Zdravim všechny, stal se mi takovy problem, ze kdyz jsem se vratil z kramu a nastartoval jsem auto, najednou mi "chcipnul" motor, kdyz jsem chtel znovu nastartovat, vubec nic neslo, ani elektrika, ani se nerosvitili kontrolky... zkousel jsem jestli pujdou dalkova svetla, ale proste vubec nereaguje? Muzete mi prosim poradit, cim to muze byt, je to asi v elektrice, ale nevim v cem??? DEKUJU MOC ZA RADY A OMLOUVAM SE ZA TEN ROMAN.
Zdravim všechny, stal se mi takovy problem, ze kdyz jsem se vratil z kramu a nastartoval jsem auto, najednou mi "chcipnul" motor, kdyz jsem chtel znovu nastartovat, vubec nic neslo, ani elektrika, ani se nerosvitili kontrolky... zkousel jsem jestli pujdou dalkova svetla, ale proste vubec nereaguje? Muzete mi prosim poradit, cim to muze byt, je to asi v elektrice, ale nevim v cem??? DEKUJU MOC ZA RADY A OMLOUVAM SE ZA TEN ROMAN.
Zkus kouknout k baterce.Vede od ni kabel a na nem je takova krabicka.Zkontroluj ji a uvidis.
Zkus kouknout k baterce.Vede od ni kabel a na nem je takova krabicka.Zkontroluj ji a uvidis.
neni vybita, motor normalne bezel a pak chcipnul. Kdyz jsem otocil klickem, abyse mi rozsvitili alespon kontrolky, tak nic, coz i pri hodne vybite baterce kontrolky funguji, elektrika je ko.
neni vybita, motor normalne bezel a pak chcipnul. Kdyz jsem otocil klickem, abyse mi rozsvitili alespon kontrolky, tak nic, coz i pri hodne vybite baterce kontrolky funguji, elektrika je ko.
prijde mi to prave dost divne, protoze nefunguje komplet cela elektrika, ani se nic nerozsviti....
prijde mi to prave dost divne, protoze nefunguje komplet cela elektrika, ani se nic nerozsviti....
Je několik možností, buď Ti odešla zem, ale to by se chovalo podivně a nejspíš by něco svítilo, nebo odešeĺ kabel od plus pólu na baterce nebo došlo někde ke zkratu a tím pádem je baterka naprosto orázdná a nesvítí kontrolky. Pečlivě zkontroluj objímky na kabelech na baterce, může se stát že mají špatný kontakt a nic nefunguje. Skoro bych to na ty objímky tipl. Pak jedině měřák a jít po kabelech, může být někde přelomenýu a nepoznáš to.
Je několik možností, buď Ti odešla zem, ale to by se chovalo podivně a nejspíš by něco svítilo, nebo odešeĺ kabel od plus pólu na baterce nebo došlo někde ke zkratu a tím pádem je baterka naprosto orázdná a nesvítí kontrolky. Pečlivě zkontroluj objímky na kabelech na baterce, může se stát že mají špatný kontakt a nic nefunguje. Skoro bych to na ty objímky tipl. Pak jedině měřák a jít po kabelech, může být někde přelomenýu a nepoznáš to.
prave, ze Ty objimky bylo prvni, co mi napadlo, hned jsem s nimi hybal a byly na fest, nad tim zkratem jsem premyslel, protoze baterka se tak rychle vybit nemuze, leda by se neco prepalilo(?), ale vsechny kabely jsou jako nove a jsou ciste, protoze je tam "novy" motor, co ma 80000, myslim ze z peugota 205,6, ktery je typove stejny a je tim padem byly i nove kabely....
prave, ze Ty objimky bylo prvni, co mi napadlo, hned jsem s nimi hybal a byly na fest, nad tim zkratem jsem premyslel, protoze baterka se tak rychle vybit nemuze, leda by se neco prepalilo(?), ale vsechny kabely jsou jako nove a jsou ciste, protoze je tam "novy" motor, co ma 80000, myslim ze z peugota 205,6, ktery je typove stejny a je tim padem byly i nove kabely....
Mas doma multimetr???To je zaklad kazdeho ridice automobilu ) pokud ano tak nastav rozsah DCV na 20 zmer baterii mela by ti ukazovat okolo 14,4 - 11,5 V kdyz ano tak zkontroluj pojistky F1,F2,F3 a F7
Mas doma multimetr???To je zaklad kazdeho ridice automobilu :o) pokud ano tak nastav rozsah DCV na 20 zmer baterii mela by ti ukazovat okolo 14,4 - 11,5 V kdyz ano tak zkontroluj pojistky F1,F2,F3 a F7
ahoj, tak baterku sem zmeril a ma 12,83V, pojistky jsou taky ready, tak uz nevim, cim to muze byt..??? PROSIM, poradte mi nekdo, predem moc dekuji....
ahoj, tak baterku sem zmeril a ma 12,83V, pojistky jsou taky ready, tak uz nevim, cim to muze byt..??? PROSIM, poradte mi nekdo, predem moc dekuji....
najprv skontroluj ci mas OK zem, tzn multimetrom zmeraj 12V medzi zemou v kabine ( napriklad zapalovac ) a +12V na baterke. Ak ti naskoci 0, mas v prdeli uzemnenie, ak ti naskoci 12V tak je uzemnenie OK.
Potom vytiahni poistkovu skrinu - vytiahni ju poriadne nech mas pristup ku kablom. Hlavnych 12V ide do poistkovej srine cez dva hrube cierne kable - su v pare a napojene do skrine. Skus ci mas v nich 12V. Napis vysledok.
najprv skontroluj ci mas OK zem, tzn multimetrom zmeraj 12V medzi zemou v kabine ( napriklad zapalovac ) a +12V na baterke. Ak ti naskoci 0, mas v prdeli uzemnenie, ak ti naskoci 12V tak je uzemnenie OK.
Potom vytiahni poistkovu skrinu - vytiahni ju poriadne nech mas pristup ku kablom. Hlavnych 12V ide do poistkovej srine cez dva hrube cierne kable - su v pare a napojene do skrine. Skus ci mas v nich 12V. Napis vysledok.
ok tiefe, zkusim to a vecer napisu, jak jsem dopadl, ted musim do prace, bohuzel ne milovanym autickem, ale sockou( jeste v tom vedru...
ok tiefe, zkusim to a vecer napisu, jak jsem dopadl, ted musim do prace, bohuzel ne milovanym autickem, ale sockou:-(( jeste v tom vedru...
Takze vsechno jsem znovu zmeril, zem i vsechno bylo v poradku a ukazovalo to napeti baterky...takze jsem znovu vyndal pojistkovou skrin a vsechny pojistky jsem vyndal, vse bylo v poradku, ale napadlo mi vsechno poradne zamacknout a co se nestalo..nejake (zrejme) relatko bylo spatne zamackle, tudiz jsem ho domackl a auticko zase jezdi, jak ma Takze tiefe, mas u me dik a kdyby jsi byl nahodou z Plzne, tak mas u me i panaky) Thank you!!!
Takze vsechno jsem znovu zmeril, zem i vsechno bylo v poradku a ukazovalo to napeti baterky...takze jsem znovu vyndal pojistkovou skrin a vsechny pojistky jsem vyndal, vse bylo v poradku, ale napadlo mi vsechno poradne zamacknout a co se nestalo..nejake (zrejme) relatko bylo spatne zamackle, tudiz jsem ho domackl a auticko zase jezdi, jak ma:-D Takze tiefe, mas u me dik a kdyby jsi byl nahodou z Plzne, tak mas u me i panaky:-))) Thank you!!!