Zdarek potrebuji pomoct do predniho ventilatoro na (topení) mi nejede proud zkoušel jsem viměnit pojistky a taky nic ventilatorem to taky není možna by to bylo tím vipinacem co je b palubce ale tu nevim jak ju mam rozmontovat ted delam neuzove reseni udelam tam kabl od baterky pres lechky vypinac on\off a doufam ze to pujde prosím pomozte mi s tímto problemem díííky
Zdarek potrebuji pomoct do predniho ventilatoro na (topení) mi nejede proud zkoušel jsem viměnit pojistky a taky nic ventilatorem to taky není možna by to bylo tím vipinacem co je b palubce ale tu nevim jak ju mam rozmontovat ted delam neuzove reseni udelam tam kabl od baterky pres lechky vypinac on\off a doufam ze to pujde prosím pomozte mi s tímto problemem díííky:-((((:-((((
Zkus toto:
24/12/08 00:40 - Re: ventilátor kúrenia O
Zdar měl jsem ten samý problém. ventilátor se točil a pak už ne. Po dvou dnech pátrání, rozebírání, měření, a prostříkávání kontaktolem byla nalezena závada v ukostření toho regulačního reostatu co je uprostřed palubky. Nevím jak je to u tebe fero, ale u mě je to dělané, že mám pod těmi třemi ovládacími kolečky(otevření radiátoru, regulace otáček a nastavení kam to má foukat) takovej podivnej tišták s tim reostatem. Do něj ze zadu vede konektor s 5ti nebo 6ti dráty. dva jsou na podsvícení koleček. Zbytek je na regulaci otáček. Je tam i jeden hnědý drát kterej je kostra. Ten sem sprostě ušmikl, nastavil konetorem a natáhl přímo na kostru. Posloužil mi k tomu dobře držák pojistkové skříne. Zdar Lebeda alias šáša
Zdar měl jsem ten samý problém. ventilátor se točil a pak už ne. Po dvou dnech pátrání, rozebírání, měření, a prostříkávání kontaktolem byla nalezena závada v ukostření toho regulačního reostatu co je uprostřed palubky. Nevím jak je to u tebe fero, ale u mě je to dělané, že mám pod těmi třemi ovládacími kolečky(otevření radiátoru, regulace otáček a nastavení kam to má foukat) takovej podivnej tišták s tim reostatem. Do něj ze zadu vede konektor s 5ti nebo 6ti dráty. dva jsou na podsvícení koleček. Zbytek je na regulaci otáček. Je tam i jeden hnědý drát kterej je kostra. Ten sem sprostě ušmikl, nastavil konetorem a natáhl přímo na kostru. Posloužil mi k tomu dobře držák pojistkové skříne. Zdar Lebeda alias šáša
Zkus toto:
24/12/08 00:40 - Re: ventilátor kúrenia O
Zdar měl jsem ten samý problém. ventilátor se točil a pak už ne. Po dvou dnech pátrání, rozebírání, měření, a prostříkávání kontaktolem byla nalezena závada v ukostření toho regulačního reostatu co je uprostřed palubky. Nevím jak je to u tebe fero, ale u mě je to dělané, že mám pod těmi třemi ovládacími kolečky(otevření radiátoru, regulace otáček a nastavení kam to má foukat) takovej podivnej tišták s tim reostatem. Do něj ze zadu vede konektor s 5ti nebo 6ti dráty. dva jsou na podsvícení koleček. Zbytek je na regulaci otáček. Je tam i jeden hnědý drát kterej je kostra. Ten sem sprostě ušmikl, nastavil konetorem a natáhl přímo na kostru. Posloužil mi k tomu dobře držák pojistkové skříne. Zdar Lebeda alias šáša
Zdar měl jsem ten samý problém. ventilátor se točil a pak už ne. Po dvou dnech pátrání, rozebírání, měření, a prostříkávání kontaktolem byla nalezena závada v ukostření toho regulačního reostatu co je uprostřed palubky. Nevím jak je to u tebe fero, ale u mě je to dělané, že mám pod těmi třemi ovládacími kolečky(otevření radiátoru, regulace otáček a nastavení kam to má foukat) takovej podivnej tišták s tim reostatem. Do něj ze zadu vede konektor s 5ti nebo 6ti dráty. dva jsou na podsvícení koleček. Zbytek je na regulaci otáček. Je tam i jeden hnědý drát kterej je kostra. Ten sem sprostě ušmikl, nastavil konetorem a natáhl přímo na kostru. Posloužil mi k tomu dobře držák pojistkové skříne. Zdar Lebeda alias šáša
Zdar ja jsem naonec udelel jen tuhle rychlovku ale doufam ze někdy udelam tuhle verzi ja jsem na to hrozne malo s casem navic je mi teprve 13 let ale uz zvladam spravovat motorky i auta škoda 120 135 no problem no nevím jo ja jsem zjistil kdyz se podívas jak ten regulator toho ventilatoru podivej se ze spot nobe si to otoc no proste dat ho zezadu a tam uvidis takovej dulek a v tom je proste kus plechu a to bych rek že je to kostra nevím ale asi jo protoze kdyz jsem tam dal tak na kousek kus plechu tak to šlo
Zdar ja jsem naonec udelel jen tuhle rychlovku ale doufam ze někdy udelam tuhle verzi ja jsem na to hrozne malo s casem navic je mi teprve 13 let ale uz zvladam spravovat motorky i auta škoda 120 135 no problem :-D no nevím jo ja jsem zjistil kdyz se podívas jak ten regulator toho ventilatoru podivej se ze spot nobe si to otoc no proste dat ho zezadu a tam uvidis takovej dulek a v tom je proste kus plechu a to bych rek že je to kostra nevím ale asi jo protoze kdyz jsem tam dal tak na kousek kus plechu tak to šlo