Zdravím všechny,
Chtěl bych se zeptat, jak je to s pohonem 4x4 u BX (poruchovost, ceny oprav, atd.), dále pak motor (jak jede, poruchovost, dostupnost dílů, atd.). Zajímají mne zkušenosti nejlépe majitelů
Zdravím všechny,
Chtěl bych se zeptat, jak je to s pohonem 4x4 u BX (poruchovost, ceny oprav, atd.), dále pak motor (jak jede, poruchovost, dostupnost dílů, atd.). Zajímají mne zkušenosti nejlépe majitelů :-)
šílenství na 4 kolech, úžasný když to jede ,příšerný ,když ne
manuální zručnost na toto auto 9 bodů z 10 třeba
když chce obvykle 1 věc vyměnit ,dalších 5 sundáváš
specifický závady k pláči - třeba vycvykaný C kroužek za 5 kč ,co neudrží homokineťák a zničí se komplet vnitřek kloubu,nebo gufero za 25 kč ,ke kterému se 2 hodiny dostáváš
nedořešený axiální ložisko kardanu - nechráněné,tenké,vystavené všemu bordelu( a citroen to nacenil na 5tis)
nesehnatelné silenbloky rozvodovky - musíš si vyrobit
neznámý stav přenosových hřídelí ( už jich tam je)
žere to jako bagr i trávu kolem cest
hlučné,konstrukčně nevyzrálé hlavně zadní náprava
atypické hydro , opravy reálné ale protikusem a obykle raketa...
citlivé tisíchrany na stržení ( a že jich tam je...)
většinou je to auto před rozsáhlou rekonstrukcí ....banality jako motor nebo náprava ven je rutina
atyp štelování výšek ( jako hydro vedení) většinou nutný nový pavouk
hnije to jako vše ,zvášť od nádrže do zadu,pod zavěšením ,nosníky( někdy se tama dá strčit ruka krz) a pod víčkem nádrže
často nesprávný typ pneu v TP ,což je neřešitelné
auto pro člověka ,co už 1 normální auto má a garáží ,kanálem nebo zvedákem
často neznalost lidí v servicech ,jak se to proboha opravuje
nutná manuální zručnost ,s COčkem, nrebo zámečník ,elektrikář ideál ...
většinou opravy svépomoc,protože to auto nikdo nikdy neviděl a autorizák to má leda na papíře , v databázích to auto prostě není
nesehnatelné ND ( a kolikrát v žalostném stavu)
problematické rozvodovky ,drahé oleje ,časté výměny v 4pohonu ,elektro kolem motoru jak z pravěku.....
ceny oprav nemá cenu uvádět ....když to auto má 30 let a neustále se rekonstruje opravuje ....
nesehnatelné některé komponenty - jako je bezpečnostní manžeta kardanu ,nutno někde vyrobit ( rubena to neumí) těch pár shodných dílů s 405 Bx to nezachrání
i kardan bývá často před repas....
převodové poměry na stavené na sílu,takže 100 km točí při 3500 ot a průměr je 9 /100 základ, umí to i 15/100 v poho ....
jedině při 60 km /h to žere 6.5
jinak shodné závady co klasika Bx .....super je mít ještě jednu 4x4 na díly ale Bx ,ne 405 ,spostu věcí nepasuje
je dobré mít povědomost o klasika hydro ,jaké kde jsou O kroužky ,manžety,těsnění..bez toho to nejde
a uvědom si ,že tohle auto je módní výstřelek od citroenu - nepočítalo se ,že by to jezdilo víc jak 10 let .Takže soudruzi něco poddimenzovali ( zavěšení kolem motoru převodovky rozvodovky,ložisko ),někde šetřili ( výfuk otočilo zrcadlově ) ,někde ne(ramena zadku z Xm kombi).
Časem se to stejně ozve . Ty 1.9 ky taky foukaj pod hlavou ,moje to má za sebou asi při 220 tis km.
Co jsem koukal na web ,a je to jedno ,jestli je to Norsko , Francie ,Nový Zéland , fotky jak přes kopírák -- vyvařování,lakování, zadek nebo motor venku ,auto zvedlý,měněný trubky na hydro , všechno z gumy nové,nový vložky zadních ramen.....
stručně :
šílenství na 4 kolech, úžasný když to jede ,příšerný ,když ne
manuální zručnost na toto auto 9 bodů z 10 třeba
když chce obvykle 1 věc vyměnit ,dalších 5 sundáváš
specifický závady k pláči - třeba vycvykaný C kroužek za 5 kč ,co neudrží homokineťák a zničí se komplet vnitřek kloubu,nebo gufero za 25 kč ,ke kterému se 2 hodiny dostáváš
nedořešený axiální ložisko kardanu - nechráněné,tenké,vystavené všemu bordelu( a citroen to nacenil na 5tis)
nesehnatelné silenbloky rozvodovky - musíš si vyrobit
neznámý stav přenosových hřídelí ( už jich tam je)
žere to jako bagr i trávu kolem cest
hlučné,konstrukčně nevyzrálé hlavně zadní náprava
atypické hydro , opravy reálné ale protikusem a obykle raketa...
citlivé tisíchrany na stržení ( a že jich tam je...)
většinou je to auto před rozsáhlou rekonstrukcí ....banality jako motor nebo náprava ven je rutina
atyp štelování výšek ( jako hydro vedení) většinou nutný nový pavouk
hnije to jako vše ,zvášť od nádrže do zadu,pod zavěšením ,nosníky( někdy se tama dá strčit ruka krz) a pod víčkem nádrže
často nesprávný typ pneu v TP ,což je neřešitelné
auto pro člověka ,co už 1 normální auto má a garáží ,kanálem nebo zvedákem
často neznalost lidí v servicech ,jak se to proboha opravuje
nutná manuální zručnost ,s COčkem, nrebo zámečník ,elektrikář ideál ...
většinou opravy svépomoc,protože to auto nikdo nikdy neviděl a autorizák to má leda na papíře , v databázích to auto prostě není
nesehnatelné ND ( a kolikrát v žalostném stavu)
problematické rozvodovky ,drahé oleje ,časté výměny v 4pohonu ,elektro kolem motoru jak z pravěku.....
ceny oprav nemá cenu uvádět ....když to auto má 30 let a neustále se rekonstruje opravuje ....
nesehnatelné některé komponenty - jako je bezpečnostní manžeta kardanu ,nutno někde vyrobit ( rubena to neumí) těch pár shodných dílů s 405 Bx to nezachrání
i kardan bývá často před repas....
převodové poměry na stavené na sílu,takže 100 km točí při 3500 ot a průměr je 9 /100 základ, umí to i 15/100 v poho ....
jedině při 60 km /h to žere 6.5
jinak shodné závady co klasika Bx .....super je mít ještě jednu 4x4 na díly ale Bx ,ne 405 ,spostu věcí nepasuje
je dobré mít povědomost o klasika hydro ,jaké kde jsou O kroužky ,manžety,těsnění..bez toho to nejde
a uvědom si ,že tohle auto je módní výstřelek od citroenu - nepočítalo se ,že by to jezdilo víc jak 10 let .Takže soudruzi něco poddimenzovali ( zavěšení kolem motoru převodovky rozvodovky,ložisko ),někde šetřili ( výfuk otočilo zrcadlově ) ,někde ne(ramena zadku z Xm kombi).
Časem se to stejně ozve . Ty 1.9 ky taky foukaj pod hlavou ,moje to má za sebou asi při 220 tis km.
Co jsem koukal na web ,a je to jedno ,jestli je to Norsko , Francie ,Nový Zéland , fotky jak přes kopírák -- vyvařování,lakování, zadek nebo motor venku ,auto zvedlý,měněný trubky na hydro , všechno z gumy nové,nový vložky zadních ramen.....
to je rutina ,co se čertíš..? mám ji od 1.3 2010....
zatím to vydalo výdajema za 2 obyč auta
začlo to zlomený kroužek nad pastorkem - 700 bez pp
nový gumy ,to neřeším ,komplet brzdy ,naštěstí výprodej za 1200 celý komplet
předělat výfuk cca 2500
ložicko z Micubiš L 200 předělat na Bx za 900
nový čidla cca 1000
nový chladič ( moc firem je nedělá ) druhovýroba 1400
dofuk koulí 1500 plus přetěsnění
vyvaření zadek 5000 ,- podběhy kufr, předek a nápravnice naštěstí zdravej,odrbával a sundával jsem to sám ,svářeč to dělal asi 1O hodin kuse
,celkem na to padl víkend
nový interiér , do původního teklo.....1000
go elektriky svépomoc,bo mi začlo jednou skoro hořet po kutilských zásazích předchozích idiotů
rozvody 4500- muselo se to dělat nástrčáky dík kardanu a trvalo to dýl,nešel vyvěsit motor
přetěsnit zadní dif 500 gufera a tmel,olej převodovka 300
nábojka přední levé záběrové kolo 1000 plus 300 práce ,ložisko 800
5 ka z Td ať to nežere 9 L /100 , převodovka 1000 z jiného 500 práce na zvedáku
3 ramenné svíce za 500
jiný přední nárazník 500,původní zbořenej
nějaké trubky 3.5 asi 1000 , další do zásoby za 4tis ,když se pojebou ...
nové čelní sklo 2500 s lepením
oprava táhel zazení svépomoc
nový bowdeny 600
nový silenbloky zadek 500 výprodej na nápravu
všechny nové silenbloky předek asi 800
nové čepy ,manžety cca 1400
termostat 120
přetěstnění střechy svépomoc
vytlumení odhlučnení podlahy ,dveře svépomoc 800
druhý vsřik z 405 BDZ za 500
dík TK nový kat za 1400 a úpray laufu znova za 1000,jinak tech stav ok ..
drbky do 200 nepočítám ,jako zlomený svar táhel na korektor ,manžety korektoru ,O koužky na výpušták,
zatím asi 2000 hodin svépomoc a 30 tis km najeto , současný stav ke skoro 300 tis km
nový alt 1500
novější hydro čerpadlo 500 plastové
trubka z bagru k čerpadlu 400
pak ještě hardy spojka 150
jen nutné drbky s kitem,lakem asi 2500 ať to dál nehnije ,pravá strana spodky dveří , lemy dveří ... na zvedáku to bylo jen na nábojku kola,výfuk, výměnu olejů a rozvody,jinak s tím neotravuju . Kámoši v dílně z toho auta mají dost osypky.
spoustu věcí náhradních - manžety trubky hadice asi v hodnotě 3 tis, povinná výbava 2 hevery a stojky
výhledově nová spojka
normálka,žádná divočina
a potvora žere dost gumy .. za zimu 5 tis km si to vzalo skoro 2 mm vzorku předek zadek
a sedačky nesklopíš do rovna ,takže na blbnutí s babou to teda není v leže .
to je rutina ,co se čertíš..? mám ji od 1.3 2010....
zatím to vydalo výdajema za 2 obyč auta
začlo to zlomený kroužek nad pastorkem - 700 bez pp
nový gumy ,to neřeším ,komplet brzdy ,naštěstí výprodej za 1200 celý komplet
předělat výfuk cca 2500
ložicko z Micubiš L 200 předělat na Bx za 900
nový čidla cca 1000
nový chladič ( moc firem je nedělá ) druhovýroba 1400
dofuk koulí 1500 plus přetěsnění
vyvaření zadek 5000 ,- podběhy kufr, předek a nápravnice naštěstí zdravej,odrbával a sundával jsem to sám ,svářeč to dělal asi 1O hodin kuse
,celkem na to padl víkend
nový interiér , do původního teklo.....1000
go elektriky svépomoc,bo mi začlo jednou skoro hořet po kutilských zásazích předchozích idiotů
rozvody 4500- muselo se to dělat nástrčáky dík kardanu a trvalo to dýl,nešel vyvěsit motor
přetěsnit zadní dif 500 gufera a tmel,olej převodovka 300
nábojka přední levé záběrové kolo 1000 plus 300 práce ,ložisko 800
5 ka z Td ať to nežere 9 L /100 , převodovka 1000 z jiného 500 práce na zvedáku
3 ramenné svíce za 500
jiný přední nárazník 500,původní zbořenej
nějaké trubky 3.5 asi 1000 , další do zásoby za 4tis ,když se pojebou ...
nové čelní sklo 2500 s lepením
oprava táhel zazení svépomoc
nový bowdeny 600
nový silenbloky zadek 500 výprodej na nápravu
všechny nové silenbloky předek asi 800
nové čepy ,manžety cca 1400
termostat 120
přetěstnění střechy svépomoc
vytlumení odhlučnení podlahy ,dveře svépomoc 800
druhý vsřik z 405 BDZ za 500
dík TK nový kat za 1400 a úpray laufu znova za 1000,jinak tech stav ok ..
drbky do 200 nepočítám ,jako zlomený svar táhel na korektor ,manžety korektoru ,O koužky na výpušták,
zatím asi 2000 hodin svépomoc a 30 tis km najeto , současný stav ke skoro 300 tis km
nový alt 1500
novější hydro čerpadlo 500 plastové
trubka z bagru k čerpadlu 400
pak ještě hardy spojka 150
jen nutné drbky s kitem,lakem asi 2500 ať to dál nehnije ,pravá strana spodky dveří , lemy dveří ... na zvedáku to bylo jen na nábojku kola,výfuk, výměnu olejů a rozvody,jinak s tím neotravuju . Kámoši v dílně z toho auta mají dost osypky.
spoustu věcí náhradních - manžety trubky hadice asi v hodnotě 3 tis, povinná výbava 2 hevery a stojky
výhledově nová spojka
normálka,žádná divočina
a potvora žere dost gumy .. za zimu 5 tis km si to vzalo skoro 2 mm vzorku předek zadek
a sedačky nesklopíš do rovna ,takže na blbnutí s babou to teda není v leže .
tak našli se jedinci, co to začli mašlit ,upravovat ,předělávat ...ale pak se asik někde zapomněli a zahrabali na asfaltu ,a nejslabší místo je tisíchran v rozvodně ,takže motor ven
repasovaná rozvodna stojí cca 5 tis protikusem
mě to zatím drží ,ale to není dogma .I když mi jeden pán tvrdil ,že dokud mu to jezdilo,tak to gti sloužilo..a jen jezdil foukat koule ......
jenže to byl dědek a pod to nevlezl ,tak mu to komplet shnilo pod rukama a pak čuměl jak .... íča. Když jsem to auto viděl ,jak vzal flexu a komplet to uřízl před čelním sklem na 2 kusy,viděl jsem komplet předek ...a chtělo se mi brečet
....a zase klasika 160 tis najeto 91 ročník, ložisko ko, tak mu to muselo mlátit při řazení ,takže vše načlý na přenosech sil..... kardan spíš parodie, motor před rozvody a hlavou ,celý před GO,potečený šechno ,jedna velká olejnička......
k těm výdajů ještě - jiný plovák ze 405 za 500,protože ukazoval vše nebo nic, jiná kaple 300,nové vedení paliva natahat,jiné pásy dozadu ...
ono není problém to opravit ,ale musí to ven celý. to není jak třeba TDCI vyměnit vstřik ,napíchnout na diag a jet....tohle je jak MB 1000 ...1000 malých bolestí....
já se střízlivým odhadem dostal na 85 procent původního stavu továrny...a snad to jednou dodělám dle svých představ
až budu renovovat příští rok Xm v6 12V ,tak to porovnám ,,co bylo jednodušší
v horách na mokru a sněhu jsem s tím spráskal daleko silnější a nový auta na Alpinech 4....toť vsio ( A4 Tdi,CCrosser 2.2 , Pass)
kdosi mí říkal ,že pravá výzva je ale citroen Cx na renovaci
na Tsi to ale výkonem nemá
tak našli se jedinci, co to začli mašlit ,upravovat ,předělávat ...ale pak se asik někde zapomněli a zahrabali na asfaltu ,a nejslabší místo je tisíchran v rozvodně ,takže motor ven
repasovaná rozvodna stojí cca 5 tis protikusem
mě to zatím drží ,ale to není dogma .I když mi jeden pán tvrdil ,že dokud mu to jezdilo,tak to gti sloužilo..a jen jezdil foukat koule ......
jenže to byl dědek a pod to nevlezl ,tak mu to komplet shnilo pod rukama a pak čuměl jak .... íča. Když jsem to auto viděl ,jak vzal flexu a komplet to uřízl před čelním sklem na 2 kusy,viděl jsem komplet předek ...a chtělo se mi brečet
....a zase klasika 160 tis najeto 91 ročník, ložisko ko, tak mu to muselo mlátit při řazení ,takže vše načlý na přenosech sil..... kardan spíš parodie, motor před rozvody a hlavou ,celý před GO,potečený šechno ,jedna velká olejnička......
k těm výdajů ještě - jiný plovák ze 405 za 500,protože ukazoval vše nebo nic, jiná kaple 300,nové vedení paliva natahat,jiné pásy dozadu ...
ono není problém to opravit ,ale musí to ven celý. to není jak třeba TDCI vyměnit vstřik ,napíchnout na diag a jet....tohle je jak MB 1000 ...1000 malých bolestí....
já se střízlivým odhadem dostal na 85 procent původního stavu továrny...a snad to jednou dodělám dle svých představ
až budu renovovat příští rok Xm v6 12V ,tak to porovnám ,,co bylo jednodušší
v horách na mokru a sněhu jsem s tím spráskal daleko silnější a nový auta na Alpinech 4....toť vsio ( A4 Tdi,CCrosser 2.2 , Pass)
kdosi mí říkal ,že pravá výzva je ale citroen Cx na renovaci
na Tsi to ale výkonem nemá
R1 cho ---- nějak mi hlava nebere ty průhledné dotazy ...to zavání tím ,že jsi nikdy neměl hydro a nevíš, o čem starý hydro je, nic ve zlým.
Bx totiž bude jezdit tak ,jak si ho uděláš , spravíš ( necháš spravit) ať je to Gti nebo x4
a na silnici nepočítej s tím ,že když se něco pose.e, že ti to někdo opraví, to už skoro nikdo nezná,a servisy to buď nedaj nebo tam necháš majlant
takže to opravdu auto na zvážení .....a Legacy se to kvalitativně teda nevyrovná
R1 cho ---- nějak mi hlava nebere ty průhledné dotazy ...to zavání tím ,že jsi nikdy neměl hydro a nevíš, o čem starý hydro je, nic ve zlým. :nevim
:nevim:nevim
Bx totiž bude jezdit tak ,jak si ho uděláš , spravíš ( necháš spravit) ať je to Gti nebo x4
a na silnici nepočítej s tím ,že když se něco pose.e, že ti to někdo opraví, to už skoro nikdo nezná,a servisy to buď nedaj nebo tam necháš majlant
takže to opravdu auto na zvážení .....a Legacy se to kvalitativně teda nevyrovná
Ja som od 4WD upustil..rozpredal..hlavne kvoli nedostatku nd.. Uz aj na obyc BX je kvalitny problem nieco zohnat..zistil som minule ked som zhanal blbu vyfukovu trubku.. existuje uz len rakusky smejd bosal a polske smejdy..vzal som polsky..ten je aspon lacny
Zostali mi nové gule 4WD, 4L total transmission x4 a zadna naprava komplet s dobrymi loziskami ak ma niekto zajem.
Ja som od 4WD upustil..rozpredal..hlavne kvoli nedostatku nd.. Uz aj na obyc BX je kvalitny problem nieco zohnat..zistil som minule ked som zhanal blbu vyfukovu trubku.. existuje uz len rakusky smejd bosal a polske smejdy..vzal som polsky..ten je aspon lacny :-))))
Zostali mi nové gule 4WD, 4L total transmission x4 a zadna naprava komplet s dobrymi loziskami ak ma niekto zajem.
aktuální sbazar ,bazoš.....
pánovi se omlouvám,že používám jeho fotky ,alee žádný zákaz na používání tam nedal a veřejně to publikuje :
mě se aktuálně hádá elektrika ,která pamatuje ještě třetihory.....a dneska na to patice nejsou, jsou z roku 86--radost to předělávat
405 X4 :
že by převodovka v prd....spíš tisíc hranek ,totál rozborka a černá díra na peníze
tak kdo tady šíří poplašné zprávy.....?????;-)
aktuální sbazar ,bazoš.....
pánovi se omlouvám,že používám jeho fotky ,alee žádný zákaz na používání tam nedal a veřejně to publikuje :
mě se aktuálně hádá elektrika ,která pamatuje ještě třetihory.....a dneska na to patice nejsou, jsou z roku 86--radost to předělávat :palec
405 X4 :
že by převodovka v prd....spíš tisíc hranek ,totál rozborka a černá díra na peníze :palec:palec:palec
Přílohy: 583817cfcd4bbef24fe70100.jpg ( 93749b ) - p.jpg ( 89879b ) -
tak další zářez - vzhledek ke stáří mi za jízdy ve 120ti km/h vynechala otáčka ,jak kdybych nasál vodu ...zpomalil jsem a nic ,auto se chovalo normálně . Po cca 15 km dojíždím na křižovatku a motor zdechl ...už to byla pocitově 1.6 ka a trochu víc mi ubyl benál na 20 km jízdy. Vemu na pumpě a jedu dál....po cca 5 km motor přestáv táhnout , po přeřazení prodleva mezi čerpadlem a tahem. Dojel jsem na stejný otáčky domů,na volnoběh z kopce to chcípalo...pod autem nic,nic neubývalo. Doma jsem rozhodil vstřik,prošel elektriku dráty,odpojil lambdu ve snaze ,jeslti není ko ,když motor měl prodlevu jít do otáček....nikde nic . Pakj jsem kouknul na olej .....ve vaně 5 L oleje asi 6 L benzínu....motor po smrti.Opravovat ho nechci ,bo byla dost na hraně spojka...ale vše v originále vydrželo 27 let,což u dnešních 1.6 THP , 2 HDi......těm motorům se líbí víc na řetězu než v šasi
O to ani tak nejde ,že chcípl---po 27 letech to nemá cenu prožívat .Obdivuhodné auto ,že mě dovezlo před barák až dalších 40 km od 1ního projevu. Co je trochu problém,je další motor.Přestavbu na naftu citroen nepovoluje a našel jsem zatím po týdnu fyzicky 3 motory z 405ky....stav neznámo. Jeden neznámo,druhej 160 tis km z Gti ,třetí 110 tkm a dražší ,třetí neznámo a další přímo v autech s proběhěm nad 300 tkm...moc jich teda není
Xantie vychází rozpočtově líp než motor. ale já si poradím....Bx se nevzdám,když má z 90 procent nových věcí. jen lak tento rok mám za cca 5 tis svépomoc ,z to mám 2 motory
ale terno to teda není kupovat Bx 4x4
co tím teda chci říct ,když si tady v elaborátu plácám játra : kdo to chce to 4x4 ,ať počítá naprosto se vším. To svezení za to stojí.
tak další zářez - vzhledek ke stáří mi za jízdy ve 120ti km/h vynechala otáčka ,jak kdybych nasál vodu ...zpomalil jsem a nic ,auto se chovalo normálně . Po cca 15 km dojíždím na křižovatku a motor zdechl ...už to byla pocitově 1.6 ka a trochu víc mi ubyl benál na 20 km jízdy. Vemu na pumpě a jedu dál....po cca 5 km motor přestáv táhnout , po přeřazení prodleva mezi čerpadlem a tahem. Dojel jsem na stejný otáčky domů,na volnoběh z kopce to chcípalo...pod autem nic,nic neubývalo. Doma jsem rozhodil vstřik,prošel elektriku dráty,odpojil lambdu ve snaze ,jeslti není ko ,když motor měl prodlevu jít do otáček....nikde nic . Pakj jsem kouknul na olej .....ve vaně 5 L oleje asi 6 L benzínu....motor po smrti.Opravovat ho nechci ,bo byla dost na hraně spojka...ale vše v originále vydrželo 27 let,což u dnešních 1.6 THP , 2 HDi......těm motorům se líbí víc na řetězu než v šasi
O to ani tak nejde ,že chcípl---po 27 letech to nemá cenu prožívat .Obdivuhodné auto ,že mě dovezlo před barák až dalších 40 km od 1ního projevu. Co je trochu problém,je další motor.Přestavbu na naftu citroen nepovoluje a našel jsem zatím po týdnu fyzicky 3 motory z 405ky....stav neznámo. Jeden neznámo,druhej 160 tis km z Gti ,třetí 110 tkm a dražší ,třetí neznámo a další přímo v autech s proběhěm nad 300 tkm...moc jich teda není
Xantie vychází rozpočtově líp než motor.:-p ale já si poradím....Bx se nevzdám,když má z 90 procent nových věcí. :-)))) jen lak tento rok mám za cca 5 tis svépomoc ,z to mám 2 motory
ale terno to teda není kupovat Bx 4x4 :-d
co tím teda chci říct ,když si tady v elaborátu plácám játra : kdo to chce to 4x4 ,ať počítá naprosto se vším. To svezení za to stojí.
sehnán motor Gti 8V , převodovka rozvodovka komplet kabeláž a periferie .....za cenu jedné plné nádrže do Bx a nového alternátoru
dále zdravím p.Žídka do Hodslavic a jeho 2 Xantuše s obytňákem u cesty ,když jsem jel kolem
sehnán motor Gti 8V , převodovka rozvodovka komplet kabeláž a periferie .....za cenu jedné plné nádrže do Bx a nového alternátoru:-p
dále zdravím p.Žídka do Hodslavic a jeho 2 Xantuše s obytňákem u cesty ,když jsem jel kolem
ja som zmenil nazor kto chce 4x4 s realnymi schopnostami..nech ide do subaru..subaru legacy, outback, tisichrany tam nehrozia, max rozsypane loziska a diferáky
btw vyhadzujem napravu na bx 4wd ..nikto nemal zajem
ja som zmenil nazor :) kto chce 4x4 s realnymi schopnostami..nech ide do subaru..subaru legacy, outback, tisichrany tam nehrozia, max rozsypane loziska a diferáky
btw vyhadzujem napravu na bx 4wd ..nikto nemal zajem :nevim
co sleduju Bx x4 a 405x4 .....tak jediný případ,kdy se něco zepsulo na zadku u 405x4 bylo utrhnutí šroubu z kulisy zadního čela a zlomení homokineťáku- vyskočil C kroužek za 2 kč - pružinový drát shodný s Fávo ...když 405 mi16x4 lítala na okruhu v Mostě
druhý případ byli kutilové na dílně u Srix4 ,když dojebali hydro a zadek nedvíhal...
(pokud je v diferáku aspoň 3 dc oleje a nejede to závod ,je zadek věčnej. -3 gufera vychází na 25 E celkem ,co dží ten olej)
co sleduju Bx x4 a 405x4 .....tak jediný případ,kdy se něco zepsulo na zadku u 405x4 bylo utrhnutí šroubu z kulisy zadního čela a zlomení homokineťáku- vyskočil C kroužek za 2 kč - pružinový drát shodný s Fávo ...když 405 mi16x4 lítala na okruhu v Mostě
druhý případ byli kutilové na dílně u Srix4 ,když dojebali hydro a zadek nedvíhal...
(pokud je v diferáku aspoň 3 dc oleje a nejede to závod ,je zadek věčnej. -3 gufera vychází na 25 E celkem ,co dží ten olej)