Tak jsem vyměnil motor a přestal mi fachat otáčkoměr. Je to divný protože elektro instalace zůstala původní a před víměnou to chodilo normálně. 4idlo taky bude v poho kdyby nebylo tak nenastartuju. Mám 1.6 tzi a řj. MMG6. Díky za rady kde může bejt chyba
Tak jsem vyměnil motor a přestal mi fachat otáčkoměr. Je to divný protože elektro instalace zůstala původní a před víměnou to chodilo normálně. 4idlo taky bude v poho kdyby nebylo tak nenastartuju. Mám 1.6 tzi a řj. MMG6. Díky za rady kde může bejt chyba
Otáčkomer neberie signál z čidla, ale z cievky. Pozri či je prepojený pin. "1" na cievke s otáčkomerom a hneď budeš vedieť na čom si.
Otáčkomer neberie signál z čidla, ale z cievky. Pozri či je prepojený pin. "1" na cievke s otáčkomerom a hneď budeš vedieť na čom si.
dobře napsal jsem to blbě otáčkoměr bere ze snímače na převodovce. Když ho odpojím tak nenastartuju protože si řj myslí že je motor v klidu. tam je to zapojený.
dobře napsal jsem to blbě otáčkoměr bere ze snímače na převodovce. Když ho odpojím tak nenastartuju protože si řj myslí že je motor v klidu. tam je to zapojený.
Otáčkomer na G6 je pripojený takto:
pin 1 z poistky č. 5
pin 2 kostra
pin 4 z pinu č. 6 na ECU
Otáčkomer na G6 je pripojený takto:
pin 1 z poistky č. 5
pin 2 kostra
pin 4 z pinu č. 6 na ECU