Zdravim,neměl by jste někdo prosím něco o předních tlumičích na citroena 1,9d?potřeboval bych vědět jak je to tam všechno uspořádaný,nejlepší by byl řez předními tlumiči nebo nějaký nákres co a jak to tam všechno je.Dával jsem dělat kompletní hydrauliku a stálo to 40tis.kč.Když je to jak to má být tak ta hydraulika nemá konkurenci!Akorát jsem zjistil že jsou špatný tlumiče na předku.Tak kdyby jste někdo něco měl tak mi to prosím pošlete na seipo@seznam.cz.Díky moc.
Zdravim,neměl by jste někdo prosím něco o předních tlumičích na citroena 1,9d?potřeboval bych vědět jak je to tam všechno uspořádaný,nejlepší by byl řez předními tlumiči nebo nějaký nákres co a jak to tam všechno je.Dával jsem dělat kompletní hydrauliku a stálo to 40tis.kč.Když je to jak to má být tak ta hydraulika nemá konkurenci!Akorát jsem zjistil že jsou špatný tlumiče na předku.Tak kdyby jste někdo něco měl tak mi to prosím pošlete na seipo@seznam.cz.Díky moc.
Ty seš pako, 40 litrů za hydrauliku, a máš ještě špatný " tlumiče " ????
co ti proboha dělali za 40 000 ????
tlumiče máš v koulích, takové malé dírky a planžety.. a jestli máš tlak v koulích OK, máš i tlumiče OK.
Ty asi myslíš pístnice...
přetěsnit, postup mám v profilu .. pokud ovšem nejsou rezavé nebo přidřené, tam nepomůže nic, jedině vyměmit .
Tož asi tak.
Ty seš pako, 40 litrů za hydrauliku, a máš ještě špatný " tlumiče " ????
co ti proboha dělali za 40 000 ????
tlumiče máš v koulích, takové malé dírky a planžety.. a jestli máš tlak v koulích OK, máš i tlumiče OK.
Ty asi myslíš pístnice...
přetěsnit, postup mám v profilu .. pokud ovšem nejsou rezavé nebo přidřené, tam nepomůže nic, jedině vyměmit .
Tož asi tak.
Na kolik přijde taková výměna předních pístnic. Myslím, že to moje by to taky potřebovalo docela akutně. Pokud by mi to někdo v Brně opravil - super.
Na kolik přijde taková výměna předních pístnic. Myslím, že to moje by to taky potřebovalo docela akutně. Pokud by mi to někdo v Brně opravil - super.
Pokud není středový díl (skoro trubka) v pístnici narezlý a nemá porušený a narezlý povrch ale má ho hezky lesklý a hladký tak se pístnice dá přetěsnit a je to v pohodě, ono to totiž defakto chodí na tom těsnícím teflonovým kroužku proto je tam asi ta opěrná tyčka aby se ten střed moh v uvozovkách volně hýbat.
Jinak 40 tisíc se mi zdá taky moc ale težko soudit nevím co jak dělali a měnili že třeba čerpadlo kostku brzdovej válec koule apod za novou tak to bych chápal že 40 tisíc.
Jo jinak ještě takový detail když pístnice vržou neznamená to vždy že jsou zrezlé , můj případ vrzaly mě celekm dost rozdělal jsem je a nestačil jsem se divit v jak dobrým jsou stavu, koupil jsem tedy těsnění přetěsnil a jsou dobrý.
Pokud není středový díl (skoro trubka) v pístnici narezlý a nemá porušený a narezlý povrch ale má ho hezky lesklý a hladký tak se pístnice dá přetěsnit a je to v pohodě, ono to totiž defakto chodí na tom těsnícím teflonovým kroužku proto je tam asi ta opěrná tyčka aby se ten střed moh v uvozovkách volně hýbat.
Jinak 40 tisíc se mi zdá taky moc ale težko soudit nevím co jak dělali a měnili že třeba čerpadlo kostku brzdovej válec koule apod za novou tak to bych chápal že 40 tisíc.
Jo jinak ještě takový detail když pístnice vržou neznamená to vždy že jsou zrezlé , můj případ vrzaly mě celekm dost rozdělal jsem je a nestačil jsem se divit v jak dobrým jsou stavu, koupil jsem tedy těsnění přetěsnil a jsou dobrý.