Zdravím ve spolek.
Hledal jsem k tomuto čerpadlu nějaké info,ale nenašel,dokonce ani nevygooglil.Jedná se mi o to.že na čerpadle je "STOP ventil" ,jako na každém jiném.Pak je tam ale ještě jeden elektromagnetický ventil o němž nemám tušení,k čemu by mohl sloužit.Moje čerpadlo mělo totiž ventil jen jeden,začalo ale téct.Než bych sháněl sadu těsnění,rozhodl jsem se pro rychlou výměnu a měl jsem ještě tohle druhé takříkajíc v záloze.Jenže nedává naftu.Auto nejen že nechytne,ale ani nezakouří.Zkoušel jsem různé kombinace a konfigurace,ale nafta nejde a nejde...Vyvstává tedy otázka,jestli není čerpadlo po smrti(nikdy jsem ho běhat neviděl) ,nebo v lepším případě,co dělám ku.va špatně!?
Pokud mi to dokážete někdo objasnit,nebo přiblížit,budu velmi vděčen.Předem díky za komenty...
Zdravím ve spolek.
Hledal jsem k tomuto čerpadlu nějaké info,ale nenašel,dokonce ani nevygooglil.Jedná se mi o to.že na čerpadle je "STOP ventil" ,jako na každém jiném.Pak je tam ale ještě jeden elektromagnetický ventil o němž nemám tušení,k čemu by mohl sloužit.Moje čerpadlo mělo totiž ventil jen jeden,začalo ale téct.Než bych sháněl sadu těsnění,rozhodl jsem se pro rychlou výměnu a měl jsem ještě tohle druhé takříkajíc v záloze.Jenže nedává naftu.Auto nejen že nechytne,ale ani nezakouří.Zkoušel jsem různé kombinace a konfigurace,ale nafta nejde a nejde...Vyvstává tedy otázka,jestli není čerpadlo po smrti(nikdy jsem ho běhat neviděl) ,nebo v lepším případě,co dělám ku.va špatně!?:nevim
Pokud mi to dokážete někdo objasnit,nebo přiblížit,budu velmi vděčen.Předem díky za komenty...
Čerpadlo může být zalepené, jestli bylo skladováno nasucho. Pokud stop ventil cvakne a poté při pumpování prochází nafta do přepadu/při zapnutém klíčku/ mělo by dávat naftu i když druhý el.ventil je nefukční/patrně reguluje předvstřik/. Lucas vzbudit je vždy obtížnější než Bosch, osobně bych jej zahodil a namontoval Bosche..
Čerpadlo může být zalepené, jestli bylo skladováno nasucho. Pokud stop ventil cvakne a poté při pumpování prochází nafta do přepadu/při zapnutém klíčku/ mělo by dávat naftu i když druhý el.ventil je nefukční/patrně reguluje předvstřik/. Lucas vzbudit je vždy obtížnější než Bosch, osobně bych jej zahodil a namontoval Bosche..
Ahoj.
Omlouvám se za pozdní reakci a zároveň díky za odpověď.Čerpadlo se rozběhnout nepodařilo...Máčel jsem ho v naftě dlouho,ale nic a do rozborky se mi nechtělo.Nicméně se konečně chystám auto vyndat z depozitu,abych s ním začal jezdit a spravil si chuť,jelikož C5 na mě kýžený dojem nedělá.Mám pro BX motor po GO.TD 66kW ze Xantie i s převodovkou.Takže se konečně něco stane a já nekompromisně najedu na hever,abych zjistil škody.
Ahoj.
Omlouvám se za pozdní reakci a zároveň díky za odpověď.Čerpadlo se rozběhnout nepodařilo...Máčel jsem ho v naftě dlouho,ale nic a do rozborky se mi nechtělo.Nicméně se konečně chystám auto vyndat z depozitu,abych s ním začal jezdit a spravil si chuť,jelikož C5 na mě kýžený dojem nedělá.Mám pro BX motor po GO.TD 66kW ze Xantie i s převodovkou.Takže se konečně něco stane a já nekompromisně najedu na hever,abych zjistil škody.