mel bych dva dotazy.Nevite nekdo prosim kde se presne nachazi u 1.4i (KDY) :
1,Cidlo teploty vody (chci se jen ujistit...)
2,Snimac Impulzu zapalovani (da se jednoduse vymenit ?)
Diky vsem
Zdravim opet Vas vsechny :-)
mel bych dva dotazy.Nevite nekdo prosim kde se presne nachazi u 1.4i (KDY) :
1,Cidlo teploty vody (chci se jen ujistit...)
2,Snimac Impulzu zapalovani (da se jednoduse vymenit ?)
Diky vsem :-)
ahoj, čidlo teploty vody na KDY je pod cívkou na bloku (modrý konektor). Snímač otáček bude na setrváku, vývod byl měl jít na cívce na druhém pinu od chladiče. rohy
ahoj, čidlo teploty vody na KDY je pod cívkou na bloku (modrý konektor). Snímač otáček bude na setrváku, vývod byl měl jít na cívce na druhém pinu od chladiče. rohy
Rohy stínuje, protože jako snímač otáček na motoru KDY fungíruje snímací hallova sonda s tvarovačem jiskry, to je ta černá krabička na rozdělovači. Jinak pro montáž otáčkoměru vem signál na otáčkoměr z indukční cívky, její konektor- druhý vodič od chladiče, tam to maká spolehlivě.
Rohy stínuje, protože jako snímač otáček na motoru KDY fungíruje snímací hallova sonda s tvarovačem jiskry, to je ta černá krabička na rozdělovači. Jinak pro montáž otáčkoměru vem signál na otáčkoměr z indukční cívky, její konektor- druhý vodič od chladiče, tam to maká spolehlivě.
Jo, a ta výměna, strašně jednoduchý, torx, dvakrát a jemný kolmý tah od rozdělovače v ose šroubků.
Jo, a ta výměna, strašně jednoduchý, torx, dvakrát a jemný kolmý tah od rozdělovače v ose šroubků.