Ahoj BXáci, mám už chvíli BXko (viz profil) 19D, rv89, původně sloužil nějakému dělníkovi, takže ho pomalu dávám do kupy. Rozdělal jsem přístrojovku a vyměnil 8 prasklých žárovek a teď jsem se zhrozil, co všechno mě tam svítí
V profilu mám tři fotky, kde jsou kontrolky (označené 1 až 5) u kterých si nejsem jistý co znamenají. Omlouvám se, jsem lama, ale snad poradíte.
Dále bych se chtěl zeptat na nejčastější příčinu svícení kontrolky STOP. Nevím, kde začít hledat, aby přestala otravovat.
A poslední dotaz, hladina LHM má být mezi ryskami v té skleněné baňce? Asi jí tam mám o trošku víc, nevím, jak to pořádně změřit.
Díky za odpovědi a pohodlným BX vozítkům zdar. Phitr
Ahoj BXáci, mám už chvíli BXko (viz profil) 19D, rv89, původně sloužil nějakému dělníkovi, takže ho pomalu dávám do kupy. Rozdělal jsem přístrojovku a vyměnil 8 prasklých žárovek a teď jsem se zhrozil, co všechno mě tam svítí :-D
V profilu mám tři fotky, kde jsou kontrolky (označené 1 až 5) u kterých si nejsem jistý co znamenají. Omlouvám se, jsem lama, ale snad poradíte.
Dále bych se chtěl zeptat na nejčastější příčinu svícení kontrolky STOP. Nevím, kde začít hledat, aby přestala otravovat.
A poslední dotaz, hladina LHM má být mezi ryskami v té skleněné baňce? Asi jí tam mám o trošku víc, nevím, jak to pořádně změřit.
Díky za odpovědi a pohodlným BX vozítkům zdar. Phitr
Koukám, že si nacpal žárovičky i tam, kde být ani nemají... Takže:
1 - sjeté brzdové destičky pokud se nemýlím
2 - ABS - nejspíš ho tam nemáš
3 - kontrolka vstřikování pro modely 1.4i - taky asi nemáš
4 - tuším něco s turbem - taky nemáš
5 - chladící kapalina - doplnit
Dále STOPka svítí vždy jako doplněk k varovné kontrolce vody, oleje v motoru či hydraulického oleje, nikdy samotná, takže záleží s čím svítí, u tebe asi s tou vodou...
hladina lhm by se měla kontrolovat v nejvyšší poloze, pak musí vrchní žlutý klobouček být mezi červenými ryskami...
Koukám, že si nacpal žárovičky i tam, kde být ani nemají... :-) Takže:
1 - sjeté brzdové destičky pokud se nemýlím
2 - ABS - nejspíš ho tam nemáš :)
3 - kontrolka vstřikování pro modely 1.4i - taky asi nemáš :)
4 - tuším něco s turbem - taky nemáš :)
5 - chladící kapalina - doplnit :-)
Dále STOPka svítí vždy jako doplněk k varovné kontrolce vody, oleje v motoru či hydraulického oleje, nikdy samotná, takže záleží s čím svítí, u tebe asi s tou vodou... :)
hladina lhm by se měla kontrolovat v nejvyšší poloze, pak musí vrchní žlutý klobouček být mezi červenými ryskami... ;)
A když už jsme u toho, koukal jsem, že v profilu máš 1.9D Break, což je kombík, ale na fotce je krátkej...
A když už jsme u toho, koukal jsem, že v profilu máš 1.9D Break, což je kombík, ale na fotce je krátkej... :)
No, tak kontrolka cislo 1 je kontrola opotrebeni desticek,
cislo 2 je abs, tamty dve presne nevim, nechci kecat: 4 je neco u turbodieslu, heh, a 3 netusim.
Merak LHM ma byt mezi ryskama, kdyz mas auto v maximalni (nejhornejsi) poloze. Voda sviti kdyz ji je malo-tj cislo 5.
ale ja mam pocit, ze ti sviti i to pod kontrolkou 3 a 4.. a to je signalizace prehrati motoru (oranzova a cervena myslim).. sviti ti snad uplne vsechno chlape
No, tak kontrolka cislo 1 je kontrola opotrebeni desticek,
cislo 2 je abs, tamty dve presne nevim, nechci kecat: 4 je neco u turbodieslu, heh, a 3 netusim.
Merak LHM ma byt mezi ryskama, kdyz mas auto v maximalni (nejhornejsi) poloze. Voda sviti kdyz ji je malo-tj cislo 5.
ale ja mam pocit, ze ti sviti i to pod kontrolkou 3 a 4.. a to je signalizace prehrati motoru (oranzova a cervena myslim).. sviti ti snad uplne vsechno chlape:-)
Ja bych skoro rekl, ze mas nekde problem v elektrice, tolik ti toho tam siviti najednou urcite nema, turbo na BX kontrolku co ja vim taky nema (o tom bych musel neco vedet), Kontrolka c.2 ABS ma svitit jen kratce po nastartovani, pokud sviti i dale, tak mas problem s ABS a navic jak rekl Pajator ho tam v tomto modelu mozna ani nemas. Kontrolkuy pro prehrati motoru (ty dve pod 3 a 4) funguji tak, ze napred zacne blikat oranzova a pak se teprve rozsviti obe - jendoduse receno)
A co se tyce ... tveho chtice ... ehrrm ... hladiny LHM, tak podle mne ma byt v nejvyssi poloze mezi ryskami (nebo riskami? ) ten kovovy krouzek
Ja bych skoro rekl, ze mas nekde problem v elektrice, tolik ti toho tam siviti najednou urcite nema, turbo na BX kontrolku co ja vim taky nema (o tom bych musel neco vedet), Kontrolka c.2 ABS ma svitit jen kratce po nastartovani, pokud sviti i dale, tak mas problem s ABS a navic jak rekl Pajator ho tam v tomto modelu mozna ani nemas. Kontrolkuy pro prehrati motoru (ty dve pod 3 a 4) funguji tak, ze napred zacne blikat oranzova a pak se teprve rozsviti obe - jendoduse receno)
A co se tyce ... tveho chtice ... ehrrm ... hladiny LHM, tak podle mne ma byt v nejvyssi poloze mezi ryskami (nebo riskami? :D) ten kovovy krouzek :p
Jezis, BXaci moji zlati.. ani jsem necekla tak rychle odpovedi a uz vubec jsem necekal tolik odpovedi.. takze predem diky, za vsechny, a ted vysvetleni.. mel jsem pristrojovku doma rozdelanou do posledniho sroubku, takze to co vypada jako ze sviti je ve skutecnosti vyfoceno proti oknu, aby ta kontrolka videt byla.. takze takhle.. jinak mi tam sviti nonstop jen ta voda a STOPka. hydrauliku tedy zkontroluji, abs ani turbicko nemam, a uz vubec jsem netusil, ze break je combik takze v profilu ihned opravuji.
ale co se tyce te vody, tak to nevim kde je problem.. oddelal jsem vicko a myslel jsem, ze je tam malo, tak jsem dolil, ale byl to jen kousicek a bylo to po hrdlo.. nevite kde tedy muze byt zavada?? nemam to cely vypustit? (tim padem se ptam kde se to vypousti, krome vysroubovani cidla na to uz jsem prisel, ze to takhle taky jde...)
Jezis, BXaci moji zlati.. ani jsem necekla tak rychle odpovedi a uz vubec jsem necekal tolik odpovedi.. takze predem diky, za vsechny, a ted vysvetleni.. :-D mel jsem pristrojovku doma rozdelanou do posledniho sroubku, takze to co vypada jako ze sviti je ve skutecnosti vyfoceno proti oknu, aby ta kontrolka videt byla.. :-D takze takhle.. jinak mi tam sviti nonstop jen ta voda a STOPka. ;-) hydrauliku tedy zkontroluji, abs ani turbicko nemam, a uz vubec jsem netusil, ze break je combik ;-) takze v profilu ihned opravuji.
ale co se tyce te vody, tak to nevim kde je problem.. :( oddelal jsem vicko a myslel jsem, ze je tam malo, tak jsem dolil, ale byl to jen kousicek a bylo to po hrdlo.. nevite kde tedy muze byt zavada?? nemam to cely vypustit? (tim padem se ptam kde se to vypousti, krome vysroubovani cidla :-D na to uz jsem prisel, ze to takhle taky jde...)
Juuuu, super, me to bylo divny, ze to tam mas rozsvicene jak tesco o vanocich
nejdriv bych to odvzdusnila (pokud si tak uz udelal tak se omlouvaaam hih, dolila vodicku a pak bych jukla na cidla
Juuuu, super, me to bylo divny, ze to tam mas rozsvicene jak tesco o vanocich :-D
nejdriv bych to odvzdusnila (pokud si tak uz udelal tak se omlouvaaam hih;-), dolila vodicku a pak bych jukla na cidla :-)
Darjo Tesco o Vanocich.. LOL Ted jsem to byl okouknout, vyndal cidlo, vytekl pravdepodobne hnusnej starej fridex redeni buhvicim.. ale tim cidlem toho vyteklo malo :-/ takze nekdyz to vymenim cely. A hydraulika - resp. hladina je akorat diky za rady..
Darjo :-D Tesco o Vanocich.. LOL :-D Ted jsem to byl okouknout, vyndal cidlo, vytekl pravdepodobne hnusnej starej fridex redeni buhvicim.. ale tim cidlem toho vyteklo malo :-/ takze nekdyz to vymenim cely. A hydraulika - resp. hladina je akorat ;-) diky za rady..
takze abych zakoncil tuto diskusi, jeste jednou VSEM diky, vsechny kontrolky sviti tak jak maji, po nastartovani zhasnou tak jak maji, hydraulika je ok, a cidlo na vodu stacilo otrit a osmirglovat kontakty. Phitr
takze abych zakoncil tuto diskusi, jeste jednou VSEM diky, vsechny kontrolky sviti tak jak maji, po nastartovani zhasnou tak jak maji, hydraulika je ok, a cidlo na vodu stacilo otrit a osmirglovat kontakty. Phitr