Tak zdravím.. na 16véčku je ten problém že nedáva iskru,nedáva ju už z toho trafáka či čo to je..modul zapalovania to neni ten som skusil prehodit..motor točí ale inak nič..ešte si niesom istý benzínom lebo sviečky boli čisté a nepodarilo sa mi zhodiť vstreky ...tak potrebujem vediet cez čo všetko ide to zapalovanie...
Tak zdravím.. na 16véčku je ten problém že nedáva iskru,nedáva ju už z toho trafáka či čo to je..modul zapalovania to neni ten som skusil prehodit..motor točí ale inak nič..ešte si niesom istý benzínom lebo sviečky boli čisté a nepodarilo sa mi zhodiť vstreky ...tak potrebujem vediet cez čo všetko ide to zapalovanie...
a ešte od toho trafa či čo to je..ideú 4 dráty..jeden je volný ma asi 5 cm je zelený a na konci je prázdny konektor,dla tejto schémy to bude asi kostra...link. ale niesom si istý
a ešte od toho trafa či čo to je..ideú 4 dráty..jeden je volný ma asi 5 cm je zelený a na konci je prázdny konektor,dla tejto schémy to bude asi kostra..http://www.bxclub.cz/files/pdf/16v%20Ignition%20location.bmp ale niesom si istý
TycoonX: to cidlo premeraj, udaje o 16v najdes v Rubrikach, je tam program na 16v a je hodne slusne popisany. Do cievky ( trafa jak to nazyvas idu 3 kable, napajanie 12V, potom vstup s modula zapalovania, a vystup na otackomer. Ten 4ty konektor ma byt nezapojeny, je to priprava na odrusovaci kondik ale v ziadnom bx nie je zapojene.
K zapalovaniu:
ECU berie signal o polohe kliky s indukcneho cidla ktore je na prevodovke nad zotrvacnikom - ide do neho 3zilovy tieneny kabel. Cidlo je pripojene priamo na ECU s ktorej ide kabel do modulu zapalovania a s neho priamo do zapalovania.
Ak ti ECU nesnima polohu kliky tak nebude ani vstrekovat palivo. Vyries najprv tu iskru.
TycoonX: to cidlo premeraj, udaje o 16v najdes v Rubrikach, je tam program na 16v a je hodne slusne popisany. Do cievky ( trafa jak to nazyvas idu 3 kable, napajanie 12V, potom vstup s modula zapalovania, a vystup na otackomer. Ten 4ty konektor ma byt nezapojeny, je to priprava na odrusovaci kondik ale v ziadnom bx nie je zapojene.
K zapalovaniu:
ECU berie signal o polohe kliky s indukcneho cidla ktore je na prevodovke nad zotrvacnikom - ide do neho 3zilovy tieneny kabel. Cidlo je pripojene priamo na ECU s ktorej ide kabel do modulu zapalovania a s neho priamo do zapalovania.
Ak ti ECU nesnima polohu kliky tak nebude ani vstrekovat palivo. Vyries najprv tu iskru.
takže tá iskra aj vstreky by mohli byť to čidlo..hm skusim tam hodiť to z gti a možno to pojde...ale na gti som to pozeral a ma to len dva vývody..nejde tretí kostrou alebo čo?
takže tá iskra aj vstreky by mohli byť to čidlo..hm skusim tam hodiť to z gti a možno to pojde...ale na gti som to pozeral a ma to len dva vývody..nejde tretí kostrou alebo čo?
No otazka je ci to GTI je to cidlo ktore si myslis ... Musis mat vstrekovanie motronic. Neviem ale mam pocit ze to cidlo ma 3pinovy konektor. Zajtra pozriem, mam ho niekde v garazi ...
No otazka je ci to GTI je to cidlo ktore si myslis ... Musis mat vstrekovanie motronic. Neviem ale mam pocit ze to cidlo ma 3pinovy konektor. Zajtra pozriem, mam ho niekde v garazi ...
nejaky obrázok kde je to čidlo? mam tam len 2 vyvodové,a to vyzerá ok je na nom TRW 2199 D8 ,na GTičku je podobné ale kratšie TRW 2199 G8
nejaky obrázok kde je to čidlo? mam tam len 2 vyvodové,a to vyzerá ok je na nom TRW 2199 D8 ,na GTičku je podobné ale kratšie TRW 2199 G8
Vypadá takhle .link.
A je zezhora na převodovce, u 16v schovaný za držákem hydročerpadla, velmi komplikovaně přístupný, těsně u motoru...
Vypadá takhle http://www.bxclub.cz/showpic.php?cc=1957566&cmain=&oid=19203774
A je zezhora na převodovce, u 16v schovaný za držákem hydročerpadla, velmi komplikovaně přístupný, těsně u motoru... ;)
už chytáááááááááááááá jupiiiiiiiiiii,vystriekal som asi každý kontakt čo som videl jeden opravil na tom trafe ehm cievke..brm brm brm brem..sice na volnobeh trocha kyvaju otacky a trocha vibruje ale ide..vo vyssich ide pekne alebo ked mu pridam plyn a drzim tak drzi otacky..nádheraa...sice trocha dymí na bielo ale ide juhuu
už chytáááááááááááááá jupiiiiiiiiiii,vystriekal som asi každý kontakt čo som videl jeden opravil na tom trafe ehm cievke..brm brm brm brem..sice na volnobeh trocha kyvaju otacky a trocha vibruje ale ide..vo vyssich ide pekne alebo ked mu pridam plyn a drzim tak drzi otacky..nádheraa...sice trocha dymí na bielo ale ide juhuu