Zdravím, občas se stalo během jízdy, že si BX (r.v.91) zvýšil otáčky, což bylo poznatelné při vyřazení. Někdy se to stalo i když stál na volnoběh po nějaké chvíli. Nešlo o pravidelné chování. Po určité chvíli se vše zase vrátilo do normálu. Někdy to trvalo půl minuty, jindy několik minut. Teď jsem ale musel absolvovat půlhodinovou jízdu v takovém režimu. Další den ráno, po vychladnutí vše běželo v normálních otáčkách. Něco se někde děje.
Ještě se taky jednou stalo, že během volnoběhu došlo k samovolnému přidání otáček a když jsem přišel k autu byl tam warning na teplotu chladicí kapaliny. Jak dlouho běželo v režimu vyšších otáček nemohu říct přesně, možná 15minut (?) Za jízdy s chlazením problém není. Máte někdo zkušenost s podobným? Myslíte, že to dělá plynový potenciometr? Nebo to může být i něco jiného?
Zdravím, občas se stalo během jízdy, že si BX (r.v.91) zvýšil otáčky, což bylo poznatelné při vyřazení. Někdy se to stalo i když stál na volnoběh po nějaké chvíli. Nešlo o pravidelné chování. Po určité chvíli se vše zase vrátilo do normálu. Někdy to trvalo půl minuty, jindy několik minut. Teď jsem ale musel absolvovat půlhodinovou jízdu v takovém režimu. Další den ráno, po vychladnutí vše běželo v normálních otáčkách. Něco se někde děje.
Ještě se taky jednou stalo, že během volnoběhu došlo k samovolnému přidání otáček a když jsem přišel k autu byl tam warning na teplotu chladicí kapaliny. Jak dlouho běželo v režimu vyšších otáček nemohu říct přesně, možná 15minut (?) Za jízdy s chlazením problém není. Máte někdo zkušenost s podobným? Myslíte, že to dělá plynový potenciometr? Nebo to může být i něco jiného?