No, tak jsem tu opet (omluva) s tim BXem, co bezi na 2 valce po utopeni v bahne...je to obsah 1580, rv 1990, rozdelovac Ducellier origo, menili jsme svicky, kabely, indukcku...Chyta to pod plynem a jede, ale na 2 valce, prave jen na 2+3 a pokud uvazuju logicky, tak kdyby bylo v hajzlu cidlo na prevodovce, tak to nebude davat jiskru, kdyby byla blba indukcka (coz byla a ted tam je nova) tak to taky nedava jiskru a kdyby byly blby kabely od indukckcy, tak to nepujde taky, jelikoz jeden kablik od indukcky by mel byt na 1+3 valec a druhy kablik na 2+4 valec ne? Tak proc to kua jde jen na 2+3, huh? ZKusim jeste dat novy vicko a palec a pak to asi hodim ze skaly, nebo dovezu Robertovi do Holetina, at to hodi ze skaly on :lol: pac Holetin je vys nez Pardubice
No, tak jsem tu opet (omluva) s tim BXem, co bezi na 2 valce po utopeni v bahne...je to obsah 1580, rv 1990, rozdelovac Ducellier origo, menili jsme svicky, kabely, indukcku...Chyta to pod plynem a jede, ale na 2 valce, prave jen na 2+3 a pokud uvazuju logicky, tak kdyby bylo v hajzlu cidlo na prevodovce, tak to nebude davat jiskru, kdyby byla blba indukcka (coz byla a ted tam je nova) tak to taky nedava jiskru a kdyby byly blby kabely od indukckcy, tak to nepujde taky, jelikoz jeden kablik od indukcky by mel byt na 1+3 valec a druhy kablik na 2+4 valec ne? Tak proc to kua jde jen na 2+3, huh? ZKusim jeste dat novy vicko a palec a pak to asi hodim ze skaly, nebo dovezu Robertovi do Holetina, at to hodi ze skaly on :lol: pac Holetin je vys nez Pardubice :D
23.05.2007 00:20 -
Re: BX 1.6 TGI 1990 po vymene indukcky bezi na 2 a 3 valec
Nevím kde jsi to načetl, ale zalomení klikovky dává systém klíčování zapalovacích impulsů.Jde to tak , že vždy jdou dvy válce proti sobě a to 1+4 a2+3. Nad setrvákem ti visí snímač a ten čte body zápalu, proběhne horní úvrať 1válce a on dá jiskru,v tom okamžiku rozhodne palc, jestli prvý nebo čtvrtý válec. To samé je pro druhou dvojici válců 2 a3. Takže bych hledal bordýlek mezi zapalovacími zuby na obvodě setrváku a to konkrétně v nule motoru. čuskes
Nevím kde jsi to načetl, ale zalomení klikovky dává systém klíčování zapalovacích impulsů.Jde to tak , že vždy jdou dvy válce proti sobě a to 1+4 a2+3. Nad setrvákem ti visí snímač a ten čte body zápalu, proběhne horní úvrať 1válce a on dá jiskru,v tom okamžiku rozhodne palc, jestli prvý nebo čtvrtý válec. To samé je pro druhou dvojici válců 2 a3. Takže bych hledal bordýlek mezi zapalovacími zuby na obvodě setrváku a to konkrétně v nule motoru. čuskes