tak jsem si urobil "vyblikávátko" a na noční jsem blikal.vylezly mi tyto kódy:31 ,42 a 51.
Mám provést test akčních členů,resetovat jednotku či vyměňovat díly?
poslední možnost se mi nelíbí
Zdravíčko,
tak jsem si urobil "vyblikávátko" a na noční jsem blikal.vylezly mi tyto kódy:31 ,42 a 51.
Mám provést test akčních členů,resetovat jednotku či vyměňovat díly?
poslední možnost se mi nelíbí
V prvom rade prever spoje od snímačov a akčných členov k ECU, konektory a potom snímače a akčné členy samotné.
V prvom rade prever spoje od snímačov a akčných členov k ECU, konektory a potom snímače a akčné členy samotné.
Skontroluj a vycisti vsetky kontakty to je zaklad tzn velke konektory na motoru elektriku, kazdy konektor iduci do vstrekovaca pripadne aj zem ked mozes. Potom skontroluj ci kazdy vstrekovac naozaj vstrekuje - tzn odmontuj listu odpoj zapalovanie a nechaj niekoho startovat, s kazdeho vstrekovaca ma ist mlha benzinu, ked niekde kape alebo naopak nejde nic mas vadny vstrekovac. Co sa lambdy tyka jediny test co mozes spravit je pripojit na nu merak ci lieta medzi 0.1 az 0.9 ... "Test akcnych clenu" na BX je v podstate k prdu ... Ono celkove vyblikavanie je malokedy naozaj presne, maximalne ti ukaze kde je problem a u teba je ze sa to dlhodobo bud prechlastava alebo naopak jazdis na chudu zmes ...
Skontroluj a vycisti vsetky kontakty to je zaklad tzn velke konektory na motoru elektriku, kazdy konektor iduci do vstrekovaca pripadne aj zem ked mozes. Potom skontroluj ci kazdy vstrekovac naozaj vstrekuje - tzn odmontuj listu odpoj zapalovanie a nechaj niekoho startovat, s kazdeho vstrekovaca ma ist mlha benzinu, ked niekde kape alebo naopak nejde nic mas vadny vstrekovac. Co sa lambdy tyka jediny test co mozes spravit je pripojit na nu merak ci lieta medzi 0.1 az 0.9 ... "Test akcnych clenu" na BX je v podstate k prdu ... Ono celkove vyblikavanie je malokedy naozaj presne, maximalne ti ukaze kde je problem a u teba je ze sa to dlhodobo bud prechlastava alebo naopak jazdis na chudu zmes ...