na dva kontakty se privadi proud a z daksich dvou se snima naindukovane napeti....k funkci v obvodu je tam jeste potreba operacni zesilovac a nejake odpory...hallova sonda je vlastne i v automobilu nepouzitelna protoze je tam spoustu jinych ruchu takze by nemerila presne...rpoto se pouzije obycejna civka ktera zachytava eletromagneticke pole vyzarujici jen v jeji blizkosti.....
na dva kontakty se privadi proud a z daksich dvou se snima naindukovane napeti....k funkci v obvodu je tam jeste potreba operacni zesilovac a nejake odpory...hallova sonda je vlastne i v automobilu nepouzitelna protoze je tam spoustu jinych ruchu takze by nemerila presne...rpoto se pouzije obycejna civka ktera zachytava eletromagneticke pole vyzarujici jen v jeji blizkosti.....
Aha, tak som zase o nieco mudrejsi. Konfrontoval som to s internetom a naozaj, hallova sonda potrebuje vstupny prud na to aby indukovala vystupne napeti. Cize nejde ani o nejaku riadiacu elektroniku ale o nutnost napajania. Pekny clanok o tom je tu .link.
Aha, tak som zase o nieco mudrejsi. Konfrontoval som to s internetom a naozaj, hallova sonda potrebuje vstupny prud na to aby indukovala vystupne napeti. Cize nejde ani o nejaku riadiacu elektroniku ale o nutnost napajania. Pekny clanok o tom je tu http://elektrika.cz/data/clanky/clanek.2006-04-01.2480110481.
Tak nevím, jestli se mi to povedlo opravit. Celý ten bazmek je přichycen dvema šrouby na boku rozdělovače a je na něm napevno dvoupinový konektor do rozdělovače. Tak jsem to všechno umyl a odmastil sprejem na brzdy, vyfoukal vzduchem a složil zpět.
Jen si nejsem jistý, jestli jsem opravdu resetoval řídící jednotku, asi na 1/2 hodiny jsem odpojil baterii. Po zapojení a nastartování to chcípalo, párkrát jsem to propohnal do otáček a pak se otáčky stabilizovaly. Tak se asi reset povedl...
Konektor k tomu připojený je třípinový, nejradši bych proměřil, jestli opravdu je kabel nepřerušen a jde to až do počítače. Můžete mě někdo odkázat na nějaké schéma, kde bych vyčetl jak jsou zapojeny piny na počítači? Díky Michal.
Tak nevím, jestli se mi to povedlo opravit. Celý ten bazmek je přichycen dvema šrouby na boku rozdělovače a je na něm napevno dvoupinový konektor do rozdělovače. Tak jsem to všechno umyl a odmastil sprejem na brzdy, vyfoukal vzduchem a složil zpět.
Jen si nejsem jistý, jestli jsem opravdu resetoval řídící jednotku, asi na 1/2 hodiny jsem odpojil baterii. Po zapojení a nastartování to chcípalo, párkrát jsem to propohnal do otáček a pak se otáčky stabilizovaly. Tak se asi reset povedl...
Konektor k tomu připojený je třípinový, nejradši bych proměřil, jestli opravdu je kabel nepřerušen a jde to až do počítače. Můžete mě někdo odkázat na nějaké schéma, kde bych vyčetl jak jsou zapojeny piny na počítači? Díky Michal.
Kdyz vydrzis do ctvrtka tak ti to poslu mam kompletni schema i s kabelazi ja vede z ECU..Jsem ve skole takze ve ctvrtek
Kdyz vydrzis do ctvrtka tak ti to poslu mam kompletni schema i s kabelazi ja vede z ECU..Jsem ve skole takze ve ctvrtek
chyba 41 je běžná softwarová chyba na 14i, žádný čidlo tam není. Pokud se závada smaže za běžícího motoru (diagnostikou to jde), naskočí zpátky ihned po jeho zastavení. Neřešte to.
chyba 41 je běžná softwarová chyba na 14i, žádný čidlo tam není. Pokud se závada smaže za běžícího motoru (diagnostikou to jde), naskočí zpátky ihned po jeho zastavení. Neřešte to.
Aha, takže jsem opět na začátku
Proč ta mrcha tolik žere? Tak mě napadá, že se poptám na vrakáči po vstřikování z Fiatu TIPO 1,4 a vyzkouším to vyměnit. Podle zde uváděných postřehů to jde hravě zaměnit, bude stačit, když celý ten fiaťácký bazmek bude taky BOSCH? Nebo je tam jiný výrobce a prostě to jen pasuje... ??
Aha, takže jsem opět na začátku :-(
Proč ta mrcha tolik žere? Tak mě napadá, že se poptám na vrakáči po vstřikování z Fiatu TIPO 1,4 a vyzkouším to vyměnit. Podle zde uváděných postřehů to jde hravě zaměnit, bude stačit, když celý ten fiaťácký bazmek bude taky BOSCH? Nebo je tam jiný výrobce a prostě to jen pasuje... ??
Zaměř se na regulaci směsi, jestli lambda vykazuje správné hodnoty. Pokud je vše OK a motor normálně funguje, může být problém taky v podvozku, hlavně bych prověřil brzdy. Pokud vše tohle uznáš za dobré,zkus změnit druh provozu a styl jízdy.
Zaměř se na regulaci směsi, jestli lambda vykazuje správné hodnoty. Pokud je vše OK a motor normálně funguje, může být problém taky v podvozku, hlavně bych prověřil brzdy. Pokud vše tohle uznáš za dobré,zkus změnit druh provozu a styl jízdy.