Zdar, meral ste uz niekto na BX casovanie za pomoci stroboskopu ? Aky je postup, potrebujem trochu teorie, dik
Zdar, meral ste uz niekto na BX casovanie za pomoci stroboskopu ? Aky je postup, potrebujem trochu teorie, dik :)
Sundas si veskere kryty tak abys videl na rozvodak, na hladovym kolecku mas rysku a na rozvodaku taky..stroboskop nastavis na frekvenci kterou si musis zjistit podle serizovacich tabulek..odpojis svicky zapnes strobo a druhej clovek ti toci motor jak strobo blika tak musis videt ty dve rysky na sobe jakmile jsou od sebe tak to mas rozhasene..serizujes to tak ze svliknes rozvodak bud z kolecka na vacce a otacis s nim a pak nandas rozvodak a zmeris nebo otacis s klikovkou na spodnim kolecku...proste ty dve rysky ti musej sedet u sebe...delal jsem si to u meho BX 14 a hejbal jsem s vackou
Sundas si veskere kryty tak abys videl na rozvodak, na hladovym kolecku mas rysku a na rozvodaku taky..stroboskop nastavis na frekvenci kterou si musis zjistit podle serizovacich tabulek..odpojis svicky zapnes strobo a druhej clovek ti toci motor jak strobo blika tak musis videt ty dve rysky na sobe jakmile jsou od sebe tak to mas rozhasene..serizujes to tak ze svliknes rozvodak bud z kolecka na vacce a otacis s nim a pak nandas rozvodak a zmeris nebo otacis s klikovkou na spodnim kolecku...proste ty dve rysky ti musej sedet u sebe...delal jsem si to u meho BX 14 a hejbal jsem s vackou
Pardon asi som sa nevyjadril spravne, myslel som kontrolu statickeho predzapalu. Za mlzenie sa ospravedlnujem
Pardon asi som sa nevyjadril spravne, myslel som kontrolu statickeho predzapalu. Za mlzenie sa ospravedlnujem :)
Dobrá kravina, viď calexka. Je to upně primitivní. Základní předpoklad je že máš v pořádku rozvody, jednoduchá kontrola, přes čepy v rozvodových kolech.Kdy čepy musí být kolmo!!! Pokud toto souhlasí, snímač na kabel 1 válce, ohřátý motor, volnoběžný chod, odpojit podtlak od rozdělovače, nebo Map senzor a záblesk by měl jít v okamžiku kdy kontrolní ryska na setrváku probíhá okolo značky základního předstihu.Po připojení podtlaku se může předstih změnit o plus jeden stupeň.
Dobrá kravina, viď calexka. Je to upně primitivní. Základní předpoklad je že máš v pořádku rozvody, jednoduchá kontrola, přes čepy v rozvodových kolech.Kdy čepy musí být kolmo!!! Pokud toto souhlasí, snímač na kabel 1 válce, ohřátý motor, volnoběžný chod, odpojit podtlak od rozdělovače, nebo Map senzor a záblesk by měl jít v okamžiku kdy kontrolní ryska na setrváku probíhá okolo značky základního předstihu.Po připojení podtlaku se může předstih změnit o plus jeden stupeň.
Aha takze setrvak ... takze ked mam setrvak bez znacky ( 16v, dvojite ozubenie ale ziadna znacka ) tak si asi moc nepomozem co ?
tady tief
Aha takze setrvak ... takze ked mam setrvak bez znacky ( 16v, dvojite ozubenie ale ziadna znacka ) tak si asi moc nepomozem co ?
tady tief :-)
Hodně mu pomůže čepové nastavení, protože to je v nule motoru a jakmile si to pozorně prohlídne, jednak řemenice, ale hlavně setrvák,tutově něco najde. Na okraji kontrolního okna v setrváku jsou nálitkové rysky, a proti budou vycházet zářez, nebo zápich na straně přítlačáku, málokdy bývá značka na plastu okolo hlavní řemenice, i když jednou jsem ji potkal(už). Chce to trpělivost, do ruky kousek šmirglu a opravdu se nad tím zamyslet, ale dá se.
Hodně mu pomůže čepové nastavení, protože to je v nule motoru a jakmile si to pozorně prohlídne, jednak řemenice, ale hlavně setrvák,tutově něco najde. Na okraji kontrolního okna v setrváku jsou nálitkové rysky, a proti budou vycházet zářez, nebo zápich na straně přítlačáku, málokdy bývá značka na plastu okolo hlavní řemenice, i když jednou jsem ji potkal(už). Chce to trpělivost, do ruky kousek šmirglu a opravdu se nad tím zamyslet, ale dá se.
Setrvak som presiel zub po zube a ani prd, ziadna znacka, ziaden zarez, proste okrem 2 chybajucich zubov nic a ani na tom kontrolnom otvore nie su ziadne zalisy ani nic podobne co vyzera ze by sa podla toho mohlo nastavovat, jedina sanca je remenica, zbezne som tam nenasiel nic okrem diery na aretacny srub.
Setrvak som presiel zub po zube a ani prd, ziadna znacka, ziaden zarez, proste okrem 2 chybajucich zubov nic a ani na tom kontrolnom otvore nie su ziadne zalisy ani nic podobne co vyzera ze by sa podla toho mohlo nastavovat, jedina sanca je remenica, zbezne som tam nenasiel nic okrem diery na aretacny srub.
Mno, na obvodu bys měl mít zuby ve kterých ti běhá startér, pak druhé, ty,,čte" snímač polohy kliky, jsou blíž k spojkové lamele, a právě na té straně by měla být vyfréznutá asi dva milimetry široká drážka, ta by měla při zaaretování motoru v nule protínat jednu rysku na kontrolním okně a druhá ryska by měla být základní předstih.Takže první čím bys měl začít, je se juknout jak je spojková páka na převodovce,jestli jsou nálitky rysek, a jestli jo, nezbyde ti opravdu důkladně prošacovat setrvák. Jestli jsou nálitky, tak ti stačí začepovat motor,oproti té bližší k chladiči si na setrváku udělat barevnou tečku, apak ti ji stroboskop promítne proti druhé rysce.
Mno, na obvodu bys měl mít zuby ve kterých ti běhá startér, pak druhé, ty,,čte" snímač polohy kliky, jsou blíž k spojkové lamele, a právě na té straně by měla být vyfréznutá asi dva milimetry široká drážka, ta by měla při zaaretování motoru v nule protínat jednu rysku na kontrolním okně a druhá ryska by měla být základní předstih.Takže první čím bys měl začít, je se juknout jak je spojková páka na převodovce,jestli jsou nálitky rysek, a jestli jo, nezbyde ti opravdu důkladně prošacovat setrvák. Jestli jsou nálitky, tak ti stačí začepovat motor,oproti té bližší k chladiči si na setrváku udělat barevnou tečku, apak ti ji stroboskop promítne proti druhé rysce.