Zdravím všechny, mam citroena BX 14 VF7XBE , včera jsem chtěl nastartovat a úplně bez šance. Normálně to chytá na poprvé, ale teď jsem to točil a nic, elektrika normálně funguje, ale zdálo se mi, jako by tam bylo málo benzínu nebo chudá směs, tak jsem jel na Shellku a koupil 10litrů benzínu, ale pořád se jenom točí a nechce nastartovat, necelou sekundu to zabručelo, ale pak to zase točil startér, auto mi stálo od poslední jízdy necelý týden. Kontroloval jsem, jestli nějaký kabel třeba neodpadl, vše se zdá v pořádku. Pumpu jsem taky kontroloval a funguje. PROSÍM, PORAĎTE MI NĚKDO!!! A opět se omlouvám za můj román.
Zdravím všechny, mam citroena BX 14 VF7XBE , včera jsem chtěl nastartovat a úplně bez šance. Normálně to chytá na poprvé, ale teď jsem to točil a nic, elektrika normálně funguje, ale zdálo se mi, jako by tam bylo málo benzínu nebo chudá směs, tak jsem jel na Shellku a koupil 10litrů benzínu, ale pořád se jenom točí a nechce nastartovat, necelou sekundu to zabručelo, ale pak to zase točil startér, auto mi stálo od poslední jízdy necelý týden. Kontroloval jsem, jestli nějaký kabel třeba neodpadl, vše se zdá v pořádku. Pumpu jsem taky kontroloval a funguje. PROSÍM, PORAĎTE MI NĚKDO!!! A opět se omlouvám za můj román.
Carlosi, měl jsem podobnou smůlu. Po dlouhých mutacích stačilo poklepat na vstřikovací trysku, která se zasekla. Odborníci v servisech mi to poradili. Druhý odborník zaseklou trysku "opravuje" odpojením trysky z konektoru, nastavením vodičů a natvrdo škrtnout o baterii. Na polaritě nezáleží. A je to.
Carlosi, měl jsem podobnou smůlu. Po dlouhých mutacích stačilo poklepat na vstřikovací trysku, která se zasekla. Odborníci v servisech mi to poradili. Druhý odborník zaseklou trysku "opravuje" odpojením trysky z konektoru, nastavením vodičů a natvrdo škrtnout o baterii. Na polaritě nezáleží. A je to.
Mne to robilo 16V ,točil som točil a po niekolkých pokusoch tiež iba buf...všetko som poprezeral nič..nabil som baterku a naskočil pritom neboli žiadne známky že by bola vybitá
Mne to robilo 16V ,točil som točil a po niekolkých pokusoch tiež iba buf...všetko som poprezeral nič..nabil som baterku a naskočil pritom neboli žiadne známky že by bola vybitá
Tak to co psal TycoonX se mi stalo taky(proměřil jsem baterku a měla 11,8V, po dobití startovalo dobře), Díval ses na utažení svorek baterie? Jednou mi to autíčko dělalo a bylo to cívkou, ale bylo to po delší cestě...
Jsem úplný laik, ale za zkoušku nic nedáš
Tak to co psal TycoonX se mi stalo taky(proměřil jsem baterku a měla 11,8V, po dobití startovalo dobře), Díval ses na utažení svorek baterie? Jednou mi to autíčko dělalo a bylo to cívkou, ale bylo to po delší cestě...
Jsem úplný laik, ale za zkoušku nic nedáš :-)
To Slávek: s tou tryskou to vypadá zajímavě, akorat mám svého citronka teprve mesic, takze v tom jsem amater a potreboval bych podrobneji vysvetlit, co a jak kde najdu, jestli to chápu správně tak tu trysku vyndám a pák jenom skrtnu o baterku jednim konektorem? Predem dik za odpoved
To Slávek: s tou tryskou to vypadá zajímavě, akorat mám svého citronka teprve mesic, takze v tom jsem amater a potreboval bych podrobneji vysvetlit, co a jak kde najdu, jestli to chápu správně tak tu trysku vyndám a pák jenom skrtnu o baterku jednim konektorem? Predem dik za odpoved
Carlosi, tryska má konektor( dvoupinový). Ten rozpojíš, do té části k trysce zasuneš dva prodlužovací vodiče, aby jsi dosáhl na baterku a oběma konci ( jeden přidržíš na + svorce nebo i mínus, to je jedno a tím druhým si lehce škrtneš o druhý pól baterie). Tryska se tím zvýšeným napětím, vyšším než z řídící jednotky, odlepí a většinou je dál normálně funkční. Při velkém opotřebení je to však nejisté. Já po tomto zákroku už víc než přes rok jezdím a v pohodě. Pro jistotu si však ty prodlužovací vodiče vozím ssebou. Stačí dva metrové kousky o průřezu 0,5 mm2. Zkus a uvidíš. Měj se.
Carlosi, tryska má konektor( dvoupinový). Ten rozpojíš, do té části k trysce zasuneš dva prodlužovací vodiče, aby jsi dosáhl na baterku a oběma konci ( jeden přidržíš na + svorce nebo i mínus, to je jedno a tím druhým si lehce škrtneš o druhý pól baterie). Tryska se tím zvýšeným napětím, vyšším než z řídící jednotky, odlepí a většinou je dál normálně funkční. Při velkém opotřebení je to však nejisté. Já po tomto zákroku už víc než přes rok jezdím a v pohodě. Pro jistotu si však ty prodlužovací vodiče vozím ssebou. Stačí dva metrové kousky o průřezu 0,5 mm2. Zkus a uvidíš. Měj se.