prosím o pomoc mám 1,7TRD Turbo, keď brzdím, nefungujú smerovky a okrem toho nejde ani zadný stierač a tiež nie je funkčné ani kúrenie. Neviem kde mám hladať chybu a tak sa obraciam na vás. Ďakujem vopred za pomoc.
prosím o pomoc mám 1,7TRD Turbo, keď brzdím, nefungujú smerovky a okrem toho nejde ani zadný stierač a tiež nie je funkčné ani kúrenie. Neviem kde mám hladať chybu a tak sa obraciam na vás. Ďakujem vopred za pomoc.
skontroluj ukostrovacie body kabelaze, vsetky povol, osmirgluj aj miestom kam ich nasrobujes naspat - ide zvacsa o 6tku srobik napr. na lavo od poistkovej skrine, pod zadnym lavym svetlom, v motorovom priestore a podobne.
stierac ti zrejme nejde, lebo mas nefunkcny vypinac na zadny stierac. Ak funguje, zhod zadne tap a zkontroluj konektor - zapojenie, zkontroluj aj poistky.
kurenie - podla popisu nie je jasne, či ti auto nekuri, alebo kuri a iba nejde ventilator. ak fuka iba studeny vyduch, bud ti nepriviera klapku na kureni - môže byť aj vyskočené lanko v prístrojovke pod otočným ovládačom alebo je vybitý mechanizmus na klapke, ale rovnako máš možno vážnejšiu poruchu - tesnenie pod hlavou. Ešte je varianta s ucpaným radiátorom kúrenia.
Ak ti to kúri, ale nejde ventilátor - problém môže byť v zodratých poťákoch pod otočným ovládačom, vadným plošákom na ventilátore, zapojení, poistke a to je asi všetko.
Ak však už máš "home made" kabeláž, je možné, že je chyba úplne inde.
skontroluj ukostrovacie body kabelaze, vsetky povol, osmirgluj aj miestom kam ich nasrobujes naspat - ide zvacsa o 6tku srobik napr. na lavo od poistkovej skrine, pod zadnym lavym svetlom, v motorovom priestore a podobne.
stierac ti zrejme nejde, lebo mas nefunkcny vypinac na zadny stierac. Ak funguje, zhod zadne tap a zkontroluj konektor - zapojenie, zkontroluj aj poistky.
kurenie - podla popisu nie je jasne, či ti auto nekuri, alebo kuri a iba nejde ventilator. ak fuka iba studeny vyduch, bud ti nepriviera klapku na kureni - môže byť aj vyskočené lanko v prístrojovke pod otočným ovládačom alebo je vybitý mechanizmus na klapke, ale rovnako máš možno vážnejšiu poruchu - tesnenie pod hlavou. Ešte je varianta s ucpaným radiátorom kúrenia.
Ak ti to kúri, ale nejde ventilátor - problém môže byť v zodratých poťákoch pod otočným ovládačom, vadným plošákom na ventilátore, zapojení, poistke a to je asi všetko.
Ak však už máš "home made" kabeláž, je možné, že je chyba úplne inde.
no me ten ventilator taky kravne ale aspon jde i kdyz jen naplno. co bych mohl mitv cudu ja? nejde me jen ta regulace
no me ten ventilator taky kravne ale aspon jde i kdyz jen naplno. co bych mohl mitv cudu ja? nejde me jen ta regulace
sem dvakrát máčknul enter, dopr
když brzdíš,vypadnou směrovky, to bude zadní kostra pod lampami, buďto v patici anebo kostřišroub přímo pod lampami, nelepší řešení je drát navíc, naletovat na zemnící plošku v lampě a očko pod kostřišroub.
Zadní stěrač, zlomené káble v chobotu v horní hraně pátých dveří, řešení nemusím popisovat.........
topení musíš upřesnit, nehřeje, ale fouká, nefouká, jde jen na plné točky,,,,,,????????? upřesnit
sem dvakrát máčknul enter, dopr
když brzdíš,vypadnou směrovky, to bude zadní kostra pod lampami, buďto v patici anebo kostřišroub přímo pod lampami, nelepší řešení je drát navíc, naletovat na zemnící plošku v lampě a očko pod kostřišroub.
Zadní stěrač, zlomené káble v chobotu v horní hraně pátých dveří, řešení nemusím popisovat.........
topení musíš upřesnit, nehřeje, ale fouká, nefouká, jde jen na plné točky,,,,,,????????? upřesnit:-))
BXmenbreak 21/11/08 23:36 - New Re: smerovky
no me ten ventilator taky kravne ale aspon jde i kdyz jen naplno. co bych mohl mitv cudu ja? nejde me jen ta regulace
Jestli jde jen na plno, je v dotahu regulátor otáček motorku (vložen v vzduchovém kanále) buďto je v háji silový tranzistor, nebo jeho kamarád, termistor (takový postříbřený kolečko pod pérkem tamtéž) Málokdy odejde potenciometr pod ovladacím knoflíkem, to by byla varianta č.3
BXmenbreak 21/11/08 23:36 - New Re: smerovky
no me ten ventilator taky kravne ale aspon jde i kdyz jen naplno. co bych mohl mitv cudu ja? nejde me jen ta regulace
Jestli jde jen na plno, je v dotahu regulátor otáček motorku (vložen v vzduchovém kanále) buďto je v háji silový tranzistor, nebo jeho kamarád, termistor (takový postříbřený kolečko pod pérkem tamtéž) Málokdy odejde potenciometr pod ovladacím knoflíkem, to by byla varianta č.3;-)
kurenie a tie všetky veci nejdú len ked brzdíš? zadný stierač má aspon snahu ked mu pomozes rukou? kúrenie nejde v akom zmysle? netočí ventilátor ? alebo len fúka studený vzduch?
kurenie a tie všetky veci nejdú len ked brzdíš? zadný stierač má aspon snahu ked mu pomozes rukou? kúrenie nejde v akom zmysle? netočí ventilátor ? alebo len fúka studený vzduch?
certiku ale co s tim??? ja jak na to mam jit? na co se mam mrknout nejdriv??? vim ze se te furt ptam jako pako ale na elektro jsem total levej
certiku ale co s tim??? ja :nevim jak na to mam jit? na co se mam mrknout nejdriv??? vim ze se te furt ptam jako pako ale na elektro jsem total levej
Je to blbý, ale musíš vybrakovat ve předu mezi haupnou a sklem pod plastem motor a nádech topení, jsou tam 2šrouby M6 a jedna matice M6, zboku pod sklem uvidíš plechovou stojinu a v ní šroubek, buďto křížový, nebo torx. Po odšroubování položíš nádech na bok, lehne po směru jízdy. Tam uvidíš řídící jednotku motorku topení, taky ji drží dva šroubky. Takhle vypadá. .link. . Dej si u někoho proměřit ten tranzistor a kdybys potřeboval, ozvi se a já ti napíšu náhrady za něj, protože ten co tam dávali se už navyrábí.
Je to blbý, ale musíš vybrakovat ve předu mezi haupnou a sklem pod plastem motor a nádech topení, jsou tam 2šrouby M6 a jedna matice M6, zboku pod sklem uvidíš plechovou stojinu a v ní šroubek, buďto křížový, nebo torx. Po odšroubování položíš nádech na bok, lehne po směru jízdy. Tam uvidíš řídící jednotku motorku topení, taky ji drží dva šroubky. Takhle vypadá. http://www.bxclub.cz/page/kod-29/delpic-98894665.html . Dej si u někoho proměřit ten tranzistor a kdybys potřeboval, ozvi se a já ti napíšu náhrady za něj, protože ten co tam dávali se už navyrábí.:palec
no uz som videl kurenie riesene tak ze privod od motora bol klasicky vodovodny ventil ..manualne ale iste
no uz som videl kurenie riesene tak ze privod od motora bol klasicky vodovodny ventil ..manualne ale iste :palec