1.8 turbonafta
Dá se vytáhnout vrchem? Nemám přístup k zvedáku, ani k lidské síle, budeme na to dva.
V případě výměny motoru AJZ za typ A8A, co všechno je třeba seřídit, nastavit, dát si pozor..? Výměnu bude provádět mechanik, ale radši bych znal případné problémy předem.
1.8 turbonafta
Dá se vytáhnout vrchem? Nemám přístup k zvedáku, ani k lidské síle, budeme na to dva.
V případě výměny motoru AJZ za typ A8A, co všechno je třeba seřídit, nastavit, dát si pozor..? Výměnu bude provádět mechanik, ale radši bych znal případné problémy předem.
u dieslu se docela namakas, tezke jako svine ale kdyz spodem vysoupnes prevodovku pujde to v pohode...
u dieslu se docela namakas, tezke jako svine ale kdyz spodem vysoupnes prevodovku pujde to v pohode...
To som kedysi robil za deň sám bez zdviháka. Odporúčam spustiť celý pomocný rám s motorom, prevodovkou a riadením na vozík alebo paletu. Kasňu zdvihneš postupne aj obyčajným zdvihákom a všetko vytiahneš . Takto som to robil sám. Odpájal som len to najnutnejšie.
To som kedysi robil za deň sám bez zdviháka. Odporúčam spustiť celý pomocný rám s motorom, prevodovkou a riadením na vozík alebo paletu. Kasňu zdvihneš postupne aj obyčajným zdvihákom a všetko vytiahneš . Takto som to robil sám. Odpájal som len to najnutnejšie.
Už jsem to pořešil přes vedlejší fórum. Výměnu odkládám jako plán B, bude to dost nad moje možnosti. První zjistím, kolik by stála oprava, snad by to nemuselo být až tak drahé.
Už jsem to pořešil přes vedlejší fórum. Výměnu odkládám jako plán B, bude to dost nad moje možnosti. První zjistím, kolik by stála oprava, snad by to nemuselo být až tak drahé.
Motor som teda menil pár krát V jednom prípade aj výmena diesel do 16V kasne. Aj ked to bola strašná patália..
Všetky som dal vrchom, len potrebuješ kladku. Najprv vypustíš náplne. Odpojíš polosy, spodny silentblok, poodpajas hydrauliku a privody k motoru. Vytiahnes chladiče a zavadzajúce okolie, potom len zahákneš motor na kladku, a uvolníš horné silentbloky. spadne dole, a za jednu stranu ho vytiahneš pekne von vrchom.
Motor som teda menil pár krát :-) V jednom prípade aj výmena diesel do 16V kasne. Aj ked to bola strašná patália..
Všetky som dal vrchom, len potrebuješ kladku. Najprv vypustíš náplne. Odpojíš polosy, spodny silentblok, poodpajas hydrauliku a privody k motoru. Vytiahnes chladiče a zavadzajúce okolie, potom len zahákneš motor na kladku, a uvolníš horné silentbloky. spadne dole, a za jednu stranu ho vytiahneš pekne von vrchom.
Právě že kladku nemám. A bohužel ani střechu nad hlavou a rovinu, gumy jezdím měnit do přirody...
Právě že kladku nemám. A bohužel ani střechu nad hlavou a rovinu, gumy jezdím měnit do přirody...
Nakonec jsme řízli přední masku. Motor i s převodovkou následně ve třech vynesen ručně na trubce předem. Dva drželi, třetí kormidloval. Vrchem by byl problém hlavně kvůli krátkým ručičkám. Příště nejlépe asi podle Jokera - spustit na desku a následně vyheverovat kastli.
Nakonec jsme řízli přední masku. Motor i s převodovkou následně ve třech vynesen ručně na trubce předem. Dva drželi, třetí kormidloval. Vrchem by byl problém hlavně kvůli krátkým ručičkám. Příště nejlépe asi podle Jokera - spustit na desku a následně vyheverovat kastli.