Zdravim Vas vsechny, lidi, potřebuji zachránit, mám BX 14, benzín(motor z peugota 205), chtěl sem nastartovat, ale pořád to brublalo a nemohlo to chytnout... jako by byla chuda smes. Předpokládal sem, že je vstřikovací tryska zaseklá, takže sem sundal cely horní díl se vzduchovým filtrem a kladívkem sem ji otukaval, pak kamos startoval, ale furt nic, parkrat to skoro chytlo, ze to 1-2 sec. bezelo a pak to chciplo... Myslím si, že odesla vstrikovaci tryska s jehlou. Nemáte doma nekdo funkcni k prodeji? Sem z Plzně a tady co vim je jen autovrakoviště Božkov a tam toho nikdy moc nema. Prosim poradte, připadne nabidne vstrikovaci trysku k prodeji, kdyby jste meli. Omlouvam se za ten roman, ale kratsi sem to napsat nedokazal. Dik za odpoved. Carlos
Zdravim Vas vsechny, lidi, potřebuji zachránit, mám BX 14, benzín(motor z peugota 205), chtěl sem nastartovat, ale pořád to brublalo a nemohlo to chytnout... jako by byla chuda smes. Předpokládal sem, že je vstřikovací tryska zaseklá, takže sem sundal cely horní díl se vzduchovým filtrem a kladívkem sem ji otukaval, pak kamos startoval, ale furt nic, parkrat to skoro chytlo, ze to 1-2 sec. bezelo a pak to chciplo... Myslím si, že odesla vstrikovaci tryska s jehlou. Nemáte doma nekdo funkcni k prodeji? Sem z Plzně a tady co vim je jen autovrakoviště Božkov a tam toho nikdy moc nema. Prosim poradte, připadne nabidne vstrikovaci trysku k prodeji, kdyby jste meli. Omlouvam se za ten roman, ale kratsi sem to napsat nedokazal. Dik za odpoved. Carlos
změř manometrem tlak benzínu, měl by být cca 1 At. Pokud bude pod 0,7 At, je v háji benzínové čerpadlo, které odchází 50x častěji, než tryska
změř manometrem tlak benzínu, měl by být cca 1 At. Pokud bude pod 0,7 At, je v háji benzínové čerpadlo, které odchází 50x častěji, než tryska
a nebo ti mohla odejít váha vzduchu nebo máž zasranou klapku na vzduch (teda pokud je to stříkačka)
a nebo ti mohla odejít váha vzduchu nebo máž zasranou klapku na vzduch (teda pokud je to stříkačka)
Carlos, dej na Roberta, asi to fakt bude čerpadlo, nebo máš šupinu rzi z trubiček pod ventilem regulátoru. Je to vícečastější závada než samotný vstřik. Ikdyž, na druhou stranu, po vyčištění vstřiku se mi snížila spotřeba a jezdí to svižněji.
Carlos, dej na Roberta, asi to fakt bude čerpadlo, nebo máš šupinu rzi z trubiček pod ventilem regulátoru. Je to vícečastější závada než samotný vstřik. Ikdyž, na druhou stranu, po vyčištění vstřiku se mi snížila spotřeba a jezdí to svižněji.