přílohy: BX C5 16.jpg ( 119043b ) - Citroen BX 16\\\" C5